Oud 10-05-2002, 18:05
Simone17
Simone17 is offline
Hai,
Zoals velen ben ik geschokt door de dood van Pim Fortuyn.
In Reportages op televisie heb ik gezien dat Pim het gevoel had een opdracht van God te hebben om Nederland te helpen. Hij wilde die opdracht waarmaken. Hij heeft Nederland wakker geschud, maar hij heeft zijn taak niet af kunnen maken. Pim Fortuyn geloofde in een hiernamaals en ikzelf geloof dat je na de dood kunt kiezen of je wilt reincaneren. Ik vraag me af of hij dus zal reincaneren om zijn taak af te kunnen maken. Maar dan moet hij weer helemaal van kind af aan. Zou het mogelijk zijn om in een bepaald lichaam terug te keren die er toestemming tot geeft? Of zou iemand als 'doorgeef luik' kunnen dienen? Ik vraag me af of het zou kunnen. Wat denken jullie? En stel dat het zou gebeuren, wat voor uitwerking zou het hebben?
Advertentie
Oud 10-05-2002, 18:51
Sysy
Sysy is offline
Ik geloof wel in reïncarnatie, maar bedoel jij nou dat Pim Fortuyn zou reïncarneren in een volwassen lichaam?? Ik denk niet dat hij beter of specialer is dan andere mensen die sterven omdat voorrecht te hebben. Als hij reïncarneert zal hij denk ik vanaf kind moeten beginnen of als een pasgeboren dier....
Oud 10-05-2002, 19:12
Verwijderd
Ik hoop het niet.
Oud 10-05-2002, 19:25
wicce
wicce is offline
hee, we hebbe al een topic over reincarnatie. Dus dan kan je het daarneer zetten

*zwaai*
Oud 10-05-2002, 19:31
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Simone17 schreef:
Zoals velen ben ik geschokt door de dood van Pim Fortuyn.
Zoals vele ben ik geschokt dat er weer een X aantal mensen in de 3rde wereld is gestorven door gebrek aan voedsel. Een manier van sterven die m.i. erger is dat vermoord worden op je 54ste levensjaar.

Citaat:
In Reportages op televisie heb ik gezien dat Pim het gevoel had een opdracht van God te hebben om Nederland te helpen.
Ja. Hij kwam over als een Verlosser. Een of ander Jezus figuur.Sommige mensen zagen hem echt zo

Citaat:
Hij wilde die opdracht waarmaken.
Dat is wel vaker zo bij policiti..

Citaat:
Hij heeft Nederland wakker geschud
ik slaap nog steeds elke nacht. Wat bedoel je met 'wakker geschud'. Kun je dat verklaren?

Citaat:
maar hij heeft zijn taak niet af kunnen maken.
Hey, zoiets gebeurde bij Christus ook!

Citaat:
Pim Fortuyn geloofde in een hiernamaals en ikzelf geloof dat je na de dood kunt kiezen of je wilt reincaneren. Ik vraag me af of hij dus zal reincaneren om zijn taak af te kunnen maken. Maar dan moet hij weer helemaal van kind af aan. Zou het mogelijk zijn om in een bepaald lichaam terug te keren die er toestemming tot geeft? Of zou iemand als 'doorgeef luik' kunnen dienen? Ik vraag me af of het zou kunnen. Wat denken jullie? En stel dat het zou gebeuren, wat voor uitwerking zou het hebben?
Is in dat geval Janmaat de reaincarnatie van Hitler? Ik denk het niet. Laten we even naar de 3rde wereld kijken (IMHO veel belangrijker onderwerp dan Fortytn: het gaat daar veel en veel slechter dan met Nederland): sterven dagelijks duizenden kinderen aan honger. Gewoon geen fokkin' eten. En waar kiezen die dan voor? Om weer gereincarneerd te worden als kind om dan weer te verhongeren. Right on...

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten