Oud 23-01-2004, 16:07
The_hunter
The_hunter is offline
ok, kheb wat vaags

kheb een vriendin, allemaal heel leuk enzo hoor, en ze heeft 2x ofzo een mailtje gestuurd waarin ze in halve dichtvorm zegt hoeveel ze van me houdt en dergelijke. Ze gooide met termen als 'eternal love' enzo, ik weet ook wel dat dat fantasie is hoor. Maar ze wil geloof ik ook wel graag dat ik ook es zoiets stuur. Alleen ben ik niet zo in de wolken als zij, en dat soort mailtjes kan ik ook helemaal niet maken. Wat moet ik hier dan mee? Ik ben gewoon niet zo stapelverliefd dat ik dat soort termen er in ga gooien
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2004, 16:24
Verwijderd
Gewoon niet doen je kunt je moeilijk anders voor doen dan je bent en je kunt ook niet zomaar zulke dingen gaan schrijven als dat helemaal niet in je zit.
Zit het je dwars dan, dat zij dat doet?
Je kunt ook gewoon een lief mailtje terug sturenover hoe je je wel voelt, je hoeft natuurlijk niet met zulke termen te gaan strooien om iets leuks tegen haar te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 16:31
Dolores
Dolores is offline
Je bent niet stapelverliefd, maar het is wel je vriendin? Hoor je dan niet juist wel heel erg verliefd op haar te zijn..? Maar idd, zoals sweetsterretje al zegt.. je kan je moeilijk anders voordoen dan je bent. Als jij niet dat soort mailtjes wil/kan sturen dan heeft zij dat te accepteren lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 16:34
ScoobyDoo
ScoobyDoo is offline
Dan vertel je dat aan haar.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 17:09
Verwijderd
Vind je het wel eerlijk tegenover haar dat je niet stapelverliefd bent?

Verder: je moet zo'n mailtje alleen sturen als je het zelf zo voelt, dus als je het meent. Spontaan dus, uit liefde.
Ik zou er nl niet tegen kunnen als ik zo'n mailtje zou krijgen "omdat het moest".
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 17:25
Gothic
Gothic is offline
Geef haar het boek: Vrouwen komen van Venus, mannen van Mars. Dan snapt ze je misschien en mannen in het algemeen.

Er zijn maar weinig jongens die echt zulk soort dingen kunnen schrijven en die altijd het goede kunnen zeggen. Dat moet ze gewoon accepteren.

Wat zij wil is gewoon bevestiging dat je haar ook lief vindt en dat je ook van haar houdt. Als mail je alleen dat, of ik mis je lieverd oid, dan is ze al dolgelukkig vermoed ik. Gewoon omdat ze even die bevestiging heeft gehad... het hoeft echt niet poetisch te zijn...
Oud 23-01-2004, 17:34
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Hmm ik begrijp dat stapelverliefd geen must is om geen relatie te hebben, maar ik neem aan dat je iig verliefd bent op haar. (verliefdheid kan groeien en op een gegeven moment kunnen de vlinders ook weg zijn, maar ben je wel nog verliefd en houdt je van)
Maar als je wel verliefd bent dan kan je dat op zich ook laten blijken, maar ik geloof niet dat ze perse een gedicht van je wil ofzo. Ze zal toch heus wel begrijpen dat de een zich beter kan uiten in woorden dan dat een ander dat kan. Je kan ook je liefde laten blijken door bv een attentie (bv een roos) of gewoon een kaartje met een leuk verhaaltje erop (waarom zo nodig in dichtvorm ). Maar laat haar iig duidelijk weten hoe jij over haar denkt, als jij niks voor haar voelt dan moet je niet wat met haar hebben omdat zij verliefd is op jou.
Oud 23-01-2004, 19:46
Charlottetje
Charlottetje is offline
Je moet gewoon een lief mailtje terug sturen.
Als je van haar houdt vertel ja haar dat.
Het hoeft niet altijd met mooie zinnen, maar laat wel blijken dat je haar mailtje kon waarderen, want daar gaat het echt wel meer om lijkt mij, dan dat jij ook iets gaat proberen te frutselen
Oud 23-01-2004, 19:57
ZerO
ZerO is offline
Ik denk ook dat de vriendin van de TS een reactie wilde van haar vriend. Kijk hoeveel ik van je hou ik heb dat allemaal in een mailtje uitgelegd nu wil ik stiekem dat je de hint snapt en hetzelfde doet.
Nou bij sommige jongens werkt dat gewoon niet zo en bij jou blijkbaar ook niet. Ze is helemaal in de wolken en jij niet zo.
Vond je het wel leuk om zoiets te lezen ? Aan je reactie te zien wist je niet wat je er mee aanmoest.
Iig stuur haar niet zo'n mail terug want dan zou je het toch een beetje met tegenzin doen en dingen typen die je niet helemaal meent. Dat is niet zo netjes.
Misschien vind je haar niet zo geweldig ? Denk daar maar eens over na.
Oud 23-01-2004, 21:04
The_hunter
The_hunter is offline
Om eerlijk te zijn vond ik het niet echt leuk om dat te lezen, kreeg het er onwijs benauwd van. Schijnt soort van bindingsangst te zijn ofzo (krijg het onwijs benauwd alleen al als ze zegt dat ze voor altijd van me houdt en dat we altijd samen zijn, hoewel ik weet dat ik dat met een korrel zout moet nemen). Vind het veel leuker om gewoon met haar te bellen enzo, daar geniet ik veel meer van ipv van dat verliefde gedoe.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 21:08
Dolores
Dolores is offline
Je wilt dus eigenlijk alleen maar vrienden met haar zijn? Of zie ik dat nu verkeerd..?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 21:08
Charlottetje
Charlottetje is offline
Geen idee of je al op dat mailte geantwoordt hebt, maar waarom bel je haar anders niet gewoon om te bedanken voor dat mailtje?
Oud 23-01-2004, 21:14
The_hunter
The_hunter is offline
ik ben misschien wat onduidelijk. Ik vind dr super hoor, daar echt niet van, en wil niet alleen maar vrienden zijn. Maar als ze zo overdreven verliefd doet, en met termen als 'je girl 4-ever', 'our love is eternal' en 'we zijn altijd samen' gaat gooien, dan krijg ik het benauwd. Vind gewoon het idee dat ik lang aan dr vast moet zitten eng..., hoewel ik dr wel super vind, maar het idee beangstigd me een beetje. Ik weet natuurlijk wel dat dat compleet irreel is, we hebben pas 2 maand ofzo, maar toch
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 21:16
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
The_hunter schreef op 23-01-2004 @ 22:04:
Om eerlijk te zijn vond ik het niet echt leuk om dat te lezen, kreeg het er onwijs benauwd van. Schijnt soort van bindingsangst te zijn ofzo (krijg het onwijs benauwd alleen al als ze zegt dat ze voor altijd van me houdt en dat we altijd samen zijn, hoewel ik weet dat ik dat met een korrel zout moet nemen). Vind het veel leuker om gewoon met haar te bellen enzo, daar geniet ik veel meer van ipv van dat verliefde gedoe.
weet je, nu je dat zo zegt, ga ik opeens weer twijfelen of ik een jongen wel een brief moet schrijven met poezieactige trekjes en ook woorden als 'mag ik altijd van je houden'

hmm, tsja........

maar goed, als jij niet echt verliefd bent, kun je het dan niet beter stoppen, is dat niet voor iedereen beter? Stel je voor dat je verliefd wordt op een ander, het met haar dan uit moet maken om 3 dagen later al wat met een ander te hebben, dat lijkt mij erger.
Oud 23-01-2004, 21:17
ironflower
ironflower is offline
Ik zou het er met je vriendin over hebben, en gewoon vertellen dat je je niet super verliefd voelt en dat haar meeltjes je een beetje afschrikken.
Misschien denkt je vriendin wel dat jeje wel echt helemaal zo voelt, helemaal stapel verliefd en dat ze daarom ook min of meer verwacht dat jij een lief meeltje terug stuurt.
Ik zou het eerlijk tegenover je vriendin vinden, als je zegt dat je je niet echt zo voelt, omdat zij dus mss wel denkt van wel.

Maar het is wel wat ZerO ook zegt...wat vind je eigenlijk van haar?
Zie je haar mss niet meer als een goede vriendin (waarmee je idd leuk kan bellen enzo) dan echt JE vriendin?

Hoelang hebben je trouwens iets?

edit: ik lees je nu reply...ik zou het gewoon tegen haar zeggen. Als jullie elkaar echt leuk vincen, denk ik wel dat ze dat begrijpt.
Oud 23-01-2004, 22:12
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
The_hunter schreef op 23-01-2004 @ 22:14:
ik ben misschien wat onduidelijk. Ik vind dr super hoor, daar echt niet van, en wil niet alleen maar vrienden zijn. Maar als ze zo overdreven verliefd doet, en met termen als 'je girl 4-ever', 'our love is eternal' en 'we zijn altijd samen' gaat gooien, dan krijg ik het benauwd. Vind gewoon het idee dat ik lang aan dr vast moet zitten eng..., hoewel ik dr wel super vind, maar het idee beangstigd me een beetje. Ik weet natuurlijk wel dat dat compleet irreel is, we hebben pas 2 maand ofzo, maar toch
Ik snap je. Het is logisch, helemaal als jongen om zulke dingen te denken. Je ziet het allemaal voor je dat ze al trouwplannen gemaakt heeft en jij bent 17 je wil nog van je leven genieten en gewoon een leuke relatie met haar opbouwen. Sommige meisjes ook van 16-17 neem ik aan overdrijven een beetje daarin en gaan ze liefdesverklaringen afleggen en dit en dat en ik denk om eerlijk te zijn, dat ze het ook overdrijft. Ze is tenslotte ook jong en veel levenservaring heeft ze niet. Om dan tegen je te zeggen dat je de enige voor haar bent na 2 maanden is wel erg overdreven.Zij denkt teveel vooruit en jij bent gewoon voorzichtig en neemt alles stap voor stap en je ziet wel waar je eindigd.
Leg haar uit dat je het benauwend vind. Wel een beetje subtiel blijven . Zeg gewoon dat je niet zo'n typje bent die zulke mails terugschrijft dat kun jij gewoon niet. Jij zult gewoon je eigen manier hebben van laten zien dat je om haar geeft, woorden zeggen niet altijd alles!

Laatst gewijzigd op 23-01-2004 om 22:15.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 22:15
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-01-2004 @ 18:25:
Er zijn maar weinig jongens die echt zulk soort dingen kunnen schrijven en die altijd het goede kunnen zeggen. Dat moet ze gewoon accepteren.
uit de tijd, toen men nog geen internet had

j/k
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 22:17
L1
L1 is offline
kopieer de songtekst van Jazzpolitie - liefdesliedjes en stuur dat naar haar
Oud 23-01-2004, 22:26
Charlottetje
Charlottetje is offline
Vandaag inderdaad, zag ik in onze redactieruimte iets liggen.
3 pagina's met in het (welliswaar breezer) engels heel leuke zinnetjes.
Nou ja, niet allemaal even leuk, maar toch...

voorbeelden:

Everyone says you only fall in love once, but that is nogt true, everytime I hear your voice I fall in love all over agian.

T o the world you're just one person but to one person you could mean the world

Don't say you love me unless you really mean it, because I might do something crazy like believe it

What is better? A lie that draws a smile or the truth that draws a tear?

A kiss blown is a kiss wasted, the only real kind of kiss, is a kiss tasted
Oud 24-01-2004, 07:08
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
The_hunter schreef op 23-01-2004 @ 22:14:
Ga dan ook niet met dat soort dezelfde dingen reageren maar mail ites terug als:
Ik vind het fijn om bij je te zijn.
Of: Ik kan mijn geluk niet op met zo'n lieve vriendin die ook nog eens geweldige mailtjes schrijft.

Gewoon de waarheid, zodat het je ook niet zo verstikt.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 10:17
PardonMe
PardonMe is offline
als je het zo niet 'voelt' of niet kunt, dan moet je het gewoon niet doen..
Zij uit haar gevoelens blijkbaar op die manier, jij doet dat op een andere manier, daar is niks ergs aan.

Je zou best een lief mailtje terug kunnen sturen, maar dan gewoon vertellen wat je bijvoorbeeld leuk aan haar vindt ofzo..
Je hoeft niet van die kreten en termen te gebruiken als dat niet bij jou past of als je dat gevoel er niet bij hebt..

Zorg wel dat je oprecht bent, als je een mailtje stuurt. Ga niet allerlei dingen schrijven die je eigenlijk helemaal niet echt meent, maar omdat je graag iets terug wil schrijven..
Oud 24-01-2004, 15:03
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Wat Zero en PardonMe schrijven.

Je vindt haar gewoon hartstikke leuk, maar je klapt soms dicht door de dingen die ze tegen je zegt. Probeer voor je eigen gemoedsrust ook een beetje door haar woorden heen te prikken. Ze is nu superverliefd op je en wil je nooit meer kwijt, maar zulke woorden zijn maar relatief. Ook zij weet beslist niet wat jullie over twee jaar met elkaar doen of juist niet doen. Leef gewoon van dag tot dag en heb het naar je zin met z'n tweetjes.
Oud 24-01-2004, 15:24
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik herken t gevoel, ik heb ook beetje bindingsangst en zou t ook totaal niet fijn vinden als een jongen dat aan mij schrijft. Godzijdank had mijn vorige vriendje ook niet die neiging, hij heeft me 1 keer gemailt met dat ik 'wel erg aardig' was (wtf, ik ben wel meer dan aardig!) Toch kon ik dat waarderen omdat het hele feit dat hij een mailtje had gestuurd al liet blijken dat ie verlieft op me was. Iedereen laat op zijn eigen manier weten van iemand te houden. Ik denk dat je vriendin het ook heel erg waardeert als je wat anders doet, het hoeft allemaal niet zo slijmerig. Brand een cd met liedjes die je aan haar doen denken ofzo. Kleine dingetjes zijn vaak genoeg. Koop eens zomaar een kadootje, maakt niet uit wat het is (okay geen sokken maar goed). Dat soort dingen.

Of je t met d'r over moet hebben dat t je benauwd weet ik niet, over t algemeen zijn meisjes een beetje maffe wezentjes. Ik ken je vriendin niet dus kan niet inschatten hoe ze reageert. Misschien is t zo'n aanhankelijke meid die heel veel bevestiging nodig heeft, dan is het niet slim om t er over te hebben. Gewoon bedenken dat ze t niet meent en gewoon lief bedoelt. Gewoon bij jezelf reeel denken, wtf is de kans nou dat jullie voor eeuwig van elkaar blijven houden enzo.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten