Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Windows 95' gaat prima. Zorg alleen wel dat je een recente versie van IE hebt ofzo of een andere browser. Geen 6.0 ofzo want dat lijkt me overkill voor die machine. IE 4 of 5 lijkt me goed.
Verder natuurlijk TCP/-IP protocol geïnstalleerd, een netwerkkclient (client voor MS-netwerken ofzo) en bestands/printerdeling. Ik heb het met mn eigen ADSL-router geprobeerd en 't ging prima ![]() ![]() Netwerk ook, voor mijn gevoel waren de instellingen niet veel moeilijker dan in Windows 98. Zoiets aan de praat krijgen was in Windows 3.x wellicht een grotere uitdaging geweest ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
kijk anders 'ns op www.chelloo.com (NEE DIT IS NIET de officiele site van Chello), daar hebben ze een FAQ en forum. altijd het wagen waard
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Of kan ik op de een of andere manier die verbinding op de pc instellen? Via IE->extra->internetopties->verbinding? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar t ging niet helemaal goed.... Als ik die kabels er tussen stop, hoe moet ik dan verder gaan, als ie t niet uit zichzelf doet? Misschien doe ik namelijk wel iets verkeerd....... |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|