Oud 22-04-2002, 15:49
tijgje
tijgje is offline
HOT = gepijpt worden .... HET doen... liefst meisje boven op.
NOT = Altijd onder liggen (wil verschillende standjes.)

greetz, Stefan

Laatst gewijzigd op 22-04-2002 om 15:55.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 18:13
Piccola
Piccola is offline
Hot = gebeft worden!!! En doggy style. En hij bovenop, dat is zo lekker dichtbij. Dan voel ik me zo geliefd en beschermd ofzo, kweet niet maar vind het gewoon super fijn!
Not = 69! Want dan kan ik me nooit concentreren op mijn vriend en kan alleen maar genieten.. Dat schiet dus niet echt op! Maar om nou echt not te zeggen is wel overdreven.. Maar goed!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Piccola schreef:
Hot = gebeft worden!!! En doggy style. En hij bovenop, dat is zo lekker dichtbij. Dan voel ik me zo geliefd en beschermd ofzo, kweet niet maar vind het gewoon super fijn!
Not = 69! Want dan kan ik me nooit concentreren op mijn vriend en kan alleen maar genieten.. Dat schiet dus niet echt op! Maar om nou echt not te zeggen is wel overdreven.. Maar goed!
Haha, waarom ben ik het nou altijd met jou eens
69 is irritant inderdaad. Dan kan ik me of niet op hem concentreren, of niet op mezelf.. Kweenie, is niet handig

Maar hij bovenop geeft inderdaad een fantastisch gevoel. Ook om zo iemand bezig te zien boven je.. Heerlijk En dan kun je elkaar aankijken, mooie oogjes enzo

Mjah het voelt veilig en heel persoonlijk, heel intiem.. Kweenie, tis gewoon lekker
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 19:44
Verwijderd
ik sluit me aan bij bovenstaande reacties..

alhoewel ik 69 niet irri vind omdat ik me niej kan concentreren ofzow, maar omdak me altijd stom voel.. zit ie daar beetje tegen me reet aan te kijken.. maja.. dat ben ik dan weer he

en HOT vinnik owk hem pijpen in bad.. do not ask me why..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 19:46
Lindansje
Lindansje is offline
Ik vind het wel 'hot' (god wat een woord ) ('zeg schat, zoals je nu ligt vind ik het wel hot' ) als ik op hem zit/lig, met mijn knieën opgetrokken en dan met heel mijn bovenlichaam over hem heen Heel dichtbij en hij kijkt dan zo lievig

In de categorie 'not' valt per ongeluk anaal (godver dat deed pijn ) en idd 69, in verband met het concentratieprobleem waar iedereen hier aan schijnt te lijden

edit: pijpen hoort ook op het hotlijstje
Oud 22-04-2002, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Lindansje schreef:
Ik vind het wel 'hot' (god wat een woord ) ('zeg schat, zoals je nu ligt vind ik het wel hot' ) als ik op hem zit/lig, met mijn knieën opgetrokken en dan met heel mijn bovenlichaam over hem heen Heel dichtbij en hij kijkt dan zo lievig

In de categorie 'not' valt per ongeluk anaal (godver dat deed pijn ) en idd 69, in verband met het concentratieprobleem waar iedereen hier aan schijnt te lijden

edit: pijpen hoort ook op het hotlijstje
ow jah.. anaal bij not ja, never tried maar gewoon totaal geen behoefte aan dat te proberen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 19:57
Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

ow jah.. anaal bij not ja, never tried maar gewoon totaal geen behoefte aan dat te proberen
ik bedoelde per ongeluk anaal

das iets anders

anaal heb ik op zich geen bezwaar tegen, maar als je vriend tijdens doggy style ineens per ongeluk in je anus stoot, is dat geen pretje
Oud 22-04-2002, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Lindansje schreef:

ik bedoelde per ongeluk anaal

das iets anders

anaal heb ik op zich geen bezwaar tegen, maar als je vriend tijdens doggy style ineens per ongeluk in je anus stoot, is dat geen pretje
oeh.. lijkt me idd BEST wel pijnlijk ja!!!

maar kheb dr wel bezwaar tegen, en mn vriend hoeft het ook niet te proberen.. gladly
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 20:38
^AmArU^
^AmArU^ is offline
HOT: Pijpen, beffen, standjes
NOT: Sokken, horloges, wurgseks
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 20:46
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Lindansje schreef:
Auw!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:18
cha0s
cha0s is offline
hot: beffen, pesten, zij boven, zij onder, doggystyle, andere standjes, ijsblokjes, kaarsvet, bijten.

not: anaal, sokken.
Oud 22-04-2002, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Lindansje schreef:
Heel dichtbij en hij kijkt dan zo lievig

Jaaaaah! Dat is echt prachtig. Vooral als een jongen (donker)bruine ogen heeft! Die kijken dan altijd zo lievig geil.. Met van die echte kleine schattige oogjes... Aaaaaah! Heerlijk is dat.. Dan kijkt ie me zo aan van "Ik wil jou echt helemaal.." Aaaah! Damn..

Jah ben ik ook helemaal verslaafd aan.. Daarom wil ik ook het liefst sex waarbij je echt dicht bij elkaar bent, dat persoonlijke, vanwege dat je elkaar kunt aankijken enzo
Hmmz.. Jah ik denk dat ik alle sex met veel lichamelijk contact wel fijn vind, dat maakt het persoonlijk en heel intiem..

Verder lijkt anaal me nou niets.. lijkt me pijnlijk en zeker niet lekker.. Kweenie, tis echt een oordeel.. maar ik hoef het niet te proberen. Net zoals dat ik slakken niet hoef te proberen, lijkt me ranzig *foute vergelijking*

Nahja.. en pijpen is koel

Kweet ut verder niet hoor..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:37
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Slakken???
Whats that?
ik loop op alle gebieden achter, maar hier wil ik dat niet.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:39
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Slakken???
Whats that?
ik loop op alle gebieden achter, maar hier wil ik dat niet.
Euh... van die glibberige beesten zonder poten
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:41
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Euh... van die glibberige beesten zonder poten
Oh das wel lekker om er anaal in te stoppen! Doen jullie dat ook wel eens?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:45
^AmArU^
^AmArU^ is offline
oh pardon ik begrijp het nu
dat bovenstaande is niet waar dus he
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:47
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
oh pardon ik begrijp het nu
dat bovenstaande is niet waar dus he
Oh God, Jonathan ziet het licht

Goedzo jochie, ik zal het er in het vervolg duidelijker bijzetten, wat ik nou echt bedoel

Ik wil slakken al niet eten, laat staan seksueel Gebruiken
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:59
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Oh God, Jonathan ziet het licht

Goedzo jochie, ik zal het er in het vervolg duidelijker bijzetten, wat ik nou echt bedoel

Ik wil slakken al niet eten, laat staan seksueel Gebruiken
jahaaaaaaaa ;p
wrijf het er maar weer in
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 23:04
Dark Angel
Dark Angel is offline
turn-on: geil praten tijdens sex (opwinding gaat (voor mij) voor een groot gedeelte via het brein), massage, humor, dom/sub spel, bondage, tederheid, inventiviteit.

turn-off: lompheid, egoisme, fantasie-loosheid, mensen die te serieus zijn (kom op nou, sex is gewoon grappig...), mensen die hun aandacht er niet bijhouden (zo'n afwezige blik... ewww), hele erge onzekerheid. 69 ben ik ook niet happig op, ik heb net als de mensen hierboven 'concentratieproblemen'.
Oud 23-04-2002, 00:43
tortelduif
tortelduif is offline
HOT : mn ballen likken en pijpen !!! en daarna achterlangs nemen , misschien anaal ( nog nooit geprobeerd lijkt me wel leuk om mee te maken ...) en er zeker hard bij kreunen !!!!!

NOT : als je het gevoel krijgt van je partner dat die gene er niet helemaal bij is of niet echt zin heb en het daarom maar ff snel wil afronden !!! als ze niet kreunt !!!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 13:03
Verwijderd
HOT=vingeren, beffen, aftrekken (bij hem dus), neuken, heel langzaam doen, zachtjes op en neer gaan enzo kussen (overal), massage, kriebelen (gewoon overal aaien), door zn haar gaan (= lekkerrrr!!).

NOT=als het pijn doet, standje 69 is ook niet echt geweldig en gewoon blunders (geen voorbeelden, maar hoop niet dat het ooit gebeurt)... O ja, als ik de pil ben vergeten is ook niet chill.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 16:29
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Jaaaaah! Dat is echt prachtig. Vooral als een jongen (donker)bruine ogen heeft! Die kijken dan altijd zo lievig geil.. Met van die echte kleine schattige oogjes... Aaaaaah! Heerlijk is dat.. Dan kijkt ie me zo aan van "Ik wil jou echt helemaal.." Aaaah! Damn..

mee eens
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 16:41
Lievelotje
Lievelotje is offline
Hot: smorgens wakker worden en zun hand op mun clitje leggen en een beetje op zun vingers trommelen tot ze mee gaan doen...

Not: alleen wakker worden
Oud 23-04-2002, 16:58
tijgje
tijgje is offline
nog een hot.....
Als je ineens wakker schrikt door iets en dat blijkt me meisie te zijn die me aant pijpen is.......
OEHHHHHHHHHHHHHHH
heerlijk........

NOT =
ALS ZE DE PIL(3) VERGEET EN JE GEEN CONDOOMS HEB
Dan maar risico's maar ja, in laatste week laatste strip 3 pillen was volgens de dokter grote kans, ! Ach ja leuk tog zoeen kleintje

P>S ~darkvoice~jer, Leuk je weer te zien
Oud 23-04-2002, 18:21
Zarya
Zarya is offline
Wat is er NOT aan sokken als ik vragen mag?de kleur? het feit dat het sokken zijn? ...?
Oud 23-04-2002, 18:32
Verwijderd
Citaat:
ievy schreef:
Wat is er NOT aan sokken als ik vragen mag?de kleur? het feit dat het sokken zijn? ...?
Sokken MOETEN gewoon uit..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 20:46
tijgje
tijgje is offline
die sokken stralen gewoon iets stoms uit!
ik weet niet wat......
Maar dan ben je bezig zie je ineens winnie de pooh sokken ofzow
lekker intiem dat is helemaal naakt zijn.
Oud 30-04-2002, 17:08
youriw
youriw is offline
hot: pijpen (incl de ballen), zich voor mij vingeren (ik weet het, ik vind het geil), haar beffen, 69 (hoe lekkerder zij het bij mij doet hoe enthousiaster ik word en andersom) en anaal (is lekker) ... en wat ik nog vergeten ben

not: vieze onderbroek, een knietje tijdens de sex (per ongeluk uiteraard), kietelen in mijn liezen, gestoord worden
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 09:09
)Vampje(
)Vampje( is offline
HOT = Gedomineerd worden, triootje, pijpen, gelikt worden en ufcurz ook het neuken zelf. Maar dan wel HARD.

NOT = Ehm....Voorzichtig neuken, hoewel dat ook wel eens lekker kan zijn voor een keertje..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 10:03
General Darkon
General Darkon is offline
HOT: uuhh, vanalles

NOT: anaal, SM (when we are slave ), Sex met mannen, en nog enkele dingen.
Oud 01-05-2002, 13:41
Verwijderd
Citaat:
tortelduif schreef:

NOT : als je het gevoel krijgt van je partner dat die gene er niet helemaal bij is of niet echt zin heb en het daarom maar ff snel wil afronden !!!
jah daar ben ik het wel mee eens jah...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 20:29
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Hot: gepijpt worden, beffen, doggy style, zij bovenop
Not: 69 was ook geen succes. Heel erg zat zijn als je sex hebt.
Oud 01-05-2002, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
HOT = Gedomineerd worden, triootje, pijpen, gelikt worden en ufcurz ook het neuken zelf. Maar dan wel HARD.

hahaha helemaal mee eens. Nouja BIJNA dan, want een triootje zie ik neit echt zitten... voor de rest heb je helemaal gelijk.. Hard is lekker
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 00:09
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Sokken MOETEN gewoon uit..
hmmm

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten