Oud 23-04-2002, 19:59
Nummer10
Nummer10 is offline
Stel je loopt al 3 weken achter hetzelfde meisje aan. Je bent echt hartstikke gek op haar. Je merkt dat ze jou ook leuk vindt en dat het klikt.. Maar als je dan vraagt hoe het nu inelkaar zit zegt ze sorry maar ik ben m'n ex nog niet vergeten (daar had ze 1,5 jaar wat mee) en daarom heb ik nu helemaal geen zin in een vriend. Ik moet nog teveel aan mn ex denken maar toch vind ik je een hele aardige jongen.... (en je weet niet zeker of het wel iets zal worden als ze die ex vergeten is)

Wat zouden jullie doen? Blijven wachten terwijl het toch al zo'n 5 weken uit is met die vriend? Of proberen haar zo snel mogelijk te vergeten? Ook al ben je echt verliefd op haar.... Ik weet het namelijk echt niet van de ene kant vind ik dat ik nu lang genoeg gewacht heb want ik word hier dus hartstikke gek van (die onzekerheid) of toch nog ff wachten om dat je haar zooo leuk vind?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2002, 20:11
~*DeathlyDiva*~
~*DeathlyDiva*~ is offline
ik zou gewoon langzaam aan haar proberen uit me hoofd te zetten.. dat je gewoon weinig aan dr denkt (moeilijk moeilijk...) want als je echt verliefd bent gaat dat toch niet zomaar over, dus als zij over een paar weken naar je toe komt en je hebt niet veel aan d`r gedacht maar heb bent nog wel verliefd... dan: hoera.
maar stel ze komt naar je toe maar je bent niet meer verliefd op haar, dan boeit je dat toch niet want je voelt niks meer voor `dr.. kijk nu wil je wachten omdat je verliefd op haar bent, maar nem even een ander meisje waar je wel eens verlief op bent geweest en die komt nu naar je toe, heb je ook zoiets van: ja uh.. beetje laat hè! dat zal je dan ook heus wel hebben...
en anders zou ik naar haar toe stappen en vragen waar je nou aan toe bnt.. of ze een toekomst in jullie ziet of niet...
je moet je eigen niet laten playen hoor!! het is JA of NEE en geen.. ik weet niet, misschien...
er zijn genoeg leuke meisjes!!

veel sterkte en liefs
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 20:11
Verwijderd
5 weken is een korte tijd hoor...
Schat het niet verkeerd in..

Ik zou niet wachten want het kan zo nog een half jaar duren..
Ik bedoel daarmee: sluit jezelf niet af voor andere meisjes.. Houd je ogen open..
Maargoed, als zij op een bepaad moment een stap richting jou onderneemt, kun je daar wel gewoon op ingaan,. als je dat nog zou willen..

Maar na 5 weken vind ik het normaal als zij nog met haar ex zit, waar ze anderhalf jaar mee heeft gehad..
Dus op dat punt kun je wel geloven dat het niet aan jou ligt..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 20:16
Nummer10
Nummer10 is offline
Het probleem is we sms'en nogal vaak en daardoor blijf ik maar aan haar denken en we zien elkaar nogal vaak. Elke dag op school en we gaan vaker uit met een groep waar zij ook bijzit dus dat wordt nogal moeilijk.. Ik weet het gewoon echt niet denk dat als ik nu minder intresse toon zij ook zoiets heeft van hij gunt me niet eens wat tijd en wil gewoon snel een vriedin terwijl dat zeker niet zo is
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 20:54
B@DG!RLinLOVE
B@DG!RLinLOVE is offline
oew ik zit nu zo beetje in dezelfde situatie als dat meisje waar jij verliefd op ben... het is bij mij nu ongeveer 3 weken uit met mijn vriend en ik wil nu eigelijk ook nog geen nieuwe vriend
maar er is een jongen die verliefd op mij is, en ik vind hem ook heel leuk enzo maar ik wil gewoon nu nog even geen vriend, het is te snel na mijn vorige vriend..
of je moet wachten dat weet ik niet, maar ik snap dat meisje wel in ieder geval...

succes, xxxx
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 21:22
AMDFreak
AMDFreak is offline
w88
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten