Oud 22-07-2004, 12:05
Linda1985
Linda1985 is offline
Ik softball vrij fanatiek en aan het begin van de training kan ik hele mooie strakke aangooien maken, maar hoe langer de training duurt hoe lammer mijn arm lijkt te worden en hoe minder strak de aangooien dus worden. Mijn arm doet dan totaal niet meer wat ik wil. Waar ligt dit aan? Verzuring is het niet, want het doet geen zeer. Of moet ik gewoon meer krachttraining doen om mn spieren sterker te maken en dus beter onder controle te houden??
Oud 22-07-2004, 12:18
MieX
MieX is offline
Lijkt me gewoon vermoeidheid van je spieren, ik weet alleen niet of (en hoe) je kan trainen zodat je armen het langer volhouden
Oud 22-07-2004, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Linda1985 schreef op 22-07-2004 @ 13:05 :
Ik softball vrij fanatiek en aan het begin van de training kan ik hele mooie strakke aangooien maken, maar hoe langer de training duurt hoe lammer mijn arm lijkt te worden en hoe minder strak de aangooien dus worden. Mijn arm doet dan totaal niet meer wat ik wil. Waar ligt dit aan? Verzuring is het niet, want het doet geen zeer. Of moet ik gewoon meer krachttraining doen om mn spieren sterker te maken en dus beter onder controle te houden??
HELMONNNDD
Ow maaruh is gewoon vermoeidheid en je moet die arm gewoon flink trainen. Als ik bij voetbal iedere keer bal uittrap met 1 been word die vanzelf ook lam en komt er ook geen enkele bal meer op plaats van bestemming.
Welke oefeningen je moet doen weet ik niet
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 14:01
Linda1985
Linda1985 is offline
Citaat:
Myztic schreef op 22-07-2004 @ 14:08 :
HELMONNNDD
Ow maaruh is gewoon vermoeidheid en je moet die arm gewoon flink trainen. Als ik bij voetbal iedere keer bal uittrap met 1 been word die vanzelf ook lam en komt er ook geen enkele bal meer op plaats van bestemming.
Welke oefeningen je moet doen weet ik niet
HELMONNNNDD!!!! JA zja die vermoeidheid had ik al wel gedacht......maar oefeningen......bleh gewoon nog meer gooien dan maar

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten