![]() |
|
![]() |
Megabit is een open-air networking event welke gehouden wordt in Ede. Het wordt gesponsort door XS4ALL. Eigelijk staat alle informatie erover op de site zelf. Het gaat met name om het gezellige, sociale aspect ipv. het Counter-Striken.
Nou vraag ik me af of er nog iemand van S.com hier heen gaat? Ik heb een vrijkaartje gewonnen dus ik ga. Wie gaat er nog meer?
|
![]() |
|||
![]() |
Lena: ergens denk ik dat het een het ander niet uitsluit. Mijn openingspost belicht zowel het networking event zelf alsmede de vraag of mensen interesse hebben om te komen. Doe maar over het networking event plaats ik wel een aparte op CT
![]() Dafelix: Leesvoer voor jou. Daarnaast gaat dit over soft- en hardware en staan events als Campzone op Games. Citaat:
![]() ![]() Presentaties: Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ga dit jaar weer naar Campzone, en Campzone draait absoluut niet allene om games.
Het draait daar ook erg om het sociale gebeuren, in werkelijkheid zit iedereen er maar voor de helft van de tijd achter een PC. (De PC staat wel aan voor het leechen > ![]() Campzone is gewoon een camping met als extra dat er een netwerk is. Er zijn idd game compo's, maar er is ook DemoZone, compo's voor Grafische dingen, coden, etcetc. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Azureus snelheid Suspender | 9 | 20-07-2006 07:59 | |
Software & Hardware |
[Alg] Nieuwe 20 megabit-internetabonnementen Verwijderd | 41 | 19-06-2005 10:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Invallen in studentenhuizen om illegale software Wolter | 38 | 23-04-2004 17:31 | |
Software & Hardware |
[ADSL] in studentenhuis Blenderhead | 41 | 06-03-2004 19:26 | |
Software & Hardware |
ADSL probleem El Kim | 25 | 31-01-2004 19:39 | |
Software & Hardware |
USB kabels MasterMe | 17 | 08-10-2001 17:36 |