![]() |
|
Verwijderd
|
ik sluit me aan bij bovenstaande reacties..
alhoewel ik 69 niet irri vind omdat ik me niej kan concentreren ofzow, maar omdak me altijd stom voel.. zit ie daar beetje tegen me reet aan te kijken.. maja.. dat ben ik dan weer he en HOT vinnik owk hem pijpen in bad.. do not ask me why.. |
![]() |
|
Ik vind het wel 'hot' (god wat een woord
![]() ![]() ![]() ![]() In de categorie 'not' valt per ongeluk anaal (godver dat deed pijn ![]() ![]() edit: pijpen hoort ook op het hotlijstje
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
das iets anders ![]() anaal heb ik op zich geen bezwaar tegen, maar als je vriend tijdens doggy style ineens per ongeluk in je anus stoot, is dat geen pretje ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar kheb dr wel bezwaar tegen, en mn vriend hoeft het ook niet te proberen.. gladly |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jaaaaah! Dat is echt prachtig. Vooral als een jongen (donker)bruine ogen heeft! Die kijken dan altijd zo lievig geil.. Met van die echte kleine schattige oogjes... Aaaaaah! Heerlijk is dat.. Dan kijkt ie me zo aan van "Ik wil jou echt helemaal.." Aaaah! Damn.. ![]() Jah ben ik ook helemaal verslaafd aan.. Daarom wil ik ook het liefst sex waarbij je echt dicht bij elkaar bent, dat persoonlijke, vanwege dat je elkaar kunt aankijken enzo ![]() Hmmz.. Jah ik denk dat ik alle sex met veel lichamelijk contact wel fijn vind, dat maakt het persoonlijk en heel intiem.. Verder lijkt anaal me nou niets.. lijkt me pijnlijk en zeker niet lekker.. Kweenie, tis echt een oordeel.. maar ik hoef het niet te proberen. Net zoals dat ik slakken niet hoef te proberen, lijkt me ranzig ![]() ![]() Nahja.. en pijpen is koel ![]() ![]() Kweet ut verder niet hoor.. |
![]() |
|
turn-on: geil praten tijdens sex (opwinding gaat (voor mij) voor een groot gedeelte via het brein), massage, humor, dom/sub spel, bondage, tederheid, inventiviteit.
turn-off: lompheid, egoisme, fantasie-loosheid, mensen die te serieus zijn (kom op nou, sex is gewoon grappig...), mensen die hun aandacht er niet bijhouden (zo'n afwezige blik... ewww), hele erge onzekerheid. 69 ben ik ook niet happig op, ik heb net als de mensen hierboven 'concentratieproblemen'.
|
![]() |
HOT : mn ballen likken en pijpen !!! en daarna achterlangs nemen , misschien anaal ( nog nooit geprobeerd lijkt me wel leuk om mee te maken ...) en er zeker hard bij kreunen !!!!!
NOT : als je het gevoel krijgt van je partner dat die gene er niet helemaal bij is of niet echt zin heb en het daarom maar ff snel wil afronden !!! als ze niet kreunt !!!!!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
HOT=vingeren, beffen, aftrekken (bij hem dus), neuken, heel langzaam doen, zachtjes op en neer gaan enzo
![]() NOT=als het pijn doet, standje 69 is ook niet echt geweldig en gewoon blunders (geen voorbeelden, maar hoop niet dat het ooit gebeurt)... O ja, als ik de pil ben vergeten is ook niet chill. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
nog een hot.....
Als je ineens wakker schrikt door iets en dat blijkt me meisie te zijn die me aant pijpen is....... OEHHHHHHHHHHHHHHH heerlijk........ NOT = ALS ZE DE PIL(3) VERGEET EN JE GEEN CONDOOMS HEB ![]() Dan maar risico's maar ja, in laatste week laatste strip 3 pillen was volgens de dokter grote kans, ! Ach ja leuk tog zoeen kleintje P>S ~darkvoice~jer, Leuk je weer te zien
|
hot: pijpen (incl de ballen), zich voor mij vingeren (ik weet het, ik vind het geil), haar beffen, 69 (hoe lekkerder zij het bij mij doet hoe enthousiaster ik word en andersom) en anaal (is lekker) ... en wat ik nog vergeten ben
not: vieze onderbroek, een knietje tijdens de sex (per ongeluk uiteraard), kietelen in mijn liezen, gestoord worden |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |