Met een zachte klik valt de deur in het slot. Hij duwt me zacht op bed en draait heen en weer. Hij bekijkt me. Van top tot teen. Opeens staat hij stil. Hij kijkt me doordringend aan. 'Kleed je uit.' zijn stem klinkt onverbiddelijk. Angstig kijk ik hem aan, kil en star kijkt hij terug. 'Kleed je uit, Nu!' Ik deins terug. Voorzichtig open ik mijn bloes, knoopje voor knoopje, tergend langzaam. Hij komt op me af en rukt m'n bloes in een keer open. Verrassend langzaam stroopt hij vervolgens mijn bloes af. Ik zit er nog, enkel in mijn bh en rokje. Hij fluit zacht tussen zijn tanden en kijkt me goedkeurend aan. 'Sluit je ogen.' Geschrokken door zijn voorstel sluit ik m'n ogen, ik wil niet weer zijn doordringende blik op mij gericht hebben.
Ik gluur door mijn wimpers heen. 'Ik zei sluiten, verdomme!' Ik knijp m'n ogen stijf dicht en wacht. Na korte tijd raakt zijn hand mijn schouder teder aan. Verrast door zijn plotselinge zachtheid ontspan ik me. 'Open je ogen maar..' Ik open m'n ogen en zie hem voor me staan, hij kijkt raar uit z'n ogen, haast geil en poedelnaakt. Ik wil m'n ogen weer sluiten, maar een harde klap in m'n gezicht weerhoud me ervan..
..?