Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 10-02-2004 @ 18:46:
Nooit bedragen van loonstrookjes gebruiken. Kijk altijd naar je jaaropgaaf, die is van belang voor de Belastingdienst. Ben je van mening dat je jaaropgaaf niet klopt, zorg dan dat dit wordt rechtgezet bij je werkgever. Mij lijkt het dan dat je een nieuwe jaaropgaaf krijgt, over het algemeen doet je werkgever dit niet zelf, maar is dit een andere instelling die de jaaropgaves verstrekt (accountant/administratiekantoor oid).
en niet de belastingdienst flessen, grote kans (lees: hele grote kans) dat ze er toch achter komen en dan gaan ze corrigeren, dus ben je nog niet klaar ik heb aangiftes gecontroleerd bij de BD, dus ik weet waar ik over praat
|
Heb ook niet de behoefte aan dat laatste. maar ik heb ook geen zin om meer te betalen dan nodig is
ik zag alleen dat t vorig jaar net zo was, maar k weet niet wat ik toen heb gedaan....printer was niet best en heb vergeten gegevens te printen...
trouwens je mag toch de kortste weg met OV als reisafstand nemen voor die reiskosten-berekening? Ja ik weet t, ik kan ook gewoon even de diskette erin stopen enzo, maar ik vroeg me t zo ns af.