Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm.. hij geeft dan wel direct toe dat hij fout zit.. Ik zou heeel snel naar je mentor of leerjaarcoordinator stappen. En ze moeten jullie gelijk behandelen, leraar even serieus als lerling, daar zijn ze (oa) voor. Laat even weten hoe het is afgelopen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Jouw verhaal duidt m.i. er op dat jouw docent niet goed met de situatie kan omgaan. Het lijkt me goed als je hier over (evt. samen met je ouders) praat met je mentor/teamleider/iets dergelijks. Misschien kun je via tussenkomst van een ander het oplossen en zo weer normaal naar zijn lessen of anders misschien dit vak bij een andere docent volgen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jah, ik snap wat je bedoelt. Als hij je niet mag, ben je inderdaad behoorlijk de lul. Toch zou ik gewoon naar de sectoradjunct gaan: ze moeten namelijk wel een héél gegronde reden hebben om iemand te schorsen, maak je daar maar niet druk om... Ik vind het wel vreemd van je ouders dat je die les niet in de studienis mag doen - dat je het in de eerste plaats belangrijk genoeg vond om te vertellen... maar oké, dat veranderd nog wel als je in de 5e/6e bijna alle lessen in de studienis volgt... ![]() Anyway, gewoon wat aan doen dus! Rustig blijven is wel een goed idee trouwens, en aangeven dat je het echt héél serieus neemt wil misschien nog wel helpen, na de les met hem praten e.d...? Ooit heeft hij mij geholpen toen ik behoorlijk gepest werd in de 2e en 3e, en dat is me niet bevallen. Hij koos verdomme de kant van de pesters! ("Ja, maar het was zeker maar een grapje..." *GRMBL*) en deed weer precies zijn populaire act, en ik schoot er niks mee op. Dus op hem bouwen kun je niet. Wat heb je trouwens gedaan dat hij de pik op je heeft? |
![]() |
|
![]() |
vind ik een zeer lastig probleem. ik zou het er in ieder geval niet bij laten zitten. lessen overslaan is op zich ook geen optie omdat je het werkelijke probleem er niet mee oplost en je alleen jezelf ermee hebt. zijn er trouwens geen anderen te vinden die ook problemen met zijn opmerkingen/gedrag/manier van lesgeven hebben?
||
Citaat:
![]() Nouw eigenlijk heb ik helemaal niks gedaan..Alleen gaf ik hem weerwoord, altijd in discussie met hem. Blijkbaar vond hij dat niet zo geslaagd...ow jaw..en weet je wat vaag is...eind vorig jaar, toen zei hij midden in de klas: "Ik hoop dat mijn dochter later net zo wordt als Laura"... ![]() Dat vond ik zo vaag...vooral omdat hij hiermee liet merken dat hij me wel mocht ofzow... ![]() Maar hij wist ook al dat ik hem niet mocht en ik had hem ook al een keer eerder op zijn popi-jopie gedrag aangesproken.. ![]() Ik heb het aan mijn ouders verteld, omdat mijn moeder een keer naar een ouderavond is geweest, en ze dus met hem moest praten. Daar bleek dus dat zij dezelfde mening over hem als mij had..dus ik dacht dat ze mij wel zou begrijpen..niet dus.. ![]() Anyway, ik ga gewoon maandag naar mijn mentor toe, en ga het er dan maar eens over hebben..(Denk ik).. Want eigenlijk ben ik ook wel een beetje bang voor de geschiedenisleraar zijn mening..hij is wel zo'n iemand die je dan het leven zuur gaat maken.. ![]()
|
![]() |
|
|