Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn vriend gaat ook welleens een weekeindje weg, maar in plaats van (wat ik vroeger deed net als jij) wegkwijnen bij het idee dat ik hem zo mis, ga ik wat voor mezelf doen, een hele grote bak ijs eten ![]() Je moet de dingen een beetje op een andere manier bekijken... dan voel je je misschien wat beter. En als je echt zo afhankelijk bent als je zegt, dan moet je daar met je vriend over praten.. Het samen veranderen, wat alleen kan je het niet, het is ook niet alleen jouw schuld dat je afhankelijk van hem bent,.
||
![]() |
Citaat:
![]() ik kan trouwens vrij makkelijk vrienden maken, maar kan ze niet houden. op een of andere manier lukt dat gewoon niet. dan gaat et even goed en dan verwaterd het weer. standaard. ik heb vroeger wel veel vrienden gehad, maar het laatste jaar (eigenlijk anderhalf) ging het niet zo goed, en toen bleek dat mijn vrienden toch niet zulke goede vrienden waren. daardoor wordt je ook onzekerder met vrienden maken en daar ooke cht dingen mee te delen) mijn vriend zegt dat hij het niet erg vindt dat ik "afhankelijk" ben, en vrij onzeker. we zien elkaar erg veel, hij heeft zelf ook niet superveel goeie vrienden. ja wel vrienden, maar ook niet van die gasten die hij heel vaak ziet, beetje los. maar mijn ex had er heel veel problemen mee, en ik ben er bang voor dat dat weer gebeurd. (me ex ging vreemd op vakantie, kan er ook mee te maken hebben dat ie zich opeens "vrij" voelde omdat we helemaal geen contact hadden die vakantie) nou ben ik er niet specifiek bang voor dat me vriend vreemd gaat (ja ook wel maar daar gaat het nu niet om) maar gewoon dat het hem verstikt, of dat dat gaat gebeuren. daarom wil ik nu gewoon dat ik ook me eigen leven (weer) krijg. het gaat nu een groot deel van de tijd beter met me, en daarom denk ik dat dat ook wel kan lukken. sorry voor het lange verhaal, maar dit is even mijn uitleg... xxx, weegschaaltje edit: eigenlijk is het gewoon zo, als het goed metmij gaazt is er nix aan de hand, maar als er ook maar een dingetje mis gaat... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tis geen leuke boerderij met koetjes en kalfjes enzow, alleen maar planten en modder ![]() En ik zie mezelf sowieso niet op zo'n tractor rondrijden, ik kan al nauwelijks met een auto overweg ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ik zal proberen je tips op te volgen, maar ik vond het toch moeilijk. me vriend zit nu in parijs, en af en toe voel ik me heel rot maar gister ben ik 2 uur in bad geweest, en dan heb ik even alles op een rijtje gezet. dan voel ik me weer even lekker, zo van ik kan ht ook wel alleen. maar de volgende ochtend is het dan weer terug. ik verwacht ook niet dat het zo over is, en het zal ook wel nooit helemaal over gaan, want dat past niet bij mij. maar iets minder zou wel lekker zijn, dus daar gaan we dan maar voor. jij ook heel veel succes, en ik hoop dat het nog beter gaat tussen jou en je vriend! (als je wilt mag je me PM-en) xxx, weegschaaltje
||
Citaat:
Het voelt vaak heel fijn om zo afhankeling te zijn, maar je moet je wel bedenken dat dit voor je vriend helemaal niet zo fijn hoeft te zijn. Daarom is het denk ik ook verstandig dat je er met je vriend over praat. Ook om misverstanden te voorkomen, want het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat als jij ineens veel dingen gaat ondernemen hij dan denkt dat je van hem af wilt ofzo. Liefs, Laura
||
Citaat:
je gaat toch niet elke dag met z'n tweetjes op de bank zitten en tv kijken inclusief de zaterdagavond. Op je 16 op je 17e trouwens ook vind een relatie waarin je elkaar af en toe ziet het beste passen. En niet een waar je de gehele dag op elkaar lip zit, zo overdone. maar jah ieder moet het zelf weten. Maar ik zou er kotsmisselijk van worden als mijn vriendje doet alsof ik stroop aan m'n reet heb. das ook de reden waarom het met mijn exje is uitgegaan
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #2 Geel | 244 | 08-06-2010 00:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken/samenblijven/ wat kan ik doen? Verwijderd | 16 | 31-07-2004 12:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |