Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wel vaag dat hij zo reageerde..
![]() Hoe zit het eigenlijk bij hem? Heeft hij er ook zoveel behoefte aan om jou te zien? Wie is steeds degene die zegt "ik wil je zien"? Als jullie het allebei willen en hij dus ook vaak het initiatief neemt om af te spreken dan zitten jullie in ieder geval op 1 lijn wat dat betreft. Ook dan is het beter voor je dat je wat afstand neemt hoor. Maar als jij steeds degene bent die af wil spreken, als jij steeds met het idee komt zeg maar, dan moet je daar iets aan veranderen. Ga een tijdje dingen voor jezelf doen en wacht eens af tot hij het initiatief neemt om af te spreken. Want het moet natuurlijk wel van 2 kanten komen. ![]() Ik heb het ook gehad hoor, dat ik veel te vaak met m'n vriendje afsprak. Dat was dan niet iedere dag, maar wel heel vaak. Dat was vorig jaar trouwens, toen ik in de eindexamenklas zat. Ik kon me toen ook niet concentreren op het leren en ik bleef soms 4 dagen bij hem slapen, gewoon doordeweeks. Ik ging toen ook niet meer naar school. Uiteindelijk heb ik wel gewoon m'n eindexamen gehaald, maar ik heb er wel spijt van. Het is zonde om je leven negatief door iemand te laten beinvloeden. Het is in ieder geval goed dat je doorhebt dat je nogal afhankelijk van hem geworden bent en dat daar iets aan moet veranderen. ![]() Je kunt proberen vaak met andere mensen af te spreken. Dan heb je die afspraak in ieder geval staan voor een bepaalde dag en zou het raar zijn om die af te zeggen om je vriendje te zien. Zo "verplicht" je jezelf een beetje om een dag iets anders te doen. ![]() succes ![]() xx |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Liefde & Relatie |