Oud 23-04-2002, 07:41
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Ik voel me sochtends redelijk goed en smiddags rond 17:00 heb ik vreselijke koorts dit is nu al 2 dagen. Denken jullie dat het een hardnekkig griepje is of heb ik pfeiffer ofzo??
Oud 23-04-2002, 07:59
ekki
ekki is offline
pfeiffer begint meestal met een griepje of keelontsteking ofzo. dit klinkt niet naar griep volgens mij. ik weet ook niet wat 't anders is. maar ik kan er weinig over zeggen. voel 'ns aan je klieren of ze dik zijn. zoja: dan zou het evt kunnen.

maar het kenmerk van pfeiffer is vooral vermoeidheid. ook dat schrijf je niet, dus ik denk het eigenlijk niet.

verder vind ik het wel raar dat je ineens 's avonds koorts krijgt
Oud 23-04-2002, 12:37
white_angel
white_angel is offline
ga voor de zekerheid eventjes langs bij de huisarts.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 12:55
ekki
ekki is offline
Citaat:
white_angel schreef:
ga voor de zekerheid eventjes langs bij de huisarts.
idd, lijkt me niet overbodig.
Oud 23-04-2002, 14:08
Verwijderd
iew dit heb ik al 2 dagen, overdag gaat het wel, 's avonds heb ik een gloeiende huid, mega pijn in men nek, hoofd en keel...heb t gevoel alsof men keel onwijs aan t opzwellen is ofzow..
naja om daar nou voor naar de dokter te gaan...zal wel overgaan..
maybe heerst het nu een beetje dan??
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 18:55
Q
Q is offline
Klinkt als griep... als dit 2 maanden was moest je je zorgen maken maar 2 dagen? FF uitzieke en als het erger wordt naar de huisarts.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 13:44
Roos
Roos is offline
"Dit is nu al twee dagen"

Nou zeg, wacht het gewoon even af en ga desnoods volgende week naar de dokter (dat is sowieso handig want die kan je ook iets tegen griep geven).

Ik heb me echt 6 weken slecht gevoeld, totaal ingestort, alles pijn, altijd moe en brak. Laten testen, het bleek gewoon hele hardnekkige influenza te zijn. Dat kan echt lang duren.

Mijn advies: wacht een paar dagen, want het is heel normaal om twee daagjes ziek te zijn. Twijfel je daarna nog, bezoek dan je huisarts.

Het klopt ook inderdaad dat Pfeiffer begint met een opgezwollen keel, keelpijn of keelontsteking. Daarna kan koorts komen, en dan die ellendige moeheid.
Succes iig
Oud 24-04-2002, 16:43
Kat
Kat is offline
gewoon ff eenbloedtestje laten doen, dan weet je het zeker.
Oud 24-04-2002, 17:39
Sommetje
Sommetje is offline
Als je het zeker wil weten, moet je naar je huisarts gaan en een pfeiffertest doen. Dan weet je meer!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten