Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2003, 17:10
Psychickje
Psychickje is offline
ik heb zojuist een Nokia 6600 gekregen.. nu wou ik beltoontjes enzow downloaden, maar dan krijg ik een bookmark toegestuurd en moet ik het via men GSM downloaden..
Nu heb ik geprobeerd mijn WAP in te stellen, maar het wil niet echt lukken..
Ik krijg wel verbinding (want er gaat geld van men kaart ) maar dan zegt hij dat de bewerking niet kan uitgevoerd worden als ik het beltoontje selecteer en op downloaden klik..

Weet iemand waaraan dit kan liggen?
Verkeerde instellingen? of doe ik zelf iets verkeerd?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2003, 18:14
Verwijderd
Welke aanbieder heb je?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 18:18
Verwijderd
https://secure.mouse2mobile.com/clie...lux.dutch/wap/

Als je daar gaat kijken, hoef je alleen je provider te selecteren je telefoonnr in te typen en je krijgt de goede instellingen automatisch binnen
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 19:18
Psychickje
Psychickje is offline
Ik heb Base (België) btw..
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 19:19
Psychickje
Psychickje is offline
En in die lijst staat men GSM dus niet
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 20:42
Thompie
Thompie is offline
Offtopic: Is de Nokia 6600 een fijne gsm (qua functies en handelbaarheid), maybe dat het mij ook wel wat leek om die te kopen.

Ontopic, ik zou het niet weten sorry
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 21:49
Psychickje
Psychickje is offline
Is wel een fijne GSM... veel mogelijkheden, goede kwaliteit foto's, je kan alles aanpassen en bewerken, ..

Enige minpuntjes die ik tot nu toe ben tegengekomen is dat hij nogal traag opstart en dat je soms een beetje verdwaald raakt tussen de vele functies... maar da's natuurlijk maar een kwestie van gewoon worden.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 22:45
Harrie
Harrie is offline
ik heb hem vrijdag 2 weken en hij is heerlijk
30 mb geheugen

alleen nog even bluetooth adaptertje halen en dan kan ik ook aan de slag...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 23:13
Psychickje
Psychickje is offline
Krijg jij je WAP-verbinding in orde dan?

Heb al naar een hulplijn gebeld enzo, instellingen doorgestuurd gekregen, maar nog steeds nx..
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 20:02
miro
miro is offline
Ik heb vandaag te horen gekregen in de telefoonwinkel dat er nog geen enkele provider is die de wap ondersteund van de 6600. Deze werkt namelijk anders dan bij de "gewone"nokia's. T komt wel zeer binnekort maar ze konden nog niet precies zeggen wanneer. Ja das dus klote voor jou, voorlopig niet wappen dus.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 20:09
Orion16
Orion16 is offline
Heb ik vaker gehoord hoor, dat ze bij nieuwe, net uitgekomen GSM's dat WAP nog niet helemaal ondersteunen.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2003, 23:20
Psychickje
Psychickje is offline
Heb het dus vandaag ook vernomen... Had ik niet trug naar de winkel geweest ermee had ik het wss nooit geweten en had ik maar blijven proberen..

Nog maar ff wachten dan
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 13:18
Verwijderd
Bij nieuwe telefoons ondersteunen ze het niet om automatisch de instellingen te versturen. Wel kan je het handmatig instellen (kan altijd) of proberen de automatische instellingen van een ander type nokia erin te zetten
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 21:28
Verwijderd
Sinds vandaag kan het wel via de Nokia site (alleen niet via mijn link)
Met citaat reageren
Oud 18-12-2003, 23:32
Psychickje
Psychickje is offline
Citaat:
Alex schreef op 18-12-2003 @ 14:18:
Bij nieuwe telefoons ondersteunen ze het niet om automatisch de instellingen te versturen. Wel kan je het handmatig instellen (kan altijd) of proberen de automatische instellingen van een ander type nokia erin te zetten

Heb het geprobeerd...
Ik krijg nog steeds de melding dat hij geen verbinding kan maken... of dat de bewerking (downloaden van een beltoontje ofzo) niet kan uitgevoerd worden..
Het kost me dus wel geld, maar het lukt niet
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Psychickje schreef op 19-12-2003 @ 00:32:
Heb het geprobeerd...
Ik krijg nog steeds de melding dat hij geen verbinding kan maken... of dat de bewerking (downloaden van een beltoontje ofzo) niet kan uitgevoerd worden..
Het kost me dus wel geld, maar het lukt niet
Ga terug naar de winkel (niet morgen dan is het te druk) en vraag of ze het er voor je inzetten.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 20:34
Harrie
Harrie is offline
Mij is verteld dat de foon het gewoonweg (nog) niet ondersteunt (zoals anderen hierboven ook al gezegd hebben) en dat we dus heel eventjes moeten wachten.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2003, 21:02
Psychickje
Psychickje is offline
Mja idd..
Toch allemaal bedankt voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 20-12-2003, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Harrie schreef op 19-12-2003 @ 21:34:
Mij is verteld dat de foon het gewoonweg (nog) niet ondersteunt (zoals anderen hierboven ook al gezegd hebben) en dat we dus heel eventjes moeten wachten.
Hmm mij is dat ook verteld maar het zou moeten werken nu (volgens een nieuwsbrief van Nokia) is ergens in deze week beschikbaar gekomen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten