![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Je zoent met iedereen anders, heb ik gemerkt. Iedereen heeft een eigen stijl, en ik pas me blijkbaar makkelijk aan, dat gaat vanzelf. Sommigen zuigen je onderlip naar binnen, anderen zoenen meer om je bovenlip. Je hebt jongens die flink met hun tong gaan roeren, anderen duwen er meer mee. De een zegt we doen het voornamelijk in jouw mond, de ander wacht tot ik aan het werk ga in zijn mond. Je hebt er die snel en kwiek aan de slag gaan, en anderen nemen de tijd. En zelfs met dezelfde persoon is het vaak anders, al naar gelang je stemming.
De beste zoeners zijn anatomisch gezegend met zoenlippen, dat heet niet voor niets zo! |
![]() |
|
behalve een aantal reacties hierop heb ik nog geen enkele serieuze gezien. Hoop toch dat hier verandering in komt. Kan best interessant zijn
![]() Maar hoe ik zoen.. jeetje... Eigenlijk nooit echt heel erg bij stil gestaan ![]()
|
Verwijderd
|
Ik gebruik ook mijn tong bij het zoenen
![]() Maar ehm, ja hoe, nouja, ik doe niet echt aan rondjes draaien, dat is zo eentonig, het zijn meer gewoon random wat bewegingen, wat goed voelt op dat moment; ik ben nooit langer dan een halve minuut bezig met continu zoenen maar ik kan wel uren bezig zijn met grotendeels zoenen en dan tussendoor kusjes en kussen en dergelijke; ik heb meestal m'n hoofd naar links; meestal wordt er met name in míjn mond gezoend; ik begin meestal door tijdens een mondkusje even het puntje van mijn tong tussen zijn lippen te laten glijden, zo van links naar rechts een stukje; hoe dan ook begin ik meestal; tijdens het zoenen heb ik vaak een hand in zijn haar en een op zijn rug of een hand op zijn rug en een hand in zijn broek (er van uitgaande dat hij die een aan heeft); bij staand zoenen sta ik op mijn tenen of op de tenen van 1 voet waarbij het andere been om zijn been geslagen is; bij liggend zoenen heb ik vaak ook mijn bovenste been om hem heen; bij zittend zoenen ga ik meestal maar gauw liggen. |
![]() |
|
![]() |
tongzoenen ii houd mn ogen meestal open
dus ik kus meestal niet recht op de mond zachte plaagkusjes en soms mn to,g trugtrekken dan kleine likjes geven links naar rechts en wat lekkere bewegingen maken met de tong da,n weer terug ff zoenen dan weer de tong mn hand hou ik op haar kont of op haar rug terwijl ik haar een beetje streel mn eerste vriendin daar heb ik es voor de school poort 20minuten mee gezoend . het was mn eerste kus/zoen maar we voelden elkaar zo goed aan dat het heel lekker was ![]() er is niet bepaald een goede manier volgens mij voel je elkaar aan tijdens het moment zelf |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind dat het lippenwerk over het algemeen onderwaardeerd wordt. Maar misschien hangt dat ook af van of je zoenlippen hebt of niet (heb ik die dan, vraag ik mij af?).
Beetje plagen is bijna altijd wel leuk ben ik t mee eens. Variatie vind ik ook goed, zodra het maar 'vanzelf' komt en niet zo van 'nu moet ik even iets anders proberen'. Zachte kusjes zijn vaak een mooie opening vind ik en soms kan elkaar voorzichtig aanraken met elkaars tong ook weleens leuk zijn. En als je het intiemer wilt maken elkaars gezicht heel dicht bij elkaar houden zodat je elkaar van dichtbij heel diep in de ogen kijkt. Meestal als ik in zo'n situatie kom, wordt de zoenpartij van beide kanten een stuk gepassioneerder. En je tong een beetje als staafmixer gebruiken kan echt niet, net zoals even snel je tong door iemands strot proberen te douwen. Dan is bij mij ook gelijk de stemming helemaal verpest. ![]() Maar goed, dat zijn slechts mijn ervaringen ermee.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: pfrt, kweet eigenlijk niet, afwisseling is 't codewoord. Af en toe zachtjes bijten op haar onderlip is ook wel leuk, wat kleinere kusjes ertussen gooien enzo... Niet teveel rondjes draaien, maar met je tongpunten zachtjes kietelend tegen elkaar...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
volgorde van zoenen naar seks vers14 | 2 | 16-09-2014 20:41 | |
Seksualiteit |
Iemand zoenen Hannekeuh | 18 | 07-05-2007 11:05 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie ŕ reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgaan Verwijderd | 61 | 24-12-2004 10:23 | |
Liefde & Relatie |
'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten... Verwijderd | 54 | 12-07-2004 19:25 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik het hem uitleggen? groovy | 5 | 22-02-2002 12:05 |