Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
misschien een nokia 3100 ??? die telefoon heb ik net...tis wel een leuke telefoon..ziet er ook heel leuk uit..heel "jong" naja..k kan zo niet een plaatje krijgen..maar moet je anders maar even kijken op http://www.nokia.nl
dan kan je ook meteen nog meer telefoons bekijken...
|
Deze? Nou, dit is dus een telefoon die totaal niet bij de door mij genoemde telefoons in het rijtje past, want hij heeft alles behalve leuke features
![]() ![]() Misschien een telefoon die leuk wordt gevonden door meisjes al zou ik haar het liefst deze geven, Samsung T500 ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 03-03-2004 om 21:48. |
![]() |
|
Foto's zijn best wel ok hoor!! ik heb er met kerst en oud en nieuw gemaakt, en op mijn site gezet..kijk maar:
www.imthecool1.nl bij foto's 6600 er staan normale, alsmede nachtfoto's gemaakt met de nachtstand ![]() |
![]() |
|
![]() |
Kheb nu de Nokia 7600:
![]() VGA camera, ongeveer halve megapixel, video opneem functie tot 2 en een halve minuut, mp3 speler, mp3 ringtones, bluetooth, infrarood, USB Link, 30MB geheugen (helaas niet uitbreidbaar) enz enz... Design moet je van houden ![]() Maargoed kben er zeer tevreden mee ![]()
||
Citaat:
Als je stoer wilt doen met je camera, koop dan een Sharp GX-30 met 1 megapixelcamera ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[GSM] Nokia 6600 AlienX_NL_ | 6 | 09-03-2004 22:14 | |
Software & Hardware |