Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ook wel andere kleding dan laatste keer natuurlijk jaa, dezekeer wordt het wat langer, niet dat dat echt een prestatie is.....
|
![]() |
helaas maar dan moet ik net als alle andere doordeweekse dagen mijn baas verblijden met mijn aanwezighijd
![]() ik had wel graag weer eens naar een scholieren meetting gegaan maar het zit er deze keer voor mij niet in ![]() is er hier bay the weg ook iemand of meer die ook naar de PFI dag gaan ? mischien leuk om daar eens een paar de hand te mogen schuden ![]()
||
![]() |
Citaat:
wel jammer opzich, ik had nog wel zo'n zin om je te klieren ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
gaan we weer bij de burger king afspreken? was wel handig de vorige x en ki fighter moet ook komen, ik wil nou wel es zien hoe dat ki nou gaat. moet ie wel ff een kaars mee nemen ofsow, om uit en aan te doen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en lol het groepje mensen in het zwart was van de meeting, het zag er echt grappig uit.. voelde me alleen niet zo thuis bij jullie in t paars *snik* maarruh, volgens mij moet ik stage lopen die dag.. weheeeeeee ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
/me was DOM HEEL ERG DOM
ik was even in de waan dat ik 2 weken vakantie had ![]() Niet dus, daaraan gekoppeld zit excursie week..... Oftwel ik heb dan helemaal geen vakantie ![]() Oftwel ik kan iig niet, dus even een andere datum gaan prikken dan maar ![]()
||
Citaat:
![]() maar, ik vroeg me gewoon af, of je er aware van was.. maar, ik denk dat iedereen al plannetjes heeft voor die dag.. maar kan het ook mis hebbe.
||
![]() |
Citaat:
![]() en ja ging niet zo lekker he. lekkere meetings waren dah hahahaha ahaha muahaha.. ahum uh argh dan weet k t ook niet meer hoor. ga maar lekker uitruzien met zn 'allen'.. ben benieuwd ![]()
||
![]() |
Citaat:
wat er dan gedaan word? de vorige x hebben we een beetje gezeten, gekletst en winkeltjes/kraampjes afgelopen |
![]() |
|
![]() |
kvind de meetings in utrecht nogal saai worden.. kan aan mij liggen hoor
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hey die zonnewende is 21 juni, maar dan zit ik geloof ik met m'n toetsen etc (not sure)
volgende week dinsdag kan k iig wel. ben dan gewoon vrij, als het nou supermooi weer word, zullen we dan gewoon gaan picknicken ergenst ofzo? moeten r wel wat meer mensen als normaal komen hooor!
||
![]() |
Citaat:
grrrrr kzat laatst echt te denken.. misschien is het wel een complot ofzo.. mensen geld uitbuitne, maarja dat klopt niet
||
![]() |
Citaat:
Misschien kom ik ook wel, ik vond die ene meeting in Utrecht namelijk erg gaaf! Alleen dat 's nachts fietsen dat was wel brak.. ![]() Misschien naderhand nog even uitgaan in Utrecht?
||
![]() |
Citaat:
ontopic. ja op dinsdagavond uit in utrecht? lol. kunnen we t beter op donderdagoverdag doen.. en dan 'savonds utrecht in.. dan is ov gewoon geldig, en tis gezellig in utrecht op donderdagavond.. ..
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hardlooptopic #5 Verwijderd | 500 | 07-09-2008 23:37 | |
De Kantine |
Hoeveel topics heb jij? Ceridwen | 53 | 20-09-2006 21:02 | |