| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
sinds die nieuwe programmering elke dinsdag 3voor12DB waar DB staat voor decibel..
Laatst speelden ze PTW en thursday achter elkaar. playlist afgelopen dinsdag hiero; http://3voor12.vpro.nl/3voor12/maps/...sodes=14609234 |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Hatebreed - Facing What Consumes You
Terror - Lowest Of The Low From Autumn To Ashes - Mercury Rising From Autumn To Ashes - Capeside Rock E-Town Concrete - So Many Nights Dan had ik die avond ook wel even kunnen afluisteren al is het maar om te kijken of die presentator er het juiste commentaar bij wist te leveren .Hoe vaak is dat 3voor12decibel dan te beluisteren ? Alleen op dinsdag zeker. Laatst gewijzigd op 24-12-2003 om 16:33. |
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. behalve de heideroosjes
|
||
|
|
|
|
opvallend, die presentator is de zanger van hilverrrsumse nu-metal band (www.sesamestress.com) wel vet dat hij er wat aandacht aan die genre's besteed
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Voor deze programmering was 3voor12dB snachts dacht ik. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
boy sets fire is géén emo. Ik blijf erbij. Het is gewoon melodische rock meets hardcore. Dat iets emotioneel klinkt maakt het nog niet emo. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Maarja, ik blijf erbij dat Boy Sets Fire toch echt geen hardcore is (emocore op zn most). Maarem. Hallllllo
Laatst gewijzigd op 28-12-2003 om 03:55. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Hahahahaha! Je bedoeld chis dus? Ze zijn gewoon ruk (alleen jasper is gewoon een toffe gast). Maar verder was dit eigenlijk geen on topic post van mij, maarja. |
||
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|