![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee, in 7 jaar tijd ![]()
|
Nooit zou ik met zo iemand het bed in duiken, hoe verliefd ik ook was, dat zou ik dan wel van me af proberen te zetten.
Ten eerste zou ik m niet vertrouwen, ten tweede is sex dan niet zo speciaal voor hem, een relatie ook niet, als ie alleen al 111 bedpartners heeft gehad op die leeftijd, daarnaast zou t mij onzeker maken. En dan heb ik het nog niet eens over de SOA's die hij kan hebben. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als een meid met 111 jongens voor mij opeens mij vraagt, schreeuw ik zo hard "NEE" dat je het in Australië kan horen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Je schudt echt niet zomaar alle 111 de namen uit je mouw. Dat heeft -ie echt wel opgschreven ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ga toch op zoek naar een aardige jongen
|
Zucht. Ik geloof er geen reet van dat ie 112 sexpartners heeft gehad. Wij met zijn allen op dit forum hebben samen waarschijnlijk nog minder sexpartners gehad!! Daar trap je toch niet in? Die jongen is gewoon een vette opschepper, die overdrijft gruwelijk!! Dumpen die hap, want opscheppen daarover is nog erger dan het doen!
|
Verwijderd
|
Nouja, na een tijdje wordt je natuurlijk door elk meisje zo gauw mogelijk gedumpt als ze achter je verleden komen; als nummer 101 hem na een week dumpte omdat-ie voor haar al met 100 meisjes sex heeft gehad, 102 dumpt hem na een week omdat-ie voor haar al met 101 meisjes sex heeft gehad, enzovoort, en hij doet er twee weken over om een nieuw meisje te versieren... zo kom je d'r wel aan.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
IQ Test grootste bullshit Creeperded209 | 20 | 20-07-2015 00:25 | |
Verhalen & Gedichten |
De populairste boeken van het afgelopen schooljaar Simon | 16 | 29-01-2012 17:12 | |
Muziek |
Scholieren Top 100 Allertijden Voyeur | 23 | 03-11-2006 11:01 | |
Vrije tijd |
[wielrennen] "100 mannen" peaceflower | 10 | 25-06-2003 10:41 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
De PI !!!!! Prince_AT | 1 | 30-06-2001 20:07 |