Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Meisjes gebruiken voor seks (dus dat ze het zelf goed vinden dat je seks met ze hebt en weten dat je alléén seks wil en verder niets), daar is niets mis mee.
Meisjes misbruiken voor seks (dus als ze niet hebben gezegd dat ze seks met je willen of als ze zelf niet alleen maar seks willen maar ook bijvoorbeeld een relatie of geld ofzo), dat is zwaar fout. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat is voor jou gebruiken? Misleiden? Net doen of je helemaal gek van ze bent en dan hard droppen? Dat is zooo laag.. Maar als het andere meisje begrijpt hoe het zit en wat je wil, en ze wil het zelf dan ook... prima toch? |
![]() |
|
Je eigen keuze, maar ik denk niet dat ik 't ooit zou doen, iemand gebruiken (voor wat dan ook, zoenen of sex). Ik zou niet graag hebben dat 't met mij gebeurd, dus ik doe 't ook niet bij anderen.
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Relatieproblemen, gebruikt worden door anderen, wantrouwen enz. Verwijderd | 0 | 04-05-2014 17:13 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3.2 Verwijderd | 57 | 27-10-2010 12:43 | |
Liefde & Relatie |
Geen idee wat ik hiermee aan moet crawloftime | 18 | 14-02-2010 17:35 | |
Liefde & Relatie |
Meisjes krijgen makkelijker een relatie dan jongens Crimson Death | 69 | 02-03-2003 12:34 | |
Seksualiteit |
Waarom gebruik maken van vibrator ... ? oo7 | 41 | 04-01-2003 22:35 | |
Seksualiteit |
Meisjes: gebruiken jullie jullie sekse wel eens om iets te bereiken? Rerisen Phoenix | 49 | 10-09-2002 19:07 |