Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2003, 19:43
Seven of Wands
Seven of Wands is offline
Hey Allemaal,

Sinds kort ben ik actief op het gebied van esoterie. Nou heb ik laatst een boekje gekocht over handlezen. Dit boek heeft mij zo geïnspireerd, dat ik nog een (paar) boek(en) wil kopen over handlezen.
Weet iemand goede boeken, die je duidelijk en langzaam alles leren over handlezen?

Alvast bedankt,

Seven of Wands
Oud 26-09-2003, 20:25
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
Citaat:
Seven of Wands schreef op 26-09-2003 @ 20:43:
Hey Allemaal,

Sinds kort ben ik actief op het gebied van esoterie. Nou heb ik laatst een boekje gekocht over handlezen. Dit boek heeft mij zo geïnspireerd, dat ik nog een (paar) boek(en) wil kopen over handlezen.
Weet iemand goede boeken, die je duidelijk en langzaam alles leren over handlezen?

Alvast bedankt,

Seven of Wands
ik heb laatst wel een boek geleend bij de bieb over handlezen. De titel was gewoon handlezen, de kaft was geel en de schrijver weet ik niet meer. Als je kijkt in de bieb vind e het ongetwijfeld het was een best dik boek en erg goed
Oud 26-09-2003, 20:46
AngelLena
AngelLena is offline
ikkan je hier niet bij helpen ben ik bang. Maar als je even googlet, dan zie je vaak bij die cursus sites wel aanbevolen literatuur staan... Misschien dat je dat eens kan proberen?
Oud 26-09-2003, 23:01
Verwijderd
Universele handleeskunde – Ontdekkingsreis naar je ware zelf Magda Van Dijk 90-389-0994-2
Recent boek met veel duidelijke informatie. Uitgebreid en compleet, jammer van de ietwat onduidelijke tekeningen.

Handlijnkunde voor iedereen Joyce Wilson 90-6441-065
Sterk verouderd, maar bevat nog genoeg relevante informatie, met zeer duidelijke tekeningen en voorbeelden.

Je kunt ook zoeken op chiromantie. Kijk wel uit met oude boeken: 5 jaar geleden ben ik daar intensief mee bezig geweest en een heleboel info die toen gegeven werd is nu alweer achterhaald.

EN als je een ervaren handlijnkundige kent, is het altijd prettig om daar wat tips en lessen van te krijgen.
Oud 27-09-2003, 09:13
Seven of Wands
Seven of Wands is offline
Citaat:
Mutant schreef op 27-09-2003 @ 00:01:
Universele handleeskunde – Ontdekkingsreis naar je ware zelf Magda Van Dijk 90-389-0994-2
Recent boek met veel duidelijke informatie. Uitgebreid en compleet, jammer van de ietwat onduidelijke tekeningen.

Handlijnkunde voor iedereen Joyce Wilson 90-6441-065
Sterk verouderd, maar bevat nog genoeg relevante informatie, met zeer duidelijke tekeningen en voorbeelden.

Je kunt ook zoeken op chiromantie. Kijk wel uit met oude boeken: 5 jaar geleden ben ik daar intensief mee bezig geweest en een heleboel info die toen gegeven werd is nu alweer achterhaald.

EN als je een ervaren handlijnkundige kent, is het altijd prettig om daar wat tips en lessen van te krijgen.
Thnx
Oud 28-09-2003, 16:42
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Seven of Wands schreef op 26-09-2003 @ 20:43:
Hey Allemaal,

Alvast bedankt,

Seven of Wands
'Hekserij zonder geheimen' is een heel intrigerend boek waarin het onderwerp handlezen ruimschoots aan bod komt!!!

Joyce

(Op i-net zijn ook sites te vinden met duidelijk informatie)
Oud 28-09-2003, 16:52
Fade of Light
Fade of Light is offline
Misschien niet geheel ontopic en misschien ongewenst (haal dan maar weg). Maar hoe kun je nou geloven dat je iets van je hand af kunt lezen? Denk je echt dat je lichaam zich aanpast aan je leven?
Oud 28-09-2003, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-09-2003 @ 17:52:
Misschien niet geheel ontopic en misschien ongewenst (haal dan maar weg). Maar hoe kun je nou geloven dat je iets van je hand af kunt lezen? Denk je echt dat je lichaam zich aanpast aan je leven?
Handen van pasgeboren baby's hebben bijna geen lijnen, en ja ik geloof dat. Dat ik niet alleen geloven, maar ook een werking van het lichaam. Bij bepaalde gezondheidsproblemen, is dat ook aan de handen te zien, lijnen worden vager of juist dieper, de kleur geliger/roder, de nagels boller (kanker), vingers minder buigzaam. En je gezondheid heeft invloed op je leven en karakter.
Oud 28-09-2003, 20:40
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mutant schreef op 28-09-2003 @ 21:08:
Handen van pasgeboren baby's hebben bijna geen lijnen, en ja ik geloof dat. Dat ik niet alleen geloven, maar ook een werking van het lichaam. Bij bepaalde gezondheidsproblemen, is dat ook aan de handen te zien, lijnen worden vager of juist dieper, de kleur geliger/roder, de nagels boller (kanker), vingers minder buigzaam. En je gezondheid heeft invloed op je leven en karakter.
Dus eigenlijk zeg je dat een handlezer/ster een patholoog is?
Oud 28-09-2003, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-09-2003 @ 21:40:
Dus eigenlijk zeg je dat een handlezer/ster een patholoog is?
Een patholoog onderzoekt toch weefsels enzo? Nee dan... Een handlezer kijkt puur naar de hand, de lijnen zelf, de symbolen die ze vormen enzo. 5 jaar geleden waren ze nog niet zo ver en keken ze eigenlijk alleen naar de lijnen, vorm en nagels. Nu kijken ze naar het totaal, de huid, de kleur,... het is dus uitgebreider en wetenschappelijker geworden.
Oud 29-09-2003, 15:24
Nar'Hyarmen
Nar'Hyarmen is offline
ik ben het met Mutant eens.

even erbij zeggen, wat voor de handen geldt, geldt ook voor voeten.
Oud 29-09-2003, 15:54
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Mutant schreef op 28-09-2003 @ 22:01:
Een patholoog onderzoekt toch weefsels enzo?
pa·tho·lo·gie (de ~ (v.))
1 leer van de oorzaken, de aard en de gevolgen van ziekten => nosologie, ziektekunde, ziekteleer
Oud 29-09-2003, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 29-09-2003 @ 16:54:
pa·tho·lo·gie (de ~ (v.))
1 leer van de oorzaken, de aard en de gevolgen van ziekten => nosologie, ziektekunde, ziekteleer
was te lui om een wdnboek te zoeken
Maar dan nogmaals nee. De handlezer kijkt naar meer dan ziektes, andere invloeden enzo,...
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten