Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Aangezien mijn oude topic hierover gesloten werd ga ik hierin maar oude koeien uit de sloot halen. Wie kijkt er allemaal hierheen? Ik vind het wel cool en blijf voor dit programma echt wel thuis! Voor de mensen die ernaar kijken: Denk je dat de Cecile Heydecoper dus nog leeft? Achter de boekenkast misschien, heeft ze hier de bijbel Eguila bijzich en waarom zou die vader het dan verzwegen hebben. Kortom ik heb nog een hoop vragen aan jullie!!! Ik vind Rolf een errug leuke jongen en Marit speelt haar rol erg goed net als Livia!!!
|
![]() |
|
Ik vind het best eng toen ze gistren dat graf gingen openmaken
![]() 12-04 om 20:30 uur, RTL4 Ik denk zelf wel dat Ciro er iets mee te maken heeft anders doet Stijn niet de hele tijd zoi raar over Ciro's vader! Ik denk ook dat Livia en Mannie er meer van weten. We zien wel, heb nu alweer zin in maandag!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Elise houd het volgens mij geheim dat zij het graf heeft open gemaakt. Ik denk ook dat ciro er meer van weet. Ik ben echt benieuwd hoe het verder gaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat vond ik een griezel ![]() ![]() Ik vind die vriendin van Matthias wel zo'n ongelooflijke muts trouwens, en ze speelt nog slecht ook! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb een hekel aan Elise, en aan Stijn, maar vooral aan Elise en haar air van verwaandheid. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een van de minpuntjes vind ik dat er aan het begin van elke aflevering alles van alle afgelopen afleveringen wordt herhaald. Van het begin tot de week ervoor, wie weet bestaat de erfenis over 1,5mnd nog en dan hebben ze alleen al 15min terugblijk
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Erfenis; rechtvaardig? AzN | 62 | 01-12-2008 14:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheisme vs agnosticisme: welke is een betere houding om aan te nemen in het leven? Gatara | 106 | 21-06-2008 12:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De evolutie (verleden, heden en toekomst) Verwijderd | 181 | 19-03-2007 21:39 | |
Films, TV & Radio |
De Erfenis herhaling Sitia | 11 | 17-06-2004 10:45 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forummer van het volgende programma deel 3 Verwijderd | 500 | 26-05-2004 08:10 | |
Films, TV & Radio |
De Erfenis kleinedraak | 3 | 28-03-2004 00:12 |