Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het IQ van de deelnemers is volgens mij al minder dan 0. Als je je vriend/vriendin vertrouwd, waarom zou je in 's hemels naam aan zo'n programma meedoen? En als je hem niet vertrouwd, dump je hem/haar. En volgens mij is je niveau ook niet echt van hoog niveau als je naar dit soort dingen kijkt. Een stel idioten dat hun vriend/vriendin "bedriegt", en later zeggen ze dat ze zooooo'n spijt hebben. En dat is leuk?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
"Jij gaat mij ook een krans geven. Jawel."
||
Citaat:
![]() Niet alle mannen gaan vreemd als ze een kans krijgen hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die Dennis, ik zweer het, ik ken hem ergens van! Is ie niet ook in een ander programma geweest? Of ken ik em gewoon uit 'het echte leven' ergens van. Oh, en ik vind mensen die zeggen dat je dom bent als je naar dergelijke programma's kijkt en het iets zegt over je IQ nog veel dommer. "Oh ik ben slim, ik kijk alleen naar intellectuele programma's". Sodemieter toch op. En nog even ontopic. Ik zag het stuk tót de reclame en inderdaad, die vrijgezellen zijn wel héél erg dit keer. En de stelletjes naïef als altijd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() anyway, kutprogramma. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik vind het een erg vermakelijk programma. sven was hilarisch, dat hij de volgende ochtend er niets van herinnerde. "nee, ik heb echt niks gedaan hoor". jeez, hij was gewoon naakt en dat zag je ook wel duidelijk hoor. en volgens mij zijn de meisjes in het begin wel erg braaf, maar komen ze later los. de mannen zijn in het begin meteen al wild bezig en de meisjes pas na een week ofzo.
||
Ik zag van de week een stukje van dit programma op TV. Wat een klote-programma. Whaha, maar er werd vanaf de eerste avond al vreemd gegaan, tsjonge zeg...
Citaat:
![]() Of... hij weet het wel, maar hij zegt het niet eerlijk. Whatever, toch al een erg programma. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Temptation Island UK Chasin' | 0 | 04-02-2007 22:27 | |
Films, TV & Radio |
Temptation Island V: De ultieme fantasie Marcade | 315 | 28-05-2006 21:32 | |
Liefde & Relatie |
Temptation Island: Jij en je vriend(in)? Verwijderd | 2 | 18-04-2005 20:59 | |
Films, TV & Radio |
Temptation island ZerO | 117 | 21-07-2004 19:59 | |
Films, TV & Radio |
Temptation island.. herhaling Sitia | 3 | 22-06-2003 21:35 | |
Muziek |
[V8, Temptation Island reclame] Welk liedje hoor ik hier?! S | 2 | 10-03-2003 18:41 |