|
|
|
|
Hoi!
Sigaren zijn lekker... zie ook http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=842029 En aangezien die naar L&G ging, gaat deze dat ook. Sigaren zijn geen drug namelijk
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de poster hierboven, blunts is ook |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Zoals Dr Evil zou zeggen: ZIPPIT |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Overigens vind ik roken zoieso goor, maar vreemd genoeg vind ik sigaren minder stinken dan sigaretten ('t is dat je er kanker e.d. van krijgt, maar anders zou ik niet eens bezwaar hebben als er in mijn buurt een sigaar werd gerookt)
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wijlen jouw grootpa had gelijk, en Bill Clinton heeft dat afdoende bewezen..... |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Ben 20 (sorry), rook wel eens een sigaar. Maar op het moment dat je er 2 per dag of 1 per dag rookt lijkt het mij niet echt gezond meer. Van sigaren moet je zo af en toe genieten, als je elke dag 1 of 2 sigaren rookt dan wordt het te veel een gewoont en dan is t ook veel slechter voor je gezonheid
Citaat:
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Drugs & Alcohol |
Sigaren HeyIkBenTobbe | 1 | 13-04-2010 19:36 | |
| Drugs & Alcohol |
Sigaren. Verslavend? en t.o.v. sigaretten? geestelijk minder of meer? trophus | 6 | 24-11-2007 22:37 | |
| Drugs & Alcohol |
Overstap sigaretten naar sigaren. Wie kan me informeren? herby | 34 | 17-04-2005 14:50 | |
| Drugs & Alcohol |
roken.... cupesoup | 189 | 24-11-2004 17:56 | |
| Drugs & Alcohol |
Sigaren Williams | 26 | 06-09-2003 09:17 | |
| Drugs & Alcohol |
Sigaren. Uncle_Sam | 35 | 28-03-2003 00:08 | |