Heeey allemaal,
Ik zit eigenlijk met een groot aantal vragen over mezelf en wil ook hier eigenlijk wat dingen met jullie delen (om te kijken wie hetzelfde als mij kan hebben) of gewoon over dingen die jullie hierop kwijt willen. Ik weet niet of het beter is verschillende topics aan te maken over de verschillende dingen waar ik mee zit, maar ik hou het voorlopig hierbij.
Ik noem het maar even 'relatieproblemen' omdat relaties (hoeft niet perse een vaste verkering te zijn) stuk lopen na een tijdje en het niet altijd (voor mij) soepel verloopt. Ik heb 3/4 meiden gehad die ik leuk vind/vond en iets voor voelde. Ik zal beginnen bij het begin.
Het eerste meisje dat ik leuk vond was een collega van me. Ze deed gamen en had interesse in wat ik deed op de computer (met games). Op den duur begon ik haar leuk te vinden en kreeg ik meer contact met haar via facebook en whatsapp. De gesprekken gingen in het begin voornamelijk over school, maar later werden deze persoonlijker zoals praten over dingen die je dwarszitten. Ze begon me heel lief te vinden en daarmee voelde ik me natuurlijk goed, en even later na nog meer gesprekken te hebben begon ik wat voor haar te voelen. Maar toen ik erachter kwam dat ze lesbisch was veranderde alles.... Ik kon er niet tegen omdat ik verwacht had een relatie met haar te krijgen, wat dus nooit mogelijk zou zijn geweest. Ik raakte in de war, en ik ontdekte steeds meer dingen. Ik werd 'depressief', schoolprestaties gingen slechter en ik besloot er voor om naar m'n psycholoog te gaan. Ben toen begonnen met het gebruiken van Sertraline Ranbaxy (anti-depressivum).
Omdat ik nog steeds wat depressieve gevoelens had en het gevoel had dat ik een meisje nodig had waarmee ik over alles kon praten, dingen delen en elkaar helpen enzo en er op school en in de buurt geen meisjes zijn die ik aantrekkelijk vind (wel qua uiterlijk, maar ik zou door hun innerlijk nooit gevoelens voor ze kunnen krijgen).
Ik ging dus op internet chatten met verschillende meisjes en leerde er al een aantal kennen, maar deze vielen al meteen af totdat ik het liefste meisje ontmoette. Veel whapp contact met haar gehad en alles verliep goed, maar soms ging t wat minder omdat ze zelf heel verlegen en onzeker was en volgens haar nooit met jongens in het echt omgaat. Op een dag was ze ineens verdwenen, en was ik overal door haar geblokkeerd (na ong. 2-3 maanden contact te hebben). Ik was 3 dagen verdrietig, maar daarna voelde ik me weer lekker in me vel. (dit is echter al zeker 3 maanden na m'n bezoek aan de psycholoog).
Toen koos ik ervoor weer opnieuw contact te zoeken met een meisje die ik al eerder op school had ontmoet en waar het contact mee bleef liggen omdat ik op dat moment meer aandacht en het meisje van internet besteedde. Ik vertelde m'n verhaal tegen het meisje van school en met haar kan ik ook wel goed praten. Ook zij vind me heel lief enzo en ik heb soms dat ik denk iets voor haar te voelen, maar ze heeft wel al verkering.... Dit meisje zit weer met gedragsproblemen lijkt me, op school word ze elke les verwijderd en maakt ze sommige docenten belachelijk (niet dat ik haar daardoor leuk vind, totaal niet maar op de 1 of andere manier voel ik toch wat voor haar).
Kan iemand mij meer vertellen waarom ik zo bezig ben met het zoeken naar een meisje dat bij me past enzo? Ik heb trouwens nog wel een gedachtegang van mezelf omgeschakeld namelijk: eerst: "ik wil een vriendin" en nu: "ik zou het leuk vinden om een vriendin te hebben".
Ook zijn er mensen en veel problemen en roddels op school en lopen er daar wat mensen rond die anderen gebruiken, o.a. een ander meisje en die heeft al meerdere keren me bedonderd omdat ze dat leuk vind. Zij vind het leuk te doen alsof ze beste vrienden met iemand is en daarna diegene te laten stikken, dat vind ze leuk zegt ze.
Hoe kan het dat ik met mensen omga die problemen hebben of dat ik zelfs gevoelens kan hebben voor een meisje waarvan haar gedrag (op school) niet leuk is?
Ik heb eigenlijk nog wel meer vragen, maar dat komt later
Bedankt voor het lezen!