Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zal wel 'ns op cd strooptocht gaan. Nog duidelijke favorieten of kom je met de verzamel cds er ook wel? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
verzamel cd's zijn erg goed , een ervan is een dubbel cd dus daar ben je wel ff mee bezig |
![]() |
||
Citaat:
Photographic Leave In Silence Everything Counts (!) Master and Servant ( ![]() Shake The Disease A Question Of Time (!) Enjoy The Silence Personal Jesus It's No Good (!) Sister Of Night tja daar heb ik weer een stoer lijstje |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() + in your room (is ook een gave portishead remix van) + home + useless + barrel of a gun + only when i lose myself |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb me nooit vragen gesteld bij de uitspraak, maar nu je t vraagt weet ik het dus niet meer
![]() Anyway, ik vind hun oudere dingen beter (niet dat ik zoveel nieuwe dingen ken, maar wat ik heb gehoord vond ik niet zo goed). Home vind ik een absolute topper (mooie clip) en (ben de titel kwijt tralalala No Good?) heb ik altijd geweldig gevonden met lachen-clip. De rest vond ik ook wel ok, maar die 2 staan mij het meest bij. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Goed album ? Depeche Mode - Music For The Masses (Remastered) MrRoy | 2 | 04-04-2006 22:03 | |
Muziek |
Depeche Mode Pandora | 6 | 21-07-2005 00:53 | |
Muziek |
depeche mode. sorry | 14 | 18-06-2005 23:27 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 |