Oud 06-03-2004, 02:27
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
aangezien iedereen anders zoent (lijkt mij)

vroeg ik me af hoe jij zoent en wat voor handelingen jij verricht tijdens het zoenen

Ik gebruik meestal mn tong en laat de jonkvrouw in kwestie leiden (HAHAHA ik tikte per ongeluk lijden dat was niet de bedoeling ) en cirkel zo rustig met dr mee
Meestal streel ik haar royal highness tegelijkertijd.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 06:16
Verwijderd
damn
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 09:15
Fade of Light
Fade of Light is offline
je gebruikt je tong meestal tijdens het zoenen? hmm nooit aan gedacht om het zo te doen zeg:
Citaat:
ORigineel geschreven door Wimpiee:
Damn
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 10:38
Fortisi
Fortisi is offline
Wtf
Oud 06-03-2004, 10:41
Vinzz
Vinzz is offline
ok cool.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 11:24
Verwijderd
Wat een topic zeg..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 11:25
Stefanie
Stefanie is offline
Ik zoen gewoon niet...!

Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 11:41
Muhfuk R.
Muhfuk R. is offline
ik doe het altijd zoals charlie sheen in hot shots maar dat vinden ze altijd raar
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 11:42
Verwijderd
zoenen, bah
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 11:45
Verwijderd
Citaat:
per piacere schreef op 06-03-2004 @ 12:42:
zoenen, bah
ja, al die uitwisselingen van speeksel, virussen en bacterien.......
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 12:09
Verwijderd
Hehe, met een zekere forumster had ik hier laatst nog een gesprek op msn over

[code]

[20:49:22] Edmeister:

daarom horen ze langzaam langs de buik omhoog
naar de rug te strelen, af en toe afwisselend met de kont,
en als het hele gebeuren zich wat langer voortzet moet langzaam het shirt worden opgetiltd om daar met je handen
de koude buik/rug te verwarmen

[20:49:48] Mariële [ja : shit. ZEG HEY ZOENEN?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 12:09
Demiurge
Demiurge is offline
Ik geloof niet in zoenen...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 12:48
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Citaat:
Reverend schreef op 06-03-2004 @ 13:09:

[code]

en als het hele gebeuren zich wat langer voortzet moet langzaam het shirt worden opgetiltd om daar met je handen

TrommelTrut
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 06-03-2004 @ 13:09:

[code]

In mijn ervaring is het meer je koude tengels verwarmen onder mijn warme shirt
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 13:06
juno
juno is offline
Je zoent met iedereen anders, heb ik gemerkt. Iedereen heeft een eigen stijl, en ik pas me blijkbaar makkelijk aan, dat gaat vanzelf. Sommigen zuigen je onderlip naar binnen, anderen zoenen meer om je bovenlip. Je hebt jongens die flink met hun tong gaan roeren, anderen duwen er meer mee. De een zegt we doen het voornamelijk in jouw mond, de ander wacht tot ik aan het werk ga in zijn mond. Je hebt er die snel en kwiek aan de slag gaan, en anderen nemen de tijd. En zelfs met dezelfde persoon is het vaak anders, al naar gelang je stemming.

De beste zoeners zijn anatomisch gezegend met zoenlippen, dat heet niet voor niets zo!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 13:24
AngelLena
AngelLena is offline
behalve een aantal reacties hierop heb ik nog geen enkele serieuze gezien. Hoop toch dat hier verandering in komt. Kan best interessant zijn

Maar hoe ik zoen.. jeetje... Eigenlijk nooit echt heel erg bij stil gestaan Begin meestal met kleine kusjes en dat loopt uit naar een tongzoen die door de heren gedefinieerd wordt al zeer sensueel. Ondertussen streel ik zijn gezicht of ga ik met mijn handen door zijn haar.
Oud 06-03-2004, 13:44
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-03-2004 @ 14:01:
In mijn ervaring is het meer je koude tengels verwarmen onder mijn warme shirt
shit iemand heeft het door, seek and destroy...

edit: nou vooruit serieus, als je een standaard hebt dan wtf?!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 13:45
Verwijderd
Citaat:
ConcordDawn schreef op 06-03-2004 @ 13:48:
TrommelTrut
de gexte
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 13:56
Fleur
Fleur is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op 06-03-2004 @ 03:27:
haar royal highness
geweldige benaming.

eh ik kan moeilijk zeggen hoe ik zoen aangezien je dat samen met iemand doet en het dus ook afhangt van de ander en de soort zoen natuurlijk.
Oud 06-03-2004, 16:21
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 06-03-2004 @ 14:24:
behalve een aantal reacties hierop heb ik nog geen enkele serieuze gezien. Hoop toch dat hier verandering in komt. Kan best interessant zijn
ja beetje jammer dat gezwam want het was een serieuse vraag
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 16:31
Rabbiteen
Rabbiteen is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 06-03-2004 @ 14:24:
of ga ik met mijn handen door zijn haar.
als ik dat doe bekommert vriend-lief zich om zijn haar
die jongens van tegenwoordig
Oud 06-03-2004, 19:57
funkypunk
funkypunk is offline
gewoon doen ofzo....
Oud 07-03-2004, 19:28
Verwijderd
Ik gebruik ook mijn tong bij het zoenen

Maar ehm, ja hoe, nouja, ik doe niet echt aan rondjes draaien, dat is zo eentonig, het zijn meer gewoon random wat bewegingen, wat goed voelt op dat moment; ik ben nooit langer dan een halve minuut bezig met continu zoenen maar ik kan wel uren bezig zijn met grotendeels zoenen en dan tussendoor kusjes en kussen en dergelijke; ik heb meestal m'n hoofd naar links; meestal wordt er met name in míjn mond gezoend; ik begin meestal door tijdens een mondkusje even het puntje van mijn tong tussen zijn lippen te laten glijden, zo van links naar rechts een stukje; hoe dan ook begin ik meestal; tijdens het zoenen heb ik vaak een hand in zijn haar en een op zijn rug of een hand op zijn rug en een hand in zijn broek (er van uitgaande dat hij die een aan heeft); bij staand zoenen sta ik op mijn tenen of op de tenen van 1 voet waarbij het andere been om zijn been geslagen is; bij liggend zoenen heb ik vaak ook mijn bovenste been om hem heen; bij zittend zoenen ga ik meestal maar gauw liggen.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 04:01
casual dreamer
casual dreamer is offline
tongzoenen ii houd mn ogen meestal open

dus ik kus meestal niet recht op de mond zachte plaagkusjes en soms mn to,g trugtrekken dan kleine likjes geven links naar rechts en wat lekkere bewegingen maken met de tong da,n weer terug ff zoenen dan weer de tong mn hand hou ik op haar kont of op haar rug terwijl ik haar een beetje streel mn eerste vriendin daar heb ik es voor de school poort 20minuten mee gezoend . het was mn eerste kus/zoen maar we voelden elkaar zo goed aan dat het heel lekker was

er is niet bepaald een goede manier volgens mij voel je elkaar aan tijdens het moment zelf
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 04:54
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mijn vriend kan goed zoenen

Wat hij erover zegt:
Ik vind dat je héél zachtjes en voorzichtig en playful moet zoenen. Maar ik ben géén expert, dus ... Je moet *plagen*, die ander telkens "net niet" geven wat ie wil.

En daar ben ik het wel mee eens
Oud 08-03-2004, 20:00
rideparanoia
rideparanoia is offline
poeh, dat ligt maar net wat je wilt, wat hij wilt, hoe je bui is, en wederom: het gaat toch allemaal vanzelf??
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 20:36
Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
RazendeRoeland schreef op 06-03-2004 @ 13:09:
Ik geloof niet in zoenen...
shit zeg....
Waar dan in??In God?
Oud 08-03-2004, 20:43
jinx
jinx is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-03-2004 @ 20:28:

Maar ehm, ja hoe, nouja, ik doe niet echt aan rondjes draaien, dat is zo eentonig, het zijn meer gewoon random wat bewegingen, wat goed voelt op dat moment; ik ben nooit langer dan een halve minuut bezig met continu zoenen maar ik kan wel uren bezig zijn met grotendeels zoenen en dan tussendoor kusjes en kussen en dergelijke; ik heb meestal m'n hoofd naar links; meestal wordt er met name in míjn mond gezoend; ik begin meestal door tijdens een mondkusje even het puntje van mijn tong tussen zijn lippen te laten glijden, zo van links naar rechts een stukje; hoe dan ook begin ik meestal; tijdens het zoenen heb ik vaak een hand in zijn haar en een op zijn rug of een hand op zijn rug en een hand in zijn broek (er van uitgaande dat hij die een aan heeft); bij staand zoenen sta ik op mijn tenen of op de tenen van 1 voet waarbij het andere been om zijn been geslagen is; bij liggend zoenen heb ik vaak ook mijn bovenste been om hem heen; bij zittend zoenen ga ik meestal maar gauw liggen.
Volgens mij typ jij meer dan dat je zoent.
Oud 08-03-2004, 22:55
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik vind dat het lippenwerk over het algemeen onderwaardeerd wordt. Maar misschien hangt dat ook af van of je zoenlippen hebt of niet (heb ik die dan, vraag ik mij af?).

Beetje plagen is bijna altijd wel leuk ben ik t mee eens. Variatie vind ik ook goed, zodra het maar 'vanzelf' komt en niet zo van 'nu moet ik even iets anders proberen'.

Zachte kusjes zijn vaak een mooie opening vind ik en soms kan elkaar voorzichtig aanraken met elkaars tong ook weleens leuk zijn.

En als je het intiemer wilt maken elkaars gezicht heel dicht bij elkaar houden zodat je elkaar van dichtbij heel diep in de ogen kijkt. Meestal als ik in zo'n situatie kom, wordt de zoenpartij van beide kanten een stuk gepassioneerder.

En je tong een beetje als staafmixer gebruiken kan echt niet, net zoals even snel je tong door iemands strot proberen te douwen. Dan is bij mij ook gelijk de stemming helemaal verpest.

Maar goed, dat zijn slechts mijn ervaringen ermee..
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 12:29
Verwijderd
Citaat:
jinx schreef op 08-03-2004 @ 21:43:
Volgens mij typ jij meer dan dat je zoent.
ehm... ik denk dat ik in totaal wel meer tijd aan typen besteed dan aan zoenen, ja
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 12:36
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-03-2004 @ 20:28:

Als 't uitgaat, geef dan eens 'n seintje?

Ontopic: pfrt, kweet eigenlijk niet, afwisseling is 't codewoord. Af en toe zachtjes bijten op haar onderlip is ook wel leuk, wat kleinere kusjes ertussen gooien enzo... Niet teveel rondjes draaien, maar met je tongpunten zachtjes kietelend tegen elkaar...
Oud 09-03-2004, 21:40
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 09-03-2004 @ 13:36:
Als 't uitgaat, geef dan eens 'n seintje?

Ontopic: pfrt, kweet eigenlijk niet, afwisseling is 't codewoord. Af en toe zachtjes bijten op haar onderlip is ook wel leuk, wat kleinere kusjes ertussen gooien enzo... Niet teveel rondjes draaien, maar met je tongpunten zachtjes kietelend tegen elkaar...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten