Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Uhm, we hebben een kleine reisoverzicht gemaakt, en de bedoeling is om de volgende steden aan te doen: Madras, Mahabalipuram (en Kanningapuram, iig de sloppenwijk daar). Verder Pondicherry, met auroville uiteraard. Hierna richting Kumbakonam en Swamimalai. In Kumbakonam zoeken we nog een redelijk tot goed engelssprekend, middeklas hotel, dus als iemand ervaringen heeft daar, zou hdat heel handig zijn. We kunenn onderhand wel een beetje Tamil, maar het wordt nog knap lastig om in dat gedeelte ons wegwijs te maken, en een vast punt is dan wel handig). Als het goed is gaan we hierna naar Madurai en daarna helemaal door naar het zuidelijkste puntje. Verder is het eventueel een optie als we het te warm zouden krijgen om een paar daagjes naar kodaikanal te gaan. Maar daar weten we eigenlijk helemaal niets over, enkel dat het in de bergen ligt en het er koel is. Dus als iemand daar nog suggesties over heeft wat daar te doen is en goed te bereiken is (bus/brommer/fiets). Heel graag. Verder wil ik natuurlijk de ervaringen hebben van mensen die er geweest zijn. Ik ga met een vriendin die er ooit (6 jaar geleden) een keer geweest is, maar voor mij is het totaal nieuw...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
India Salem | 9 | 10-07-2011 08:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
India weigert Nederlandse hulp aan kastelozen Verwijderd | 56 | 08-02-2005 13:41 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Duizenden doden bij aardbeving en vloedgolven in Zuid-Azië Love_Fulfilled | 370 | 12-01-2005 20:32 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |