Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En anders werkt Jif ook .. maar dan schuur je wel n beetje t bovenste laagje eraf als je het niet voorzichtig doet.
||
![]() |
Citaat:
en als dat niet lukt koop ik dat spul wel. maar kale neuzen zal ik geen last van hebben, t zijn een soort sandalen maar dan met slee-hakken ![]() |
![]() |
|
ik heb geen idee,
maar kheb een ander vraagje, heeft hier ook wel een beetje mee te maken: iemand enig idee hoe je schoenen kunt verven/ander kleurtje kunt geven? mijn zusje had namelijk schoenen, maar daar zat een speciale kleur op (een soort van plastic roze laklaagje, het waren doc's maybe dat iemand ze kent) wat je er zo af kon trekken als er een kras oid inzat. ze waren lelijk geworden en ze wilde ze verven, nou heeft ze dat met gewone verf gedaan, waar je dus ook je kozijnen/fiets/deur enzo mee verft, maar dat blijft dus niet zitten en nu heeft ze helemaal niets meer aan die schoenen. Iemand enig idee hoe je die schoenen WEL mooi kunt verven zodat het ook nog eens blijft zitten??? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk overgens niet dat je het eruit krijgt. Het wordt er niet mooier op.
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|