Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2004, 21:02
54321Z
54321Z is offline
Kinderen en lifestyle

Ik weet dat jullie allemaal nog lekker jonge rijpe verse jonge meiden zijn, maar ooit komt het moment dat je kinderen gaat nemen. Hoe denk jij dat een kindje in je leven jouw lifestyle zal gaan beinvloeden? Zal je garderobe er hetzelfde uitzien? Welke gewoontes denk je dat er zullen veranderen? etc. etc.

Laatst gewijzigd op 21-09-2004 om 21:12.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2004, 21:12
ZerO
ZerO is offline
Als ik ooit kinderen krijg zal ik echt niet zo'n moeder worden die niks meer aan haar uiterlijk doet en alleen maar in t-shirts rondloopt met Nutricia vlekken
Oud 21-09-2004, 21:12
AngelLena
AngelLena is offline
Nou, dit onderwerp is idd nog niet idioot vaak langsgeweest. Aan de TS het verzoek om niet zijn volledige gedachtes in het onderwerp te plaatsen over hoe hij tot het onderwerp is gekomen, aan de rest het verzoek om er voor de grap eens normaal op te reageren, hoe flauw het ook overkomt.

Ontopic: Ik wil mijn kinderen (ALS ik ze krijg, wil ik nog niet eens over nadenken) volledig vrijlaten in hun keuzes in lifestyle, kleding etc, maar goed fatsoen dienen ze te hebben zolang ze onder mijn dak wonen. En ik hoop dat ik ze mee kan geven wat ik altijd van mijn mams geleerd heb: niet over je heen laten lopen, subtiel is soms goed, soms ook niet, ga niet over je eigen grenzen heen etc etc. Als ik ze dat mee kan geven ben ik al lang blij.

Verder zal ik denk ik weinig veranderen. Je weet nooit wat de neveneffecten zijn van kinderen krijgen bij vrouwen wat betreft hun lichaam, ik ken vrouwen die waren binnen 2 weken weer gruwelijk dun, ik ken vrouwen die er nogal een kont aan overgehouden hebben en die niet meer wegkrijgen, hoeveel ze ook sporten, dus dat weet je nooit.

Laatst gewijzigd op 21-09-2004 om 21:18.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 21:14
54321Z
54321Z is offline
hey het is niet als grap bedoeld hoor angellena alleen is mijn formulering een beetje trippy als een hippy maar zo praat ik nou eenmaal... maar idd ff serieus reageren ( voor degene die het nog niet deden dan )
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 21:16
Sade
Sade is offline
Citaat:
ZerO schreef op 21-09-2004 @ 22:12 :
Als ik ooit kinderen krijg zal ik echt niet zo'n moeder worden die niks meer aan haar uiterlijk doet en alleen maar in t-shirts rondloopt met Nutricia vlekken
Oud 21-09-2004, 21:21
54321Z
54321Z is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 21-09-2004 @ 22:12 :

Ontopic: Ik wil mijn kinderen (ALS ik ze krijg, wil ik nog niet eens over nadenken) volledig vrijlaten in hun keuzes in lifestyle, kleding etc, maar goed fatsoen dienen ze te hebben zolang ze onder mijn dak wonen. En ik hoop dat ik ze mee kan geven wat ik altijd van mijn mams geleerd heb: niet over je heen laten lopen, subtiel is soms goed, soms ook niet, ga niet over je eigen grenzen heen etc etc. Als ik ze dat mee kan geven ben ik al lang blij.

Verder zal ik denk ik weinig veranderen. Je weet nooit wat de neveneffecten zijn van kinderen krijgen bij vrouwen wat betreft hun lichaam, ik ken vrouwen die waren binnen 2 weken weer gruwelijk dun, ik ken vrouwen die er nogal een kont aan overgehouden hebben en die niet meer wegkrijgen, hoeveel ze ook sporten, dus dat weet je nooit.
Mooie reactie beinvloeding van de lifestyle van je eigen kind had ik nog niet over nagedacht, maar speelt idd zeker ook een grote rol
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 21:21
HenkMul
HenkMul is offline
Angellena, censureer mij eens niet. Ik ben bloedserieus als ik zeg dat mijn lifestyle wel eens een andere wending zou kunnen nemen als ik een importnegertje onder mijn hoede neem.

Henk Mul !
Oud 21-09-2004, 21:24
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 21-09-2004 @ 22:21 :
Angellena, censureer mij eens niet. Ik ben bloedserieus als ik zeg dat mijn lifestyle wel eens een andere wending zou kunnen nemen als ik een importnegertje onder mijn hoede neem.

Henk Mul !
En als jij nou eens serieus overkwam en enigzins respectvol overkwam had ik dat misschien niet hoeven doen... Importnegertje... wat is dat nou voor woord? Kortom: je voegde weinig toe en met deze post doe je dat ook niet, dus waarom laten staan? Staat alleen maar slordig. Verdere discussie in evaluatietopic of op BZ. Verdere berichten hierover in dit topic gaan de delete lijst in, die hebben hier niets te zoeken.
Oud 21-09-2004, 21:28
Verwijderd
Alsof ik even hier kan vertellen wat een invloed kinderen krijgen op mijn lifestyle zou hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 21:28
LaResistance
LaResistance is offline
Dan neem ik onmiddelijk een baard!
Oud 21-09-2004, 21:30
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
! am mE schreef op 21-09-2004 @ 22:28 :
Alsof ik even hier kan vertellen wat een invloed kinderen krijgen op mijn lifestyle zou hebben.

Zou bv een inschatting kunnen maken. Zeker weten doe je niet, weet niet eens wat morgen gaat gebeuren.
Oud 21-09-2004, 21:30
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 21-09-2004 @ 22:24 :
En als jij nou eens serieus overkwam en enigzins respectvol overkwam had ik dat misschien niet hoeven doen... Importnegertje... wat is dat nou voor woord? Kortom: je voegde weinig toe en met deze post doe je dat ook niet, dus waarom laten staan? Staat alleen maar slordig. Verdere discussie in evaluatietopic of op BZ. Verdere berichten hierover in dit topic gaan de delete lijst in, die hebben hier niets te zoeken.
wtf hoor

ot: als ik kinderen krijg vernoem ik ze naar de 7 dwergen en mogen ze mn kleding naaien, spaart een hoop geld uit.

Laatst gewijzigd op 21-09-2004 om 21:34.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 21:38
54321Z
54321Z is offline
Ohja ik moet zelf ook nog reageren

Ik denk niet dat men lifestyle kwa kleding zal veranderen, maar wel kwa gedrag, dagindeling etc.

Over 2 maanden ( als alles goed gaat ) krijg ik mijn eerste zoontje.

Ik heb dan wel minder tijd voor men muzikale hobby.. maarja men zoon betekent dan veel meer voor me en gitaar spelen komt dan toch wel op de 2e plaats.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 22:32
Ragnar
Ragnar is offline
De eerste woordjes van mijn kinderen zullen zijn: Iron Maiden en Slayer.

Of ik bedelf ze in de trance muziek zodat ze zich als ze 13 zijn gaan verzetten en metal gaan luisteren.

Of het m'n lifestyle verandert? vast wel, logisch doen kinderen dat.

Maargoed, ik wil helemaal geen kinderen en nu al helemaal niet.
Oud 21-09-2004, 22:39
Verwijderd
Mijn kind krijgt miniatuur-versies van mijn kleren en kopietjes van mijn cd's totdat ie in de puberteit komt en alles bij de vuilnis zet. maar voorlopig wil ik nog geen klein spul.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 22:59
Vice
Vice is offline
Waarom zou ik andere kleding dragen en andere gewoontes krijgen als ik kinderen heb.
Oud 22-09-2004, 09:56
Verwijderd
Als ik kinderen krijg wil ik een meisje en koop ik voor haar dezelfde rood-wit-gestippelde schoentjes als ik heb. Moeder-dochter-liefde.
Verder weet ik het nog niet.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 13:12
cha0s
cha0s is offline
Ik zal weinig tot niets veranderen denk ik, maar dat zeg ik nu. (sowieso wil ik geen kinderen, maar dat zeg ik ook nu.)
Als ik naar 'n kennis van me kijk, die gaat nu toch 'r haar weer laten groeien omdat haar dochter niet wil dat ze met hanekam op de bruiloft verschijnt. Je zal je toch wel aanpassen aan die kutkoters.
Oud 22-09-2004, 13:25
Verwijderd
ik zou iig niet blowen of drinken in de omgeving van mijn kinderen denk ik, althans niet veel
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 13:32
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 22-09-2004 @ 14:25 :
ik zou iig niet blowen of drinken in de omgeving van mijn kinderen denk ik, althans niet veel
Je hebt toch geen tijd meer om te blowen dan. Dan moet je werken om die kutbeesten te kunnen onderhouden. (duurste huisdier dat je ooit zal hebben.)
Oud 22-09-2004, 16:35
AngelLena
AngelLena is offline
Offtopic reply’s, spam en gechat worden niet langer toegestaan, het zal worden verwijderd en je krijgt er een waarschuwing voor. Je kan in dit geval 2 waarschuwingen krijgen, daarna krijg je een ban. Een diss of bitchopmerking heeft hetzelfde gevolg.

Wat is hier niet duidelijk aan? Reacties verwijderd.
Oud 22-09-2004, 17:02
Chevy Chase
Chevy Chase is offline
Ik blijf natuurlijk mijn matje en snor houden... Ik zie geen reden om te stoppen met Nike's dragen.
Oud 22-09-2004, 17:04
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
The_Shakmeister schreef op 21-09-2004 @ 22:02 :

Ik weet dat jullie allemaal nog lekker jonge rijpe verse jonge meiden zijn

waar is het manvolk?
Oud 22-09-2004, 17:07
Verwijderd
Ik wil geen kinderen. Ze stinken.

Ik heb liever mijn computer. <3
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 17:11
JULIUS
JULIUS is offline
dan ga ik ze rafael en sylvie noemen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2004, 17:12
AngelLena
AngelLena is offline
Ontopic alsjeblieft.

Als je nu al weet dat je geen kinderen wilt heb je niets te zoeken in dit topic, de vraagstelling is helder, geef daar antwoord op en maak evt toevoegingen, of reageer niet.
Oud 22-09-2004, 17:16
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-09-2004 @ 18:12 :
Als je nu al weet dat je geen kinderen wilt heb je niets te zoeken in dit topic.
Wat 'n onzin. Het komt in de eerste post wel 'n beetje vanzelfsprekend over, het kinderen krijgen, waarom zou je dan niet mogen zeggen in dit topic dat je ze niet neemt?
Oud 22-09-2004, 17:16
JULIUS
JULIUS is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-09-2004 @ 18:12 :
Ontopic alsjeblieft.

Als je nu al weet dat je geen kinderen wilt heb je niets te zoeken in dit topic, de vraagstelling is helder, geef daar antwoord op en maak evt toevoegingen, of reageer niet.

als ik later kinderen neem noem ik ze dus Sylvie en Rafael

Hoe denk jij dat een kindje in je leven jouw lifestyle zal gaan beinvloeden?
nou ik hoop het natuurlijk zolang mogelijk uit te stellen want met een kinderwagen en een dikke vrouw is het swingen al snel minder gaaf!!

Zal je garderobe er hetzelfde uitzien?
Tuurlijk. ik ben niet zwanger geweest

Welke gewoontes denk je dat er zullen veranderen?
schelden , roken en vloeken denk ik in eerste instantie niet... misschien dat ik van die dopjes voor op de stopcontacten koop , een echte baan zoek en minder harde muziek moet draaien
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 17:17
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
cha0s schreef op 22-09-2004 @ 18:16 :
Wat 'n onzin. Er wordt in de eerste post zo vanzelfsprekend over 't kinderen krijgen gedaan, waarom zou je niet mogen zeggen in dit topic dat je ze niet neemt?
Omdat de vraag is in hoeverre het krijgen van kinderen je lifestyle zal veranderen. Als je geen kinderen wilt, dan kan je dus ook geen antwoord geven op het onderwerp, tenzij je hypothetisch stelt wat je zou veranderen (of niet) bij een 'ongelukje oid'.
Oud 22-09-2004, 17:18
11568
11568 is offline
Ik denk niet dat kinderen in mijn lifestyle gaan passen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 17:19
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-09-2004 @ 18:17 :
Omdat de vraag is in hoeverre het krijgen van kinderen je lifestyle zal veranderen. Als je geen kinderen wilt, dan kan je dus ook geen antwoord geven op het onderwerp, tenzij je hypothetisch stelt wat je zou veranderen (of niet) bij een 'ongelukje oid'.
Uiteraard wel: dat je lifestyle door het niet nemen van kinderen hetzelfde kan blijven. Het nemen van kinderen of niet is ook 'n beslissing die met je "lifestyle" te maken heeft.
Oud 22-09-2004, 17:22
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
cha0s schreef op 22-09-2004 @ 18:19 :
Uiteraard wel: dat je lifestyle door het niet nemen van kinderen hetzelfde kan blijven. Het nemen van kinderen of niet is ook 'n beslissing die met je "lifestyle" te maken heeft.
Uiteraard, maar dat is stof voor een ander topic of is mooi als toevoeging op je gegeven antwoord op de vraag. Het is alleen niet een aparte vraagstelling waar het in dit topic om draait. Dus dat moeten we er nou ook niet van gaan maken vind ik.

Maar zullen we nu weer gewoon ontopic gaan?

Ik wou graag toevoegen op mijn originele post dat ALS ik kinderen krijg, dan rookt deze meid niet meer. Dat ik mijn eigen leven ermee verneuk, dat moet ik zelf weten, maar kinderen mogen er niet onder te lijden hebben, misschien dat ik na de bevalling wel weer rook, maar alleen in een aparte ruimte of buiten. Niet binnen.

Laatst gewijzigd op 22-09-2004 om 17:24.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 17:28
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 22-09-2004 @ 18:22 :
Uiteraard, maar dat is stof voor een ander topic of is mooi als toevoeging op je gegeven antwoord op de vraag. Het is alleen niet een aparte vraagstelling waar het in dit topic om draait. Dus dat moeten we er nou ook niet van gaan maken vind ik.
Ja, maar als er nu 'n topic over of je kinderen neemt gemaakt wordt, zijn er 2 topics over nagenoeg hetzelfde onderwerp. Ook 'n beetje loos.

Citaat:
Maar zullen we nu weer gewoon ontopic gaan?
Ach, maar doen dan...
Oud 23-09-2004, 23:37
Al Murphy
Al Murphy is offline
Je leven is toch veel meer gepland, dus wat mij betreft een andere lifestyle, waar impulsieve dingen gepland moeten worden.

Een zondagmiddag is om in het park de eendjes te gaan voeren, daarna nog eens op de draaimolens te gaan. Ijsjes eten gaat niet meer wanneer we er gewoon zelf zin in hebben, en eender waar je bent moet je er rekening mee houden dat vloer/stoel/broek ondergepist kan worden.

En dan die wekelijkse vrije dag, die kan niet meer gebruikt worden om tot 12u30 uit te slapen. Nope, ook al ben je de nacht moeten opstaan om de luizenkam/motilium te voorschijn te toveren, om 7u30 zal je er weer uit moeten.

Muziek luisteren gaat gelukkig wel nog, en al bijna even hard als altijd. Uiteraard worden mijn cd's en video's af en toe vervangen door 'nijntje aan zee' en 'het levende bos' maar dat kan de pret niet drukken.

Ach, leuk allemaal, hoor.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 09:14
Samaris
Samaris is offline
Mijn kinderen zullen opgevoed worden zoals ik opgevoed ben.
Eigen keuzes mogen maken en overleg, geen straffen maar uitleg hoe wat en waarom.
Ik beslis hoe ik dingen doe, en zij beslissen hoe zij dingen doen, waarbij ik best advies wil geven, maar zodra ze oud genoeg zijn om dingen goed te begrijpen geen keuzes meer voor ze ga maken tenzij ze er om vragen.
Dus mijn dagindeling zal wel anders worden(zoals al eerder gezegd) Maar ik probeer zo veel mogelijk mijn leven te behouden.

Qua kleine kinderen zal het natuurlijk eerst wel erg anders zijn allemaal, maar gelukkig mag mn vriendin/vrouw dat voor het grootste deel opknappen.
Reageren

Regels voor berichten