Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en die stil liggende soporific?
||
Citaat:
ohjee....nou begint hij ook al... dan is ook het punx.nl festival
||
Citaat:
![]() ik zit op m'n stage, ik ben (redelijk) nuttig bezig en overdag blow ik nauwelijks.
||
Citaat:
Op een bepaalde dag kregen zij een besmettelijke ziekte. Om deze 'melaatsen' te herkennen werd er een kruis op hun hand gebrandmerkt.... ohja: ' ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee k zal niet van de partij zijn ook al is uppercut erg vet live, dan nog eerder naar t punx.nl feest maar t zal waarschijnlijk gewoon in haarlem blijven worden |
![]() |
||
Citaat:
maar uppercut shows in zeeland staan garant voor een zaal die los gaat. (omdat er voor de rest van het jaar geen drol te doen is inderdaad ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ja de vorige keren dat ik uppercut live zag ging de zaal sowieso wel los maar ja te ver en te weinig interesse als je eens met een van je tachtig bands in de buurt van Haarlem speelt kom k wel n kijkje nemen en neem k meteen die black friday 29 demo voor je mee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
met alle bands tegelijk zelfs ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hipster ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() whahaha hoe lame eigenlijk man t boeit toch geen fuck hoe je er bij loopt op dat podium? als je de zaal maar in beweging krijgt, en ik denk niet dat zo'n zaal dan zit van... "nou er staan 2 dudes in een rood shirt op het pdium... hier ga ik echt niet op moshen hoor" ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|