Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk dat je het boven de fluitketel moet laten hangen oid zodat er stoom in komt. vervolgens zou het elastisch moeten worden en kan je het met een tang of zo denk ik wel fijnknijpen om 't eruit te kunnen halen.
en dit was eigenlijk helemaal niet wat ik dacht maar wat google dacht ![]() hier staat wel wat info: http://www.wijn.org/artikelen/kurk.html ga jij 't uitproberen? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
*Tja, de taalverloedering slaat bij tijd en wijle hard toe op de diverse fora* ![]()
||
Citaat:
ik ben veel gewoon maar dat is toch iets in de trend van 'dat kost veel gelt' nuja, back on topic, het is dus ligt van liggen, lichen is geen werkwoord |
![]() |
||
Citaat:
Ps als je met de zin aan de slag was gegaan had je zelf ook wel begrepen dat ik ligt ipv licht bedoelde. Dus misschien dat je zelf ook maar es eerst heel de zin moet lezen (en het topic) voordat je op eens gaat zeiken
||
Citaat:
ik zie 'veel fouten door de vingers' maar ik dacht echt wel dat je iets met licht bedoelde omdat ik niet verwachtte daar een fout aan te treffen omdat je het tussen apostrofs zette. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 1. Moet lukken 2. Water pleurt uit de fles 3. De kurk staat nu in de fik 4. Water is er niet meer 5. Wordt niet bereikt Mijn idee zou zijn veel olie, een zakje in de fles proppen (gedeeltelijk), de kurk in het zakje proberen te krijgen en het zakje met kurk eruit sjorren ![]()
||
Citaat:
2. nee. Kurk drijft. Bij voldoende water wordt de kurk naar de bovenkant gemanouvreerd. 3. Je moet de andere kant van de fles verwarmen 4. zie 2. 5. Ik heb er ook een hard hoofd in dat de flwes heel blijft. Krimpt een kurk niet bij afkoelen? Dan heb je m.i. wel een oplossing namelijk.
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 |