Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2005, 09:10
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
hebben jullie kinderen?
willen jullie kinderen?
wat vinden jullie van mensen met kinderen?
gaan jullie ook 34 opvoedboeken lezen en opvoedparty's houden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2005, 09:16
Verwijderd
ik heb geen kinderen
ik hoef geen kinderen
mensen met kinderen vind ik ehm, nouja, gewoon
en ik heb nu reeds drie opvoedboeken gelezen en als ik per ongeluk toch een kind zou krijgen dan zou ik de hele opvoedbibliotheek lezen
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 09:17
Apomes
Apomes is offline
Ik ga later al dagelijks honderden kinderen voor mij hebben, dus nee dank je!
Oud 20-12-2005, 09:50
Verwijderd
Ik heb geen kinderen.
Ik wil wel kinderen.
En mensen met kinderen zijn gewoon... Tja... Gewoon.
En nee, ik ga geen opvoedboeken lezen, ik doe gewoon zoals ik denk dat goed is.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 10:00
Electriq
Electriq is offline
Ik heb geen kinderen en wil ze voorlopig ook niet.
De meeste mensen met kinderen moeten hun opvoedkundige plicht wat serieuzer nemen, dan hoef ik me niet zo vaak plaatsvervangend te schamen in de buurt van een kind.
Oud 20-12-2005, 10:06
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
ik heb geen kinderen, thank god. ik ben 1 keer in de week overblijfjuf op een basischool en soms heb ik een gruwelijke hekel aan die koters, maar soms zijn ze ook best lief. behalve als ze zeggen 'ha jij komt uit belgie!' omdat ik een zachte g heb. of als ze willen dat ik ze 300 keer ronddraai, of als ze onder mn rokje kijken, brutale perverse jochjes van 7
Oud 20-12-2005, 10:06
655321
655321 is offline
Ik heb geen kinderen, ik wil later zeer waarschijnlijk wel een kind want ach die biologische klok heb je toch he, maar die van mij wordt toch beter dan alle pauperkids die ik nu dagelijks als luie verwende parasieten aan me voorbij zie trekken. Ik vind jonge kinderen stinken en oude kinderen voornamelijk dik.
Alleen bolle baby's die slapen zijn acceptabel.
Oud 20-12-2005, 10:16
Allochthony
Allochthony is offline
Ik heb geen kinderen, ik haat de meeste kinderen.
En wat is er toch zo schattig aan babies? Die dingen zijn toch teringlelijk, verdomme .

Ik wil ook (nog) geen kinderen.

Mensen van onder de 25 met kinderen vind ik over het algemeen heel stom, alleen is dat in bepaalde culturen anders en word er daar serieuzer mee omgegaan op jonge leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 10:30
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik wil graag kinderen, maar dan moet ik wel met twee zijn.

Mijn ex had een dochtertje, en die woonde indertijd bij ons.

Maar ondertussen is ze al een beetje groter geworden.

Met kinderen heb ik ook iets meer geduld dan met niet-meer-kinderen. Ik vind het dus leuk om elke avond twintig keer dezelfde puzzel te maken.

Van die opvoedkundige boekjes zijn soms handig om niet alles met trial and error te moeten doen. Anders had ik de eerste keer dat ze nachtmerries had geen idee hoe ik daarmee moest omgaan, en er staan verder wel eens heel goede tips in.
Oud 20-12-2005, 10:44
Verwijderd
Ik wil wel kinderen maar kan ze waarschijnlijk niet krijgen. Dat is stom. Ik werk wel veel met kinderen omdat ik ze leuk vind en ze onverwachte dingen doen en ik me dan ook nog wat kinderachtiger kan gedragen. Mensen met kinderen zijn leuk, zo lang ze maar niet denken dat hun kind nooit iets verkeerd doet. Ik zou zeker niet twintig opvoedkundig-verantwoorde boeken lezen want ze spreken elkaar allemaal tegen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 10:57
idontcare
idontcare is offline
ik heb geen kinderen maar wel een klein zusje van 3. ze is wel schattig en ze brengt wel wat leven in huis. ik vind het ook niet erg om op te passen enzo, maar ben wel blij dat ze niet 'van mij' is zeg maar.

links m'n zusje, rechts m'n neefje.

geen idee of ik later kinderen wil, voorlopig niet iig, misschien als ik een jaar of 30 ben.

kinderen van een ander zijn ja euh.. gewoon geloof ik. behalve als ze echt van die agressievelingetjes zijn dan heb ik zoiets van ejoh let eens beter op je kind ofzo
Oud 20-12-2005, 11:18
Jolene
Jolene is offline
Ik vind de meeste kinderen eng en de meeste kinderen vinden mij eng.Maar mn neefje die ik na eeuwen weer eens heb gezien is wel cool.Hij ging mensen doorborden met zn piraten zwaard en daarna moest hij huilen, omdat ie geen echte piraat is aww.Ik denk dat ik later maar geen kinderen neem want eh ja ik hou niet zo van al dat gedoe en gezanik en ik ben ook veel te egoïstisch.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 11:21
K-pax
K-pax is offline
Ik doneer liter liters bij de spermabank en hoop over 20 jaar een klein leger aan kinderen te hebben , dan val ik België binnen.
Oud 20-12-2005, 11:24
*amélie*
*amélie* is offline
Ik heb geen kinderen (godzijdank). Later wil ik ook geen kinderen. Heel misschien 2 kindjes adopteren, maar geen eigen. Er zijn genoeg koters. Ik vind kinderen over het algemeen wel tof. Vooral als ze lekker lastig, brutaal of agressief en klein zijn (zoals op m'n stage, en vooral niet de mijne). Kinderen waar niets mee te beleven valt vind ik saai.

Ouders met kinderen vind ik soms tof. Ik vind het tof als ouders hun kinderen lekker vrij laten en heb een hekel aan ouders die hun kinderen van alles opleggen (bijv. geloof waar niet van afgeweken mag worden), heel betuttelend of onredelijk zijn.

Door mijn studie heb ik misschien al 34 boeken over opvoeden gelezen. Ok, minder. Maar wel heel veel boeken over ontwikkeling en met gezond verstand kun je daar best uit afleiden wat je daarmee kunt in de opvoeding. Behalve voor mijn studie zal ik geen boeken lezen m.b.t opvoeding
Oud 20-12-2005, 11:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
K-pax schreef op 20-12-2005 @ 12:21 :
Ik doneer liter liters bij de spermabank en hoop over 20 jaar een klein leger aan kinderen te hebben , dan val ik België binnen.

"Clones, on my command..MARCH!"

Ik wil later wel een koter maar daar denk ik verder nu nog niet over na.
Oud 20-12-2005, 11:25
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik heb geen kinderen, wil ze wel later. Maar niet voor mn 25e.
Misschien ga ik wel opvoedboeken lezen als ik zwanger ben, wie weet wat er allemaal gebeurt als mn hormonen opspelen.
Oud 20-12-2005, 11:54
Vice
Vice is offline
Ik wil geen kinderen. Ik wil later een chihuahua.
Oud 20-12-2005, 12:01
monolo
monolo is offline
ik wil pas kinderen na mijn 30ste (ongv.) want dan ben ik oud en wijs genoeg om ze op te voeden. ik ben van mening dat een kind "goed" opvoeden een van de lastigste taken des levens is en ik denk dat ik dat na mijn 30ste wel aan kan
kinderen voor mijn 30ste krijgen lijkt me minder tof want ik wil een carriere en feesten. mocht ik onverwachts zwanger worden op mijn 25ste ofzo dan zou ik een abortus waarschijnlijk laten.
en trouwens ik heb echt medelijden met alle teenmoms die een koter moeten opvoeden alleen omdat het van God niet geaborteerd mocht worden
zz
Oud 20-12-2005, 12:03
11568
11568 is offline
Nah nee, mijn baan is oppassen maar dat doe ik puur voor het geld en omdat ik lui ben. Na een uur kan ik het eigenlijk al niet meer aan, ze maken zoveel vervelend lawaai. Bovendien zien al die huizen waar ik zit er niet uit omdat het interieur wordt verpest door rondslingerend speelgoed en je kan al meestal ruiken dat er kinderen wonen. Die moeders zijn ook allemaal hetzelfde, volgens mij kopen die geen nieuwe kleding meer vanaf de eerste geboorte ofzo
Ik weiger zo te worden en al mijn tijd en centen later in van die onderkruipsels te steken. Liever een makkelijk hondje.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 12:49
ZerO
ZerO is offline
ik wil wel ooit kinderen maar niet te vroeg ! wat fran zegt
en tja sommige kinderen vind ik smerig en ik hoop dat mijn kind wel leuk wordt
ik wil maar eentje want daarom
en mensen met kinderen vergeten vaak zichzelf en dat is zonde !
ohja en ik zal no way een moeder worden met kotsvlekken op haar shirt
Oud 20-12-2005, 12:50
MTpower
MTpower is offline
Heb niet
Wil wel
Tja.. gewoon.. mensen
Nee
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 12:53
Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 20-12-2005 @ 10:50 :
Ik heb geen kinderen.
Ik wil wel kinderen.
En mensen met kinderen zijn gewoon... Tja... Gewoon.
En nee, ik ga geen opvoedboeken lezen, ik doe gewoon zoals ik denk dat goed is.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 12:54
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
ik ben geen persoon voor kinderen op te voeden
dus nee.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 12:56
merels
merels is offline
ik pas heel veel op en ik kan opzich wel goed me ze omgaan, ik vind kinderen ook interessant doordat zij iets onschuldigs over zich hebben, ik wilde daarom eventueel pedagogiek doen maar gezien de 99% vrouw op die opleiding en het type laat ik dit achterwege. Kinderen wil ik wel, maar niet voor mijn dertigste en de omstandigheden moeten verder ook goed zijn. Tienermoeders vind ik vrij hulpeloos. Ik heb een hekel aan mensen die het over 'kinderen nemen' hebben en ik wil sowieso blijven doorwerken mocht het zover komen, sowieso financieel onafhankelijk. Een moeder die uit school wacht met koekjes en thee is niet aan mij besteedt.
Oud 20-12-2005, 13:00
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik heb 2 jaar met kinderen gewerkt, en ik ben ook oom van 2 kleine kinderen.. ik vind ze tof en ik wil wel kinderen.. niet te vroeg maar ook zeker niet te oud ik heb een hekel aan mensen die op late leeftijd kinderen willen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2005, 13:01
Maharani
Maharani is offline
Ik wil later heel veel kinderen. Maar niet als ik te oud ben, zoals Madonna ofzo. Tussen 25 en 30 denk ik. En bij m'n studie leer/lees ik al een beetje over de opvoeding van kinderen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 13:01
monolo
monolo is offline
Citaat:
merels schreef op 20-12-2005 @ 13:56 :
Een moeder die uit school wacht met koekjes en thee is niet aan mij besteedt.
Oud 20-12-2005, 13:23
Verwijderd
Ik houd wel van kinderen. Op de grill.

[edit] Laat ik dit aanpassen. Op de honderd kinderen heb je er ongeveer één die geen verwend schreeuwerig kreng is. Voor zulke kinderen koester ik wel een bepaalde genegenheid. Echter, de meeste kinderen zijn prut. En aangezien niemand mij kan garanderen dat mijn eigen kinderen geen prut worden, hoef ik ze ook niet.

Laatst gewijzigd op 20-12-2005 om 13:40.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 13:37
botulismf
botulismf is offline
Ik houd van kinderen, dat moet ook wel met mijn studie.

Ik weet nog steeds niet of ik ze ooit wil, maar op dit moment neig ik naar een 'Nee' omdat ik erg twijfel aan mijn eigen genetisch materiaal.
Oud 20-12-2005, 13:38
merels
merels is offline
Ik vind jou een type waarvan vrouwen zullen zeggen 'oohh met hem zou ik graag kinderen willen'.
Oud 20-12-2005, 13:38
Haligh
Haligh is offline
ooit, nu past het nog lang niet in mijn lifestyle.
Oud 20-12-2005, 13:39
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 20-12-2005 @ 14:23 :
Ik houd wel van kinderen. Op de grill.
met slagroom en 19 kaarjes erop?
Oud 20-12-2005, 13:41
Haligh
Haligh is offline
dat smelt vriend.
Oud 20-12-2005, 13:50
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
merels schreef op 20-12-2005 @ 14:38 :
Ik vind jou een type waarvan vrouwen zullen zeggen 'oohh met hem zou ik graag kinderen willen'.
Wie ik?

En zo ja: wil je graag kinderen met me dan?
Oud 20-12-2005, 13:55
merels
merels is offline
Citaat:
botulism schreef op 20-12-2005 @ 14:50 :
Wie ik?

En zo ja: wil je graag kinderen met me dan?
ja jij.

nee natuurlijk wil ik geen kinderen met jou, ik doelde meer op vrouwen in het algemeen.
het was verder niet negatief bedoeld.
Oud 20-12-2005, 13:57
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
merels schreef op 20-12-2005 @ 14:55 :
ja jij.

nee natuurlijk wil ik geen kinderen met jou, ik doelde meer op vrouwen in het algemeen.
het was verder niet negatief bedoeld.
Ik had het niet negatief opgevat hoor, eerder als een, ja, zeg gerust een COMPLIMENT.
Oud 20-12-2005, 14:00
Dexter_M
Dexter_M is offline
Me ex vriend had een kind, en was ook een erg leuk kind.
En heb ook best veel geduld voor
Maar zou zelf geen kinderen willen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 14:01
merels
merels is offline
Citaat:
botulism schreef op 20-12-2005 @ 14:57 :
Ik had het niet negatief opgevat hoor, eerder als een, ja, zeg gerust een COMPLIMENT.
het was NEUTRAAL, zodat jij zelf kon invullen of je het een compliment of niet vindt. ik denk dat het in jou geval ook wel een compliment is.
Oud 20-12-2005, 14:05
Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 20-12-2005 @ 14:00 :
ik vind ze tof en ik wil wel kinderen.. niet te vroeg maar ook zeker niet te oud ik heb een hekel aan mensen die op late leeftijd kinderen willen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 14:06
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 20-12-2005 @ 14:00 :
heb een hekel aan mensen die op late leeftijd kinderen willen.
want?
Oud 20-12-2005, 14:11
Verwijderd
Jullie zijn mijn kinders.
Ik wil geen kinderen. Koters bad, katers good. Jeweettog.
Mensen met kinderen zijn ondermensen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 20-12-2005 @ 15:11 :
Jullie zijn mijn kinders.
Ik wil geen kinderen. Koters bad, katers good. Jeweettog.
Mensen met kinderen zijn ondermensen.
BEKKIE HEH.

ik wil wel kinderen rond m'n 28e ofzo. of nog ouder. ik wil er 2 of meer, maar niet 1, want dat is zo zielig. ik doe nu spw, en daar leer je wat wel/niet goed is voor kinderen, dus ik hoor hierna een kind op te kunnen voeden HAHAHA (natuurlijk kan ik dat niet). oja m'n grote voorbeeld is m'n neef, want hij een een hippie en neemt z'n kinderen mee naar festivals(L)
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 16:24
Synonym
Synonym is offline
Ik zou later wel kinderen willen, als ik uberhaupt kinderen kan krijgen natuurlijk. Maar ik wil eerst sowieso een fatsoenlijke opleiding achter de rug hebben en een aantal jaar gewerkt hebben. Ik vind kinderen trouwens super. Hoe onbevooroordeelt ze bijvoorbeeld zijn. Ik zit nu in het laatste jaar van mijn opleiding SPW, maar ik heb niet het idee dat ik daar veel pedagogische vaardigheden leer. Ik lees verder ook niet veel over pedagogiek. Ik heb wel vaak dat ik bijvoorbeeld in de supermarkt een moeder met een jengelend kind zie dat ik denk: dat doe ik later beter.
Oud 20-12-2005, 16:35
grandmommy
grandmommy is offline
ik roep altijd dat ik absoluut geen kinderen wil bleeeegh want ze zijn duur en ik ben er te ongeduldig voor en al die shit.

maar ondertussen weet ik het ook allemaal niet en ik denk dat ik zo'n kiddie wel heel erg leuk vind eigenlijk. Maar ik denk wel dat ik dan liever een kind adopteer dan zelf BAAR. het woord alleen al bezorgt me nachtmerries.
Oud 20-12-2005, 16:43
botulismf
botulismf is offline
Adopteren vind ik ook een serieuse optie, maar dat lijkt me ook wel eng ergens. Je weet nooit precies wat je krijgt.

'n Beetje hetzelfde idee als KinderSurprise.
Oud 20-12-2005, 16:57
grandmommy
grandmommy is offline
laatst had ik een discussie met iemand die het arrogant vondt van mensen uit rijke landen om een kind te adopteren. omdat de moeder het kind zou verkopen om financiele redenen en wij beter geld konden doneren. maar ehh moeders die verkracht zijn dan, en moeders die door hun persoonlijke ( psychische) toestand niet voor het kind kunnen zorgen dan?
Oud 20-12-2005, 17:00
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 20-12-2005 @ 17:57 :
laatst had ik een discussie met iemand die het arrogant vondt van mensen uit rijke landen om een kind te adopteren. omdat de moeder het kind zou verkopen om financiele redenen en wij beter geld konden doneren. maar ehh moeders die verkracht zijn dan, en moeders die door hun persoonlijke ( psychische) toestand niet voor het kind kunnen zorgen dan?
Of moeders die door hun financiele situatie dat kind geen fatsoenlijk leven kunnen bieden, dat noem ik nauwelijks 'verkopen om financiele redenen'....
Oud 20-12-2005, 17:01
Blenderhead
Blenderhead is offline
Hooguit als ik zeker weet dat ik m'n kind alles (wat redelijk is) kan bieden. Zolang ik zelf nog niet gesetteld ben no fucking way.

Ik sta tegen die tijd hopelijk dagelijks voor de klas dus echt haast heeft het niet...
Oud 20-12-2005, 17:04
Verwijderd
Ik heb altijd van die fases dat ik het kutkrengen vind en zweer om geen kinderen te nemen, en fases dat ik het ineens toch wel leuk vind.

Voorlopig nog niet in elk geval. Brr.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2005, 17:05
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
botulism schreef op 20-12-2005 @ 18:00 :
Of moeders die door hun financiele situatie dat kind geen fatsoenlijk leven kunnen bieden, dat noem ik nauwelijks 'verkopen om financiele redenen'....
ja, inderdaad. maarja, die vrouw waarmee ik die discussie had is volgens mij gewoon zelf een heel slechte moeder. maar zo zei ze het letterlijk en ik werd er echt een beetje misselijk van
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten