Oud 16-04-2002, 15:54
Liedje
Liedje is offline
Nou, dat heb ik dus... Ik ben heel erg onzeker.. En als er mensen iets te lang naar me kijken, dan ben ik bang dat ze vanalles negatiefs over me gaan denken... En zou dan t liefste onzichtbaar willen worden..
Maar soms zegt men dat ik juist best arogant over kan komen..
En dat snap ik dan niet... En dat vind ik dan ook rot, want ik ben juist verre van arrogant...
Nahja, beetje wazig...maar wie heeft dat ook zo?????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2002, 16:04
Verwijderd
ja ik heb dat ok zo!

Ik kom volgens mij, en wat ik hoor van mensen die me eerst nog niet kennen maar nu friends van me zijn,
Dat ze dachten, toen ze me voor de eerste keer zagen, Die's echt mega arrogant!
Maar dat komt denk ik ook door mijn sport die k beoefen (tennis)
als ik op de baan sta kijk ik ook echt zo van: Waaaa, je moet echt geeeeeen bal in of uit geven wat niet zo is. Je gaat echt verliezeeee! Weet je wel? Zo megaaaa arrogant..
Maar zo ben ik niet
Maar ik heb gewoon veel zelfrespect ofzo
Zo vanne
Whatever, als jij me niet moet
Boeie
Ik heb me friends, ik weet op wie ik kan bouwen, en dat is het

Maar ik voel me ook vaak onzeker, want andere mensen toch van me denken. Ookal gedraag k me er niet naar
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:46
*~Shy QueeN~*
*~Shy QueeN~* is offline
Jah... Dat heb ik ook!

Ik voel me ook vreselijk onzeker, heb weinig zelfvertrouwen... Ik denk ook dat mensen (als ze naar me kijken ofzo) negatieve dingen over mij zeggen. Maar van anderen, o.a moeder en vriendinnen, krijg ik te horen dat ik vet arrogant kijk! En dat mensen daarom van die dingen over mij zeggen.. Terwijl ik ook heel erg onzeker ben over mezelf.. Tsja, ik weet ook niet wat ik daarmee aanmoet
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 17:09
rabecca
rabecca is offline
Ik ben dus niet de enigste die daar last van heeft
Ik ben echt superonzeker enzow en dan sta ik gewoon ergens met uitgaan en dan zeggen ze wat kijk je me arrogant aan?!
Dat snap ik echt niet.
Misschien hebben we dat zelf niet door ofzo haha
Maar ik heb nooit met opzet arrogant om me heen gekeken.
Mensen waar ik op school nooit mee sprak en nu wel zeggen ook altijd ik d8 altijd dat je zo`n arrogant kutwijf was!

Dat vind ik echt niet leuk en ik wil ook absoluut niet zo overkomen omdat ik eigenlijk best verlegen ben als ik mensen niet ken en heel onzeker enzow
ik snap er niks van jullie wel?
Oud 16-04-2002, 18:45
Liedje
Liedje is offline
Citaat:
rabecca schreef:
Ik ben dus niet de enigste die daar last van heeft
Ik ben echt superonzeker enzow en dan sta ik gewoon ergens met uitgaan en dan zeggen ze wat kijk je me arrogant aan?!
Dat snap ik echt niet.
Misschien hebben we dat zelf niet door ofzo haha
Maar ik heb nooit met opzet arrogant om me heen gekeken.
Mensen waar ik op school nooit mee sprak en nu wel zeggen ook altijd ik d8 altijd dat je zo`n arrogant kutwijf was!

Dat vind ik echt niet leuk en ik wil ook absoluut niet zo overkomen omdat ik eigenlijk best verlegen ben als ik mensen niet ken en heel onzeker enzow
ik snap er niks van jullie wel?
ja, zo is dat bij mij ook precies... en ik begrijp t dus ook niet...
Ben wel niet de enigste zie ik...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 21:47
MORTICIA
MORTICIA is offline
weet je wat ze zeggen .. dat arrogantie uit onzekerheid komt .. duzzz .. het is logisch dat jee een soort van muur om je heen bouwt ... en als het ware op de andere neerkijkt juist omdat je jezelf geen houding kan geven .. omdat je onzeker bent !!!
Eh maar je bent nie de enige !!
Oud 16-04-2002, 23:43
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
Liedje schreef:
Nou, dat heb ik dus... Ik ben heel erg onzeker.. En als er mensen iets te lang naar me kijken, dan ben ik bang dat ze vanalles negatiefs over me gaan denken... En zou dan t liefste onzichtbaar willen worden..
En dat snap ik dan niet... En dat vind ik dan ook rot, want ik ben juist verre van arrogant...
Vreemd ? vind ik niet, arrogant wanneer vind men dat ?
ik bedoel ik was heel dromerig dat is ook weleens met arrogantie gesuggereerd.
nou ben ik ook arrogant, met een sympatieke kant erbij maar dat boeit niet
Oud 18-04-2002, 20:40
spinningduck
spinningduck is offline
Citaat:
Liedje schreef:
Voor mij geld precies hetzelfde, ik kom voor de meeste arrogant over, terwijl ik eigenlijk heel vaak denk dat mensen negatief over mij praten, als ik mensen zie smoezen denk ik meteen dat het over mij gaat, echt errug!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 22:15
zonneschijn
zonneschijn is offline
misschien dat je af en toe een beetje arrogant kan reageren, maar dat dat juist uit die onzekerheid voortkomt. dat je je op deze manier probeert te beschermen tegen reacties of het gedrag van andere mensen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:28
~*DeathlyDiva*~
~*DeathlyDiva*~ is offline
me 2 !!
over elke stap die ik zet denk ik het liefst 20× na.
ik ben fucking onzeker over mezelf. en alleen mijn vrienden die weten dat wel maar heel vaak mensen die mij 'oppervlakkig' kennen (en dat zijn er heel veel want ik heb maar een paar mensen die ik echt vrienden kan en wil noemen) denken dat ik ontzettend arro ben.
ik weet ook wel dat ik heel vaak zo over kan komen.. af en toe kan ik iemand echt dood kijken of ik kan dingen zeggen die voor andere heel kapsones over kunnen komen.
ik hoor ook heel vaak, van de mensen waar ik nu mee in de klas izt dat ze mij vroeger echt arrogant vonden en nu niet meer maar dat komt omdat ze me nu betre kennen maar tegen over ander eben ik het zelfde. ik doe het misschien ook omdat ik me niet zo kwetsbaar op wil stellen tegen over andere mensen... het gaat ze niet zo veel aan hoe ik ben..
klinkt het misschien raar omdat ik hier wel neer zit hoe ik ben zeg maar, maar jullie kennen mij allemaal toch niet. jullie weten toch niet wie ik ben..
maar om een lang verhaal kort te maken, ik heb het dus ook..

liefs
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 19:19
Winner
Winner is offline
Jaaah... heb ik ook
Oud 19-04-2002, 19:38
Zaza123
Zaza123 is offline
Deze topic = ongeveer m'n hele bestaan!
Oud 19-04-2002, 20:20
Black Butterfly
Black Butterfly is offline
heb ik ook.....mensen denken vaak dat ik een enorm ego heb maar das dus echt niet waar....vergeleken bij vorig jaar valt het nu wel mee maar veel zelfvertrouwen heb ik echt niet....ik ben echt super onzeker... Is wel vreemd....kan me niet voorstellen dat ik me arrogant gedraag ofzoow....mja zo te zien zijn er veel meer mensen die dit hebben...
Oud 19-04-2002, 20:27
girlspider
girlspider is offline
Wel, dat heb ik ds ook hè
ik wet niet hoe het komt, als ik bv door een straat loop waar ook andere jongeren staan dan heb ik steeds het gevoel dat ze gaan kijken en denken: 'kijk die daar eens!' ya know...

stom
stom
ongelooflijk stom...

Oud 20-04-2002, 12:07
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
Liedje schreef:
he dit is heel bekent. ik doe gewoon arogant (denk ik) om te verbergen dat ik onzeker ben. maar mensen die mij goed kennen weten dat ik verre van arrogant ben en accepteren het. het is gewoon een manier om je te beschermen
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 17:43
zeep007
zeep007 is offline
arrogantie is voor andere mensen die muur waarmee je je onzekerheden afschermt.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 17:44
TyZZel
TyZZel is offline
Yep ikke heb daar ook last van. Denk dat dat komt omdat ik door mijn onzekerheid een soort van 'afstand' neem van de mensen om me heen. Door je onzekerheid een soort van 'stay away' aangeven, onbewust, als een soort van bescherming tegen negatieve dingen enzo. Anderen zien dat dan als een 'niet contact willen maken' en dus een bepaalde arrogantie...terwijl ik die echt niet heb. Ik voel me juist altijd diegene waar op neergekeken word. Mja kennelijk roep ik door die afstand een bepaalde arrogantie over me heen....als mensen me beter leren kennen merken ze meestal wel dat ik helemaal niet zo zeker over mezelf ben als het lijkt
Oud 20-04-2002, 19:53
undefined
undefined is offline
heb ik sinds dit jaar(schooljaar..) ook

tot vorig jaar was ik echt zo iemand waar men direct van zou zegge, wat een sullige is dat...tsss...
ik zei nooit iets, droeg de meest onopvallende kleren, m'n haar was zo onopvallend mogelijk, kortom ik wou niet opvallen...
sinds dit schooljaar ben ik me beter gaan voelen in m'n vel, ik kocht kleren waar iedereen van zei, wow, cool..en 'k begon m'n haar coolder te dragen enzow..en ik durfde opvallen!! ik zei veel veel meer dan tevoren en in de les zweeg ik nooit(de helft van de tijd mengde ik me in de les(okeej, minder dan de helft van de tijd) en de andere helft was ik sociaal aan het doen
ik voelde me alsof het gouden tijdperk was aangebroken..
maar nu de laatste weken begint de onzekerheid steeds meer en meer terug te komen..
'k heb sinds drie maand of iets minder een vriend, maar hij is nu niet echt van de coolsten(wat voor mij niet erg is, maar nu heb ik het gevoel dat anderen weer op me gaan neerkijken)
en deze week was het oudercontact(je moet weten dat ik heel strenge ouders heb, zeker wat betreft school en punten en co. ...) en al die leraars zeiden natuurlijk dat ik niet meer oplet in de les(wat op zich niet waar is, ik zeg gewoon veel meer, wat het misschien kan laten lijken alsof ik voortdurend zit te kletsen met m'n vrienden, ma ja...) en ze zeiden dat m'n punten veeel minder goed waren(ja okeej....de leerstof was ook veeel moeilijker) en dan zeggen ze natuurlijk allemaal dat dat komt doordar ik een vriend heb en dat ik er met m'n gedachten niet meer bijben..(wat weten zij er nu van wat ik denk... )
kortom men denkt allemaal dat ik een rebelse leerling aan het worden ben wat totaal niet waar is hoor..
en het toppunt van al vond ik m'n leraar wiskunde, hij had tegen m'n ouders gezegd dat ik hem arrogant aankeek en alsof hij lucht was...ik dacht van huuh???(m'n ouders natuurlijk verschrikkelijk kwaad op mij)
ik dacht eerst, kijk, ik durf hem aankijken(in het begin van het jaar durfde ik hem gewoon niet aankijken, hij is niet bepaald het vriendelijke type) maar nu ik dit hier lees is het waarschijnlijk doordat de laatste weken m'n zelfvertrouwen naar beneden gaat en dat ik hem arrogant aankijk als verdediging...

okaaj, nu stop ik, ik heb geen idee waarom ik dit hier allemaal opschrijf, het is totaal niet ontopic, maar het lucht wel eens op, dat wel...

Laatst gewijzigd op 20-04-2002 om 19:57.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 13:10
light fighter
light fighter is offline
bij mij is het zo dat als ik aan het sporten ben dan kijk ik super chagerijnig. en ben alleen met mijn boot bezig die ik op die plaats en op die manier wil hebben. ik ben dan voor mijn vrienden ook niet te bereiken alleen maar met tips hoe het beter kan. maar verder niet. ik ben het aan het afleren, dat lukt al wel wat beter.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 00:36
maar
maar is offline
Als je chagrijnig kijkt of gewoon van nature een serieuze blik hebt, vinden mensen dat er al heel snel arrogant uit zien.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 11:10
Nena21
Nena21 is offline
Mjah er word tegen mij laatste tijd steeds vaker gezegd dat ik arrogant over kom,terwijl ik absoluut niet arrogant ben,en ik volgens mij ook niet zo overkom.
Maar goed,het zal wel
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 12:55
dystopia
dystopia is offline
Arrogantie is niet iets dat je zelf altijd door hebt. Arrogantie kan tot veel dingen leiden. Bijv. pestgedrag op/van jou, hoop, desinteresse.Wees strenger voor jezelf en behandel jezelf niet op zo'n lieve manier maar op een wat meer rechtvaardige manier.
Oud 22-04-2002, 16:39
--Tha dark angel---
--Tha dark angel--- is offline
Dit is echt precies wat ik ook heb. Ik hoor best wel vaak dat ik arrogant overkom, en volgens sommige mensen ben ik het ook, maar ik snap echt niet hoe ze erbij komen. Een paar vrienden van me zeiden ook dat het me minder interesseerd hoe mensen over mij denken. nah, dan denk ik echt dat ze me dus echt niet kennen, maar aan de andere kant kennen ze me wel, en dan vraag ik me weer af of ik mezelf dan eigenlijk wel goed ken maar het maakt me juist wel uit hoe mensen over me denken, maar ik heb dus ook dat als ik in een disco ben ofzo, dat ik heel arrogant kijk enzo. Maar goed, ik dacht ook dat ik de enige ofzo was.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten