Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en heel netjes opgevoed ook... Tuurlijk lezen wij alles, hoe moet je anders goed kunnen stemmen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Als de verhalenwedstrijd blijft groeien, is het onvermijdelijk dat je een jury gaat vormen die een voorselectie maakt. De uiteindelijke keuze kan dan door alle leden gemaakt worden.
De nu gekozen manier vind ik vrij ingewikkeld. Maar kijk maar ff. Met een beetje geluk pas ik donderdag de Extra aan.
|
Daar zat ik ook al te denken, zeker als ik de kwaliteit van sommige verhalen zie. Het lijkt me onontkomelijk, maar eigenlijk ook wel gewenst. Niemand zit te wachten op verhalen die door jan en alleman (lees: kleuters) worden geschreven in het uurtje dat ze geen kleurplaat inkleuren.
|
![]() |
|
Ik kies voor de '5 beste' in 1 poll. Wat betreft de vooselectie: die zal er ooit den 'k wel komen, als het zo erg groeit als nu. Het is wel lastig dan nog een objectief oordeel te vormen. Maar ja, wie zit er nu op (zeg wat) 10 rondes te wachten (net als bij idols). Da 's iets te veel van 't goede....
Misschien doe ik ook nog wel eens mee... ![]() Misty |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Hersenstorm! Verwijderd | 92 | 13-05-2006 10:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Maak hier uw keuze voor het winnende verhaal. Ieke | 35 | 23-06-2004 14:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Discussie verhalenwedstrijd: Hoe verder? Ieke | 28 | 09-03-2004 14:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd 2: Kies uw winnende verhaal. Ieke | 102 | 04-01-2004 00:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd 2 Ieke | 24 | 08-12-2003 21:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Vraagje ivm verhalenwedstrijd Lara_tje | 2 | 29-09-2003 20:05 |