| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Die Paul
Zo jong! En die ouders die alles wisten van Rachel en Luke ![]() En Tristan is gemeen, door over die kus te beginnen Volgens mij was dit een superleuke aflevering. Ik heb hem wel al eens gezien, maar ik kan me wat ervoor nog allemaal is gebeurd niet meer echt herinneren.. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En in het vorige topic stond wel wat over de dvd, maar die was alleen nog in Amerika te krijgen geloof ik. Nja, ik weet het niet helemaal precies meer
|
|
| Advertentie |
|
|
|
|
|
|
Ik heb ook het eerste half uur gemist.
Mijn nichtje was tv aan het kijken, en ik zei nog tegen haar om 7 uur wil ik GG kijken. Ging ze net zappen en toen zag ik het toevallig.Paul, komt hij zijn ouders brengen enz. En Sookie, hij is inderdaad erg jong. Lorelai, hoe weet jij dat nou je hebt hem niet eens gezien. Sookie, ohw jawel hoor Kirk had foto's gemaakt. Echt een Kirk actie he. Paris als romeo. Ohw en toen Luke tegen die kinderen zei willen jullie alsjeblieft even opschuiven. Ik vond dat stukje met Luke en Lorelai wel heel leuk. En jammer dat Jess er niet in was. RORY: An ice cream maker! SOOKIE: A Musso Lussino 480! LORELAI: Somebody sent me a fascist ice cream maker? LORELAI: Okay, once again, I bring up the fact that this is a wedding present, and as I am not getting married, neither God's law nor Emily Post allows me to keep this. SOOKIE: Swear. Raise your right hand and say, 'May Destiny's Child break up if I count these blueberries.' MICHEL: Pick another group. SOOKIE: Nope. MICHEL: I hate you! Hate you! |
|
|
|
||
|
Citaat:
Hij is zoooo cute en nu is tie nog uit de serie ook *snif* én het was een super leuke ep die ik nu maar voor de helft heb gezien grmbl.
|
|
||
|
Citaat:
<333333333333
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Doe maar net of daar iets heel stoms staat over een oude aflevering.
|
||
|
|
|
|
weet iemand welke aflevering dat is van seizoen 2 (toch?) dat Jess en Rory dat ongeluk krijgen? Is dat de laatste? Want die heb k gemist toen der tijd en nu met de herhalingen wil ik die natuurlijk niet weer missen
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En op dinsdag is heel seizoen 3 uitgezonden, dus als je nieuwe wil downloaden moet je bij 4 beginnen
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
[ Tv series ] Top 5 TV series desperadoz | 100 | 05-06-2008 00:05 | |
| Films, TV & Radio |
Op herhaling: Gilmore Girls Lilything | 5 | 21-11-2007 23:19 | |
| Films, TV & Radio |
Sex and the city, Desperate Housewives en Gilmore Girls Ikkuuuuuh | 6 | 19-12-2005 22:11 | |
| Films, TV & Radio |
Gilmore Girls [deel 6] kiek | 500 | 18-11-2004 18:26 | |
| Films, TV & Radio |
Everwood (serie, Net 5) Iduna | 481 | 01-04-2003 18:13 | |
| Films, TV & Radio |
Gilmore Girlzzz jenny13 | 7 | 04-02-2002 01:41 | |