Advertentie | |
|
![]() |
|
Dreamweaver is op zich geen onaardig HTML programma. Niet verkeerd om mee te beginnen.
Ik zou zeggen, ga het gewoon eens proberen, zoek eventueel wat HTML cursussen op op het internet, kijk veel op www.handleidinghtml.nl, en vraag het hier als je er even niet uitkomt. Dan komt het vast goed. Oh en vooral; heb geduld. Het maken van een mooie website kost heel veel tijd en geduld, maar dan heb je ook wat. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ga meteen kijken! |
![]() |
||
Citaat:
Reden: ik doe niet aan mooi maar aan functioneel. Af en toe een plaatje, ok, maar zwaar grafisch oid zul je mij niet zien maken.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Bedankt ![]() |
![]() |
|
Op www.webmeesteres.nl staat een klein cursusje html.
En andere links naar andere hulpvolle websites. Ikzelf gebruik coffeecup html als programma, daar zitten ook een aantal voorgeprogrammeerde wizards in die je kunnen helpen (hoewel ik die persoonlijk nooit gebruik; behalve dan die voor het invoeren van een plaatje ![]() Dreamweaver ken ik niet zo. Dus ik kan geen vergelijking maken.
|
Ik heb in word een HTML editor gevonden!!! Bij macro's en dan "scripteditor". Heb ik al die jaren voor niets programaatjes zitten downloaden...
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar als je MS Word gaat gebruiken kun je net zo goed meteen Frontpage gebruiken... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik bedoel zeker niet dat ik stop met mijn website maken, maar wat weet ik nou van 'color highlighting' en 'ultra-edit' en 'macro-schatkisten'. Bovendien slaan deze berichten niet meer op mijn verzoek. |
![]() |
|
Dreamweaver is best wel een goed programma, zeker als je beginner bent. Ik heb de Dreamweaver MX versie en die vult zelfs automatisch je html-scipt aan (ik weet niet of dat in 4 ook is).
Bovendien kan je heel gemakkelijk dingen zoals een afbeelding of zo invoegen via de werkbalken bovenaan, waardoor je niet zelf de code moet intypen, ook zeeeer gemakkelijk. Als je er dan nog af en toe een aantal websites op na slaat om wat html extra te leren of om iets op te zoeken, kom je er wel hoor. Het is allemaal echt niet zo moeilijk. Om wat meer van html (of css of zo) te weten, kan je nogal veel leren van : http://www.w3schools.com of ook http://www.regnery.net/html . Zo heb ik het stilletjesaan geleerd, en het resultaat mag er uiteindelijk best wel wezen vind ik !!! En wat men ook zegge: Met html kan je echt wel mooie dynamische sites maken, die al bij al nog redelijk snel inladen op pc ook (in tegenstelling tot die zware flash-sites van tegenwoordig) Greetz |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Gratis HTML editor en als je ooit een andere programmeertaal leert, is de kans groot dat hij die ook highlight (gewoon een andere taal selecteren). Persoonlijk vind ik het de beste editor die ik ken (er zit ook een FTP programma bij, maar die is crap, kun je beter SmartFTP gebruiken)
||
Citaat:
![]() Waar stond ook alweer die compatibility list voor IE, Netscape, Mozilla en Opera?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Aaah, bedankt. Daar heb ik nou wat aan ![]() Ook bedankt voor de links, vooral die tweede vind ik handig. Ik vind je website trouwens erg mooi. Ik hoop dat die van mij ooit net zo wordt. |
![]() |
|
Je kan natuurlijk zoeken naar een WYSIWYG programma, zoals Frontpage. Allemaal ernstig makkelijk, en je kan er mooie dingen mee maken... zie: (als het rec. is haal dan maar weg) http://www.dutch-alliance.tk (nog niet af!) maar het begin is er.. MET FRONTPAGE 2000
||
![]() |
Citaat:
Mijn neef had het ook al over Frontpage 2000. Hoe kom ik daaraan dan? En wat zijn de voordelen van dat programma boven Dreamwaver 4.0? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mja, ik denk niet dat ik Frontpage 2000 ga gebruiken. Ik heb geen MS-office en ook geen XP. Ben ook niet van plan om dat aan te schaffen. Ik heb mijn geld net opgemaakt aan nieuwe acrylverf en een nieuwe lamp voor mijn lichtbak (tjee, wat zijn die krengen duur!). Hieruit kun je trouwens ook wel opmaken dat ik er nooit geld genoeg voor heb gehad. Trouwens, het is de computer van mijn vader, ik wacht wel tot hij het koopt. ![]() Laatst gewijzigd op 25-08-2003 om 06:24. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Hulp? Website bouwen ?? wazafit | 10 | 06-03-2017 20:23 | |
Werk, Geld & Recht |
hulp gezocht bij maken promotie filmpjes (bijbaan) zonnig! | 3 | 27-07-2014 17:55 | |
Software & Hardware |
Iemand gezocht om te helpen met het bouwen van een website Liesje(: | 18 | 11-12-2013 23:02 | |
Software & Hardware |
hulp bij opstellen vragenlijst internetgebruik wahe | 0 | 13-08-2010 00:38 | |
Software & Hardware |
[CMS] Journalistieke website Sentingua | 6 | 06-04-2004 22:59 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |