Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik neem aan dat de CD wel werkte toen je hem beschreef?
Waarschijnlijk is de index file "stuk". Het kan toch zijn dat er misschien net een vuiltje zit op een foute plek. Wat je ook zou kunnen proberen, is CloneCD te gebruiken (www.elby.de). Met dat programma is iig alles te kopieren. Het programma leest gewoon RAW data uit, ik weet niet precies, maar misshien zou je daar wat mee kunnen doen. Ik dacht trouwens ook dat je met Windows kunt kiezen welke "tracK' je van een schijf wilt lezen, dus of een data track, of een audio track. Heb je trouwens ook geprobeerd om de CD te lezen in je cd-writer? Of iig met de cd-writer waarme je de CD hebt beschreven? Wat je ook kan doen is even proberen om DMA aan of uit te zetten, je leesnelheid van je cd-rom speler wat lager te zetten, dat kan met een tool van Nero Burning Rom, moet je ff zoeken, het heet iig Nero DriveSpeed.
|
Of je maakt even een ISO en die zet je op je harde schijf, en die lees je dan uit met Daemon Tools ofzo, dat is een programma waarmee je ISO en BIN files van je harde schijf kunt lezen, en dan ziet Windows dat als een gewone CD-ROM speler.
http://www.daemon-tools.com
||
Citaat:
[edit] die doet het niet? momentje aub...[/edit] Ik heb het al, het is wel www.elby.ch, maar die doet het gewoon niet ![]() Althans in de help van CloneCD 4 staat www.elby.ch als adres...
Laatst gewijzigd op 11-05-2002 om 10:20. |
![]() |
|||||||
Yo Cryptic Winterstorm,
De meeste zaken heb ik al geprobeerd. CD-Diagnostic is ook zo een programmatje om alles terug te vinden. Hij vond alleen mijn opgeslagen e-mail's. Om ze dan uit te lezen moet je het programma wel kopen. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Misschien werkt isobuster?