![]() |
|
Hoi!
Sigaren zijn lekker... zie ook http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=842029 En aangezien die naar L&G ging, gaat deze dat ook. Sigaren zijn geen drug namelijk ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de poster hierboven, blunts is ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zoals Dr Evil zou zeggen: ZIPPIT |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Overigens vind ik roken zoieso goor, maar vreemd genoeg vind ik sigaren minder stinken dan sigaretten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wijlen jouw grootpa had gelijk, en Bill Clinton heeft dat afdoende bewezen..... |
![]() |
||
Citaat:
||
Ben 20 (sorry), rook wel eens een sigaar. Maar op het moment dat je er 2 per dag of 1 per dag rookt lijkt het mij niet echt gezond meer. Van sigaren moet je zo af en toe genieten, als je elke dag 1 of 2 sigaren rookt dan wordt het te veel een gewoont en dan is t ook veel slechter voor je gezonheid
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Sigaren HeyIkBenTobbe | 1 | 13-04-2010 18:36 | |
Drugs & Alcohol |
Sigaren. Verslavend? en t.o.v. sigaretten? geestelijk minder of meer? trophus | 6 | 24-11-2007 21:37 | |
Drugs & Alcohol |
Overstap sigaretten naar sigaren. Wie kan me informeren? herby | 34 | 17-04-2005 13:50 | |
Drugs & Alcohol |
roken.... cupesoup | 189 | 24-11-2004 16:56 | |
Drugs & Alcohol |
Sigaren Williams | 26 | 06-09-2003 08:17 | |
Drugs & Alcohol |
Sigaren. Uncle_Sam | 35 | 27-03-2003 23:08 |