Oud 18-07-2003, 14:47
Verwijderd
hoihoi beste mensen ik had ff een vraagje aan jullie...

ik had es 1x hier op deze topic iets gelezen

( dat ieder persoon een beschermengel heeft en ermee kan praten of die persoon een mooie droom kan krijgen als je gaat slapen bijvoorbeeld )

ik weet zeker dat ik nie sliep maar ik d8 van...ach goh laat ik het ook maar es 1x proberen... en ja hoor ik viel nie in slaap ( bijna wel ) maar ik zag dat ik met iemand aan het praten was...en jah hoor ik had ook een mooie droom alleen....ik weet bij god nie meer wat ik tegen die persoon zei en wat die persoon tegen mij zei want...ik zag die persoon nie helemaal goed meer wazig maar ik zag hem wel praten alleen weet nie meer wat hij of ik zei ( dom ) heeft iemand dit ook mee gemaakt en zo ja...hoe ounthoud je de volgende keer wel iets als die persoon wat tegen je zegt?

groetjes undertaker
Advertentie
Oud 18-07-2003, 15:04
Verwijderd
Schrijf je droom direct op als je wakker wordt, dan ga je ze na een tijdje stuk beter herinneren.
Oud 18-07-2003, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 18-07-2003 @ 16:04:
Schrijf je droom direct op als je wakker wordt, dan ga je ze na een tijdje stuk beter herinneren.
jaja weet ik alleen het was wel een mooie droom alleen...die persoon zei wat tegen mij en dat was geen droom alleen weet nie meer wat die persoon tegen me zei...en das de probleem eigenlijk...
Oud 18-07-2003, 15:18
Verwijderd
Citaat:
undertaker schreef op 18-07-2003 @ 16:07:
jaja weet ik alleen het was wel een mooie droom alleen...die persoon zei wat tegen mij en dat was geen droom alleen weet nie meer wat die persoon tegen me zei...en das de probleem eigenlijk...
Ik hoop voor je dat je die droom nog een keer krijgt. Een andere manier is er niet.
Oud 18-07-2003, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 18-07-2003 @ 16:18:
Ik hoop voor je dat je die droom nog een keer krijgt. Een andere manier is er niet.

ooooooh oooooooooh oooooooooooooooh

volgens mij snappen jullie me nie nog ff 1x voor alle duidelijkheid

laat ik het zo anders zeggen....ik was met iemand aan het praten en die persoon gaf me een mooie droom dat was aardig en ik begreep de droom ook wel alleen toen ik ging praten met die persoon ja....ik weet nie meer wat die zei.,... en voor mijn gevoel was het een beschermengel

snappen jullie het nu of?
Oud 18-07-2003, 16:02
Fade of Light
Fade of Light is offline
Volgens mij bedoel je dat je met iemand aan het praten was voordat je droomde. En daarna ging je dus dromen.

Maar hoe weet je zo zeker dat je niet al in je droom met iemand aan het praten was?
Oud 18-07-2003, 16:31
Verwijderd
Ik ben alleen en heb geen DIS hoor. Dus wie zijn jullie?

hmh, toch beter lezen
Citaat:
...die persoon zei wat tegen mij en dat was geen droom alleen weet nie meer wat die persoon tegen me zei.
Wat doet dit topic dan op mystiek? Je gaat gewoon terug naar die persoon en vraagt wat hij zei. Allejezus, dat kan je zelf toch ook bedenken?
Oud 18-07-2003, 17:57
pe51
pe51 is offline
Zorgen dat je een paar dagen op tijd naar bed bent gegaan zodat je zeker weet dat je genoeg nachtrust genomen hebt. En zorgen dat als je t nog eens probeert, dat je hoofd dan ook helder is. Zo kan je meestal dromen makkelijker onthouden als je wakker wordt. En zo'n gesprek ook, lijkt me.

Gewoon dus jezelf lichamelijk en geestelijk voorbereiden, dat zou ik proberen. Succes de volgende keer.

peter.
Oud 19-07-2003, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 18-07-2003 @ 17:31:
Ik ben alleen en heb geen DIS hoor. Dus wie zijn jullie?

hmh, toch beter lezen

Wat doet dit topic dan op mystiek? Je gaat gewoon terug naar die persoon en vraagt wat hij zei. Allejezus, dat kan je zelf toch ook bedenken?

hm... dus laat me raden stel jij hebt met jezus gesproken en hij gaat weg.... ( bijvoorbeeld in geeste vorm ) en stel jij wil weer met hem praten dan denk jij van....hm...ik moet zeker eerst dood gaan om met hem te praten.... ofnie?

zo komt het wel op neer...makkelijk gezegd
Oud 19-07-2003, 14:31
Verwijderd
Undertaker, ik kan echt met moeite jouw opmerkingen volgen. Misschien zou je eens hoofdletters en meer leestekens kunnen gebruiken en je zinnen anders formuleren, want ik kan gewoon echt de helft niet begrijpen.
Oud 19-07-2003, 14:57
hellion
hellion is offline
Citaat:
Mutant schreef op 19-07-2003 @ 15:31:
Undertaker, ik kan echt met moeite jouw opmerkingen volgen. Misschien zou je eens hoofdletters en meer leestekens kunnen gebruiken en je zinnen anders formuleren, want ik kan gewoon echt de helft niet begrijpen.
Oud 19-07-2003, 16:59
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Ik snap er ook de balluh niet van!
Oud 19-07-2003, 17:50
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mutant schreef op 19-07-2003 @ 15:31:
zie al die punten (......) volgens mij gebruikt hij toch echt genoeg leestekens
Oud 19-07-2003, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 19-07-2003 @ 18:50:
zie al die punten (......) volgens mij gebruikt hij toch echt genoeg leestekens
Buiten die punten dan, want die maken t nog erger
Oud 19-07-2003, 19:54
Verwijderd
Citaat:
undertaker schreef op 19-07-2003 @ 15:04:
hm... dus laat me raden stel jij hebt met jezus gesproken en hij gaat weg.... ( bijvoorbeeld in geeste vorm ) en stel jij wil weer met hem praten dan denk jij van....hm...ik moet zeker eerst dood gaan om met hem te praten.... ofnie?

zo komt het wel op neer...makkelijk gezegd
ja man ik heb met jezus gesproken..... en toen ja toen was ik wakker maar ik droomde. Eigelijk weet ik het niet echt want het was nogal wazig... Weet je? Of nie? Ja tog? Fuck snap je het nou nog nie?

maarre wat nou mijn vraag was: hoe moet ik nou wakker zijn terwijl ik eigelijk niet sliep weet je?

ik heb heus wel door dat je zit te stangen eikel.
Oud 19-07-2003, 20:00
Verwijderd
OK, met al deze onzin gaat ie gewoon dicht. Undertaker kan, als ie duidelijk antwoord wil, een duidelijk topic openen.
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten