Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Heel erg Mooi. Vooral omdat dit gedicht zo herkenbaar is; me zo aanspreekt. Deels door het sterke & mooie taalgebruik, maar ook door de inhoud. Daarom zou ik 'Wezen' ook laten staan; als ik je gedicht goed begrijp (en ik denk het wel
![]() Verder spreekt de klankrijk (wijzen, lijnen) me erg aan; sterk erin verwerkt, zonder dat het geforceerd wordt; dit geldt ook voor de binnenrijm (kleuren, geuren) en eindrijm; hierdoor leest je gedicht ook erg fijn. 'wereld en waaien' leest trouwens ook heerlijk ![]() ![]() ![]() [niet boeiend]oe, edit; dit was mijn duizendste post ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 05-01-2004 om 21:03. |
![]() |
||
Citaat:
Het pure, de essentie, het wezenlijke wat er toe doet. Deze is fijn besnaard; lief, zacht, puur, mooi. Ik weet niet of het zo duidelijk genoeg is? ![]() Xineof: Dankje voor je enthausiaste reactie! ![]() Vervlogen wensen, door/in de harde werkelijkeheid, in de wereld waar "geen bezieling is".Maar in de wereld, waar die bezieling wel is, klanken klinken, gaan die vervlogen wensen weer "geuren", (meer)aanwezig worden/zijn. Hmm, ik hoop dat het zo nog een beetje helder overkomt ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
"Rupert, amongst others." - Kritiek gewild! Bacterial-Ash | 9 | 01-11-2012 08:35 | |
Verhalen & Gedichten |
[Stukje] If I could, I would. Choking Duck | 5 | 14-10-2009 20:22 | |
Verhalen & Gedichten |
waar willen/gaan wij heen? fen | 5 | 27-01-2005 14:42 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben nog zo verdomd jong .. (Lang verhaal.. :)) U-NiQ | 18 | 31-10-2002 09:20 | |
ARTistiek |
Diary Of A Hacker: nachie hackuh! dystopia | 16 | 06-07-2001 20:16 |