Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
heey,
misschien een beetje een rare tip maar bij ons werk het wel. Als je ziet dat hij er echt heel erg mee zit doordat hij bijvoorbeeld heel stil is moet je het gewoon uitlokken met een ruzie. Meestal verteld hij je dan wel wat hij voelt klink beetje raar allemaal maar werkt echt je moet natuurlijk niet een onwijs grote ruzie schoppen maar toch duidelijk maken dat je met hem wil praten
|
iedergeval bedankt voor de reacties.
owkee op de vraag waarom ik niet gewoon zeg dat ik wil praten... Dit heb ik gisteren alwel gedaan, maar dan krijg ik te horen dat ik een zeur ben en dat hij druk is enz. Owkee heb ik begrip voor, maar als we in bed liggen en ik heb hem aan de telefoon, krijg ik alleen te horen dat ik hem toch niet begrijp. Als ik dat soort dingen al te horen krijg, zou ik echt niet weten hoe ik er anders over moet beginnen. Als ik dan zeg dat hij eens zou moeten proberen zijn gevoelens te uiten, zegt hij alleen dat hij nou eenmaal zo is, en dta hij er een ander niet mee wil lastig vallen.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat wil hij nou? Layli | 5 | 14-12-2008 17:37 | |
Liefde & Relatie |
Buitenlandse liefdes freud | 40 | 14-05-2008 02:57 | |
Films, TV & Radio |
Lost #1 Severus | 500 | 14-05-2005 11:55 | |
Liefde & Relatie |
'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten... Verwijderd | 54 | 12-07-2004 19:25 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend josdebos | 19 | 28-04-2003 17:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Thema's, Motieven en Stijl InsaneClown | 14 | 05-02-2003 10:59 |