![]() |
Verwijderd
Je kunt een bestand niet verwijderen als Kazaa er nog mee bezig is, dus eerst Kazaa volledig afsluiten en dan verwijderen.
|
![]() |
nare man schreef op 13-04-2004 @ 21:50 :
Je kunt een bestand niet verwijderen als Kazaa er nog mee bezig is, dus eerst Kazaa volledig afsluiten en dan verwijderen. ![]()
schorremorrie schreef op 13-04-2004 @ 21:55 :
daar ligt het dus niet aan. Het is volgens mij een prog. verborgen in een zogenaamd mp3 bestandje. Het programmatje start zichzelf volgens mij iedere keer op als ik de computer aan zet en me pm'men of toevoegen op msn wil ook wel ![]()
Laatst gewijzigd op 13-04-2004 om 21:02. |
![]() |
Verwijderd
veilige modus --> alles wat met kazaa te maken heeft erafgooien.
|
![]() |
PIGLY PUFFER schreef op 13-04-2004 @ 22:37 :
veilige modus --> alles wat met kazaa te maken heeft erafgooien. ![]() Want in de standaard kazaa zit onwijs veel spyware (meer info, zie mijn faq)
schorremorrie schreef op 13-04-2004 @ 21:55 :
daar ligt het dus niet aan. Het is volgens mij een prog. verborgen in een zogenaamd mp3 bestandje. Het programmatje start zichzelf volgens mij iedere keer op als ik de computer aan zet Iets voorzichtiger mag wel..
Verwijderd
In dat geval zul je even Lavasoft Ad-Aware ergens vandaan moeten plukken
![]() |
![]() |
DeuS schreef op 16-04-2004 @ 02:17 :
wat ook nog eens wil werken: start -> uitvoeren -> cmd c:\cd \[kazaa map\] c:\kazaa map\attrib -h -a -r c:\kazaa map\del [bestandje.oid] alles wat tussen [] staat hang t uiteraard af van waar het staat.... succes
schorremorrie schreef op 13-04-2004 @ 21:45 :
Nou ik heb een bestandje gedowload bij kazaa, maar kazaa is kazaa niet als er heel veel foute troep op zit. Dit bestandje wil ik deleten, maar dan krijg ik bericht dat hij in gebruik is. Nou is mijn vraag: Hoe kan ik het bestand deleten, Wat bij mij vaak wel helpt is rechtermuisknop op het bestand, kiezen voor eigenschappen. Alle vinkjes uitzetten. (+eventueel de naam veranderen of inkorten), dit werkt vaak wel, dan meteen het bestandje slepen naar je bureaublad. Vanaf daar kun je em deleten. Dus al dat gedoe met nieuwe programma's installeren, of rariteiten met kazaa verwijderen kun je achterwege laten. Altands hier kan dat ![]() note: dit geldt voor windows xp. Geen idee of het ook voor andere os werkt.