Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik doe dat ook
in de zin van muurtjes bouwen dat ik ongeveer iedereen die nix met me te maken heeft of waarvan ik vind dat ze niet "close" genoeg zijn, zet ik een lekker "stadsmuurtje" neer haha maar tog ik vertel bekant nooit iemand wat en hou het altijd voor hoewel ik de laatste tijd tog wel wat meer vertel... Anyway als ik verdrietig ben om een jongen (lees: which will never happen accept once) ga ik muren bouwen tegen mijn friends the use... i dont know kuz
|
Verwijderd
|
zelf ook gedaan, en ik vind het een goede oplossing.
mijn muurtje bestaat uit: iemand niet snel geloven, en altijd rekening houden met het feit dat hij vreemd kan gaan of het uitmaken. zo leef ik tenminste niet in het waanidee dat ik de enige voor 'm ben en komt het minder hard aan als het uit gaat (hoop ik) en als ik net iets met iemand heb, geef ik 'm onbewust een soort test. Ik maak het hem heel moeilijk, echt niet expres ofzow, maar uit onzekerheid. Een jongen die niet echt verliefd is die zal dan denken "bekijk het maar". Maar een muur in de zin van dat ik niet veel over mezelf vertel, die heb ik niet. Ik praat ontzettend makkelijk over persoonlijke dingen (foute eigenschap ![]() verderz wens ik iedereen suc6 en sterkte ![]() liefs, Alicia |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mij klopt het. Teveel negatieve ervaringen en bij de positieve ervaringen durf ik niks meer. Ik geloof iemand nauwelijks als hij zegt dat hij verliefd op me is of hints geeft of zo, denk altijd dat het maar een geintje is, dat ze niet serieus zijn. Zijn ze wel serieus, ga ik ervandoor voor iets serieus kan *worden*
Tja, niet echt leuk, voor mij niet en de serieuze personen niet... -_- |
![]() |
|
Tuurlijk, volgens mij heeft iedereen dat wel ns gehad. Ik denk dat het heel erg logisch is dat je een muurtje om je heen bouwt als je heel erg teleurgesteld bent. Maar ik denk dat het muurtje even snel weer weg kan gaan, ineens kom je iemand tegen en dan is t weg. Tenminste, zo is het bij mij.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is vreemd, want aan de enige voel ik me heel fijn en op m'n gemak maar andere andere kant knaagt die angst die niet weg wil...
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Heeft god ons gemaakt of wij hem? Blues | 100 | 01-01-2005 04:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |