Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ooooooh oooooooooh oooooooooooooooh volgens mij snappen jullie me nie nog ff 1x voor alle duidelijkheid laat ik het zo anders zeggen....ik was met iemand aan het praten en die persoon gaf me een mooie droom dat was aardig en ik begreep de droom ook wel alleen toen ik ging praten met die persoon ja....ik weet nie meer wat die zei.,... en voor mijn gevoel was het een beschermengel snappen jullie het nu of? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik ben alleen en heb geen DIS hoor. Dus wie zijn jullie?
![]() hmh, toch beter lezen ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Zorgen dat je een paar dagen op tijd naar bed bent gegaan zodat je zeker weet dat je genoeg nachtrust genomen hebt. En zorgen dat als je t nog eens probeert, dat je hoofd dan ook helder is. Zo kan je meestal dromen makkelijker onthouden als je wakker wordt. En zo'n gesprek ook, lijkt me.
Gewoon dus jezelf lichamelijk en geestelijk voorbereiden, dat zou ik proberen. Succes de volgende keer. peter. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hm... dus laat me raden stel jij hebt met jezus gesproken en hij gaat weg.... ( bijvoorbeeld in geeste vorm ) en stel jij wil weer met hem praten dan denk jij van....hm...ik moet zeker eerst dood gaan om met hem te praten.... ofnie? zo komt het wel op neer...makkelijk gezegd |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maarre wat nou mijn vraag was: hoe moet ik nou wakker zijn terwijl ik eigelijk niet sliep weet je? ik heb heus wel door dat je zit te stangen eikel. |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Het "spui u gal over Diablo 2 LOD topic" Eresh'kigål | 500 | 13-12-2004 16:11 | |
De Kantine |
vraagjuh - hoelaat ga jij op bed???? thisisfun | 8 | 28-02-2003 12:00 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
dringend scheikunde-vraagjuh---> morgen toets!!! Verwijderd | 8 | 30-01-2002 19:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Pandora's Box (Voor al mijn vrienden)------ Dy|_uCK | 13 | 24-01-2002 19:58 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
mno | 4 | 19-01-2002 12:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Liefdesgedichtjes - Praga Khan - | 8 | 26-09-2001 11:40 |