Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
vorig jaar meende hij ook dat als ik deze wiskunde niet begreep ik daarom maar naar de havo moest gaan en een paar lessen geleden plaatste hij de opmerking : ik verwacht toch echt dat je dit begrijpt !
nou sorry hoor maar ik kan echt niet overal goed in zijn.
||
Citaat:
![]() Nee, je kunt niet in elk vak goed zijn. Zeker met wiskunde hebben genoeg mensen problemen. Als een leraar nou echt denkt dat je als je niet zo goed bent in 1 vak maar even een stapje terug moet doen... Alsof wiskunde het enige belangrijke aan school is! Ik was ook niet goed in wiskunde, maar mijn leraar heeft het altijd heel goed opgenomen. Toen het tijdens kansberekening wat beter ging stond hij zowat te cheerleaden! ![]()
|
Uhuh.. Bij mij ging het in de 2e nog redelik, in de 3e ben ik overgegaan met n 4 op mn eindrapport!
Bij het 3e rapport vraag ik naar bijles, zegt ie doodleuk dak me nie zo druk moet make ![]() Zegge ze later natuurlijk dak bijles nodig heb, wak dan wel snap... Dus ga ik een van de eerste lessen naar mijn wiskundeleraar (Wel aardig overigens) en zegt ie zow dat hij nie weet waar ik dat kan volgen! En hij geen zin/tijd heeft rond te vrage! Jeeees.... die weten ook nie wat ze willen! ![]()
||
Citaat:
Ik heb een bijlesleraar gehad die bij mijn ouders op dansles zat... Zo zie je maar weer hoe je met mensen in contact kunt komen. ![]()
||
Citaat:
Dat vond ik ook echt super lullig, wie heb je nu voor wiskunde?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Problemen met leraar thimoharte10 | 3 | 17-05-2013 22:17 | |
Software & Hardware |
Probleem TI-84 new_born89 | 5 | 06-12-2006 12:29 | |