Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
weet je wat ze zeggen .. dat arrogantie uit onzekerheid komt .. duzzz .. het is logisch dat jee een soort van muur om je heen bouwt ... en als het ware op de andere neerkijkt juist omdat je jezelf geen houding kan geven .. omdat je onzeker bent !!!
Eh maar je bent nie de enige !! ![]()
||
Citaat:
ik bedoel ik was heel dromerig dat is ook weleens met arrogantie gesuggereerd. nou ben ik ook arrogant, met een sympatieke kant erbij maar dat boeit niet ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
me 2 !!
over elke stap die ik zet denk ik het liefst 20× na. ik ben fucking onzeker over mezelf. en alleen mijn vrienden die weten dat wel maar heel vaak mensen die mij 'oppervlakkig' kennen (en dat zijn er heel veel want ik heb maar een paar mensen die ik echt vrienden kan en wil noemen) denken dat ik ontzettend arro ben. ik weet ook wel dat ik heel vaak zo over kan komen.. af en toe kan ik iemand echt dood kijken of ik kan dingen zeggen die voor andere heel kapsones over kunnen komen. ik hoor ook heel vaak, van de mensen waar ik nu mee in de klas izt dat ze mij vroeger echt arrogant vonden en nu niet meer maar dat komt omdat ze me nu betre kennen maar tegen over ander eben ik het zelfde. ik doe het misschien ook omdat ik me niet zo kwetsbaar op wil stellen tegen over andere mensen... het gaat ze niet zo veel aan hoe ik ben.. klinkt het misschien raar omdat ik hier wel neer zit hoe ik ben zeg maar, maar jullie kennen mij allemaal toch niet. jullie weten toch niet wie ik ben.. maar om een lang verhaal kort te maken, ik heb het dus ook.. liefs |
![]() |
|
heb ik ook.....mensen denken vaak dat ik een enorm ego heb maar das dus echt niet waar....vergeleken bij vorig jaar valt het nu wel mee maar veel zelfvertrouwen heb ik echt niet....ik ben echt super onzeker... Is wel vreemd....kan me niet voorstellen dat ik me arrogant gedraag ofzoow....mja zo te zien zijn er veel meer mensen die dit hebben...
|
Wel, dat heb ik ds ook hè
![]() ik wet niet hoe het komt, als ik bv door een straat loop waar ook andere jongeren staan dan heb ik steeds het gevoel dat ze gaan kijken en denken: 'kijk die daar eens!' ya know... stom stom ongelooflijk stom... ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Yep ikke heb daar ook last van. Denk dat dat komt omdat ik door mijn onzekerheid een soort van 'afstand' neem van de mensen om me heen. Door je onzekerheid een soort van 'stay away' aangeven, onbewust, als een soort van bescherming tegen negatieve dingen enzo. Anderen zien dat dan als een 'niet contact willen maken' en dus een bepaalde arrogantie...terwijl ik die echt niet heb. Ik voel me juist altijd diegene waar op neergekeken word. Mja kennelijk roep ik door die afstand een bepaalde arrogantie over me heen....als mensen me beter leren kennen merken ze meestal wel dat ik helemaal niet zo zeker over mezelf ben als het lijkt
![]()
|
![]() |
heb ik sinds dit jaar(schooljaar..) ook
![]() tot vorig jaar was ik echt zo iemand waar men direct van zou zegge, wat een sullige is dat...tsss... ik zei nooit iets, droeg de meest onopvallende kleren, m'n haar was zo onopvallend mogelijk, kortom ik wou niet opvallen... sinds dit schooljaar ben ik me beter gaan voelen in m'n vel, ik kocht kleren waar iedereen van zei, wow, cool..en 'k begon m'n haar coolder te dragen enzow..en ik durfde opvallen!! ![]() ![]() ![]() ik voelde me alsof het gouden tijdperk was aangebroken.. maar nu de laatste weken begint de onzekerheid steeds meer en meer terug te komen.. 'k heb sinds drie maand of iets minder een vriend, maar hij is nu niet echt van de coolsten(wat voor mij niet erg is, maar nu heb ik het gevoel dat anderen weer op me gaan neerkijken ![]() en deze week was het oudercontact(je moet weten dat ik heel strenge ouders heb, zeker wat betreft school en punten en co. ...) en al die leraars zeiden natuurlijk dat ik niet meer oplet in de les(wat op zich niet waar is, ik zeg gewoon veel meer, wat het misschien kan laten lijken alsof ik voortdurend zit te kletsen met m'n vrienden, ma ja...) en ze zeiden dat m'n punten veeel minder goed waren(ja okeej....de leerstof was ook veeel moeilijker) en dan zeggen ze natuurlijk allemaal dat dat komt doordar ik een vriend heb en dat ik er met m'n gedachten niet meer bijben..(wat weten zij er nu van wat ik denk... ![]() kortom men denkt allemaal dat ik een rebelse leerling aan het worden ben ![]() en het toppunt van al vond ik m'n leraar wiskunde, hij had tegen m'n ouders gezegd dat ik hem arrogant aankeek en alsof hij lucht was...ik dacht van ![]() ![]() ik dacht eerst, kijk, ik durf hem aankijken(in het begin van het jaar durfde ik hem gewoon niet aankijken, hij is niet bepaald het vriendelijke type ![]() okaaj, nu stop ik, ik heb geen idee waarom ik dit hier allemaal opschrijf, het is totaal niet ontopic, maar het lucht wel eens op, dat wel... Laatst gewijzigd op 20-04-2002 om 19:57. |
![]() |
|
![]() |
bij mij is het zo dat als ik aan het sporten ben dan kijk ik super chagerijnig. en ben alleen met mijn boot bezig die ik op die plaats en op die manier wil hebben. ik ben dan voor mijn vrienden ook niet te bereiken alleen maar met tips hoe het beter kan. maar verder niet. ik ben het aan het afleren, dat lukt al wel wat beter.
|
![]() |
|
![]() |
Arrogantie is niet iets dat je zelf altijd door hebt. Arrogantie kan tot veel dingen leiden. Bijv. pestgedrag op/van jou, hoop, desinteresse.Wees strenger voor jezelf en behandel jezelf niet op zo'n lieve manier maar op een wat meer rechtvaardige manier.
|
![]() |
Dit is echt precies wat ik ook heb. Ik hoor best wel vaak dat ik arrogant overkom, en volgens sommige mensen ben ik het ook, maar ik snap echt niet hoe ze erbij komen. Een paar vrienden van me zeiden ook dat het me minder interesseerd hoe mensen over mij denken. nah, dan denk ik echt dat ze me dus echt niet kennen, maar aan de andere kant kennen ze me wel, en dan vraag ik me weer af of ik mezelf dan eigenlijk wel goed ken
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Onzeker Livin'Life | 47 | 22-10-2008 16:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
Flora & Fauna |
'Haj zeehondje! Wat heb jij een mooie pels, die wil ik wel hebben!' Dark Psycho | 89 | 18-04-2004 21:05 | |
Psychologie |
Praten? Liever schrijven lucy48 | 17 | 21-04-2003 20:06 | |
Psychologie |
Praat je over je problemen of krop je het op? Luca | 49 | 25-04-2002 18:41 | |
Psychologie |
Problematische nieuwsgierigheid? Marc S | 108 | 10-03-2002 21:10 |