Advertentie | |
|
![]() |
|
hm.. Oke, vanavond ga ik 'serieus' mediteren.
Gisteren heb ik voor de 2e keer een 'gesprek' (geschreven op papier) gehouden met m'n 'hoofd' (ratio) en 'hart' (emotie). Mijn tante had 't me vrij lang geleden 'n keer in Turkije verteld :] Zo krijg je een duidelijker beeld van bepaalde dingen waar je mee zit, problemen mee hebt. Als je je kut voelt, kun je je er beter door voelen en als je boos bent, kun je er door bedaren. Ik denk wel dat je hierdoor (te)veel in 2-en kunt gaan denken, dus moet je de tussenliggende weg niet vergeten. Ik weet wel van mezelf dat na een paar gesprekken ik er weer mee zal stoppen maja. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Groeten louis
||
Citaat:
Je pakt gewoon pen en papier en bedenkt je namen. Ik heb m'n echte naam en 2e naam gekozen: Safak en Sidar. Safak: Hey, hoe gaat 't? Sidar: ... Safak: ... enz. 't Kan wel stom voelen, had ik eerst ook, maar zo kun je naar 'n onderwerp toe schrijven. |
![]() |
||
Citaat:
Dus zoiets ong. van Klaas : heey hoe gaat het Jan piet : alles flex. Klaar : ik ben jouw angst. Jan piet : ik ben jouw jaloezie. Zoiets dus??? Groeten Louis
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Alles opschrijven lucht ook heel erg op (klinkt wel cliché
![]() ![]() Wierook en kruiden Kamperfoelie trekt voorspoed aan, klaproos doet dat ook (hou dat bij je) Klaver (wordt in verband gebracht met de Drievoudige Godin) voor geluk Lavendel brengt helderheid Lijsterbessen kunnen ook gedragen worden voor geluk Mirre kun je als wierook gebruiken als ondersteuning van je meditatie, ook voor spiritualiteit, genezing, bescherming (is ook aan te raden als olie) Wijnruit troost gebroken harten (ik weet niet precies waarom je je zo voelt, ik zet het er maar bij voor de zekerheid ![]() Oliën Amandel voorspoed Appelbloesem rustgevend Frankincense bevordert spiritualiteit en meditatieve staat (irriteert wel de huid!! dus niet bij je jojoba-olie gooien ofzo) Hyacint rustgevend Jasmijn maanenergie, liefde, geestelijk bewustzijn, vrede, spiritualiteit Kamille meditatie, vrede en rust Narcis vrede, harmonie, rustgevend, verdovend Patchouli lichamelijke energie, weert negativiteit af, rustgevend Sesam geeft hoop Kaarsen (als je aan kaarsenmagie doet) Hemelsblauw; wijsheid, harmonie, innerlijke vrede, geestelijke kleur, ideaal voor meditatie Paars; genezing, meditatie Wit; ook voor ondersteuning bij meditatie, en voor geestelijke verlichting, zuiverheid, genezing en helderziendheid, waarheid, vrede, maanenergie, spirituele kracht enz. Edelstenen Amazoniet lost emotionele spanningen op Amethyst versterkt onze intuïtie, meditatie, inspiratie en wijsheid Aventurijn rustgevend Chalcedoon schenkt rust bij nerveuze spanningen Chrysocolla leert je luisteren naar je innerlijke stem en heeft een kalmerende invloed op het zenuwstelsel, brengt emoties in evenwicht Fluoriet verheffing van de geest en is een uiterst nuttig hulpmiddel bij iedere vorm van geestelijke verwarring, meditatie steen Hematiet begeleidt ons in moeilijke tijden en heft toestanden van zwakte op Rhodoniet helpt waar verwarring in het denken de overhand heeft gekregen, bevordert en brengt vrede en stilte Topaas tegen depressiviteit, angsten hoop dat je er wat aan hebt ![]() Liefs |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zo iemand als jij heb ik eens nodig in mijn MSN lijst, of ICQ lijst. Voeg me maar toe, als je wilt : louis_getting_pissed_off@hotmail.com ICQ : 158990469 Groeten Louis
||
Citaat:
![]() ![]() ohja Louis ik heb ook MSN -> whispering_faery@hotmail.com (wat toevallig!! ![]() liefs! |
![]() |
||
Citaat:
Ik zelf heb het op een andere manier geleerd, als je inademt dan dacht ik in, en als ik uitademde dacht ik uit. En proberen rustig te ademen en je geest alleen te richten op in en uit. En als je dat kan kun je je geest nergens op concentreren, je geest slaapt dan als het ware, best een raar gevoel.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
what to do. NoDoubt | 23 | 16-03-2006 09:55 | |
Psychologie |
What do you do when you're down? kleinedraak | 9 | 18-04-2004 20:33 | |
Liefde & Relatie |
What to do melany | 7 | 30-07-2003 19:32 | |
Seksualiteit |