Oud 18-05-2002, 17:03
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
wie heeft dit weleens geprobeerd? kep vaak gehoord dat een meisje dan helemaal gek word..en ook de jongen trouwens wanneer het op de eikel gedaan werd...

tell me your story's
Oud 18-05-2002, 17:13
1337
1337 is offline
*lach*
Oud 18-05-2002, 17:14
Verwijderd
nog nooit van gehoord maar wel dat als je pepermunt eet en daarna mondeling doet dat t dan wat gevoeliger wordt, misschien dat dat t zelfde effect heeft
Oud 18-05-2002, 17:21
M@TRIX
M@TRIX is offline
cocaine is zowieso FUCKED up ook al ist mar een beetje het verneukt je lichaam, kun je nagaan wat t met je clit doet!!
dus kga het nooit proberen!
Oud 18-05-2002, 17:21
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
cocaine is zowieso FUCKED up ook al ist mar een beetje het verneukt je lichaam, kun je nagaan wat t met je clit doet!!
dus kga het nooit proberen!
daar doelde ik ook niet op hoor moppie ik wil gewoon weten of mensen dr evaring mee hebbe!!
Oud 18-05-2002, 17:27
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:

daar doelde ik ook niet op hoor moppie ik wil gewoon weten of mensen dr evaring mee hebbe!!
off topic:
bring your ass overhere!!
ipv da ge forum forum verslaafde

ontopic:

als cocaine je hersenen nieren en lever verneuken bij "normaal" (snuivend) gebruik wil ik nie wete wa t verneukt bij ander gebruik
Oud 18-05-2002, 17:29
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:

off topic:
bring your ass overhere!!
ipv da ge forum forum verslaafde

ontopic:

als cocaine je hersenen nieren en lever verneuken bij "normaal" (snuivend) gebruik wil ik nie wete wa t verneukt bij ander gebruik
KEEJ
Oud 18-05-2002, 19:22
Dark Angel
Dark Angel is offline
Wat een goed idee zeg, kan je gelijk naar het ziekenhuis... (en coke injecteren in je penis is helemaal leuk, kan 'ie gelijk geamputeerd worden!
Oud 18-05-2002, 20:01
miep
miep is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Wat een goed idee zeg, kan je gelijk naar het ziekenhuis... (en coke injecteren in je penis is helemaal leuk, kan 'ie gelijk geamputeerd worden!
hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Oud 18-05-2002, 20:57
GeNeVa
GeNeVa is offline
Voor zover ik weet :

Cocaine dringt makkelijk de huid door van de clitoris en de eikel, het zorgt daar voor een lekker gevoel: een tinteling. Meestal hoeft maar een kleine hoeveelheid gebruikt te worden.... en ik denk persoonlijk dat het zo plaatstelijk, en met zo'n klein beetje weinig negatieve schade heeft.

Ik heb er zelf geen ervaring mee.... and ik denk ook niet dat ik het ooit zal uitproberen.

"Coke is niet dope!"
Oud 18-05-2002, 21:39
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:
Voor zover ik weet :

Cocaine dringt makkelijk de huid door van de clitoris en de eikel, het zorgt daar voor een lekker gevoel: een tinteling. Meestal hoeft maar een kleine hoeveelheid gebruikt te worden.... en ik denk persoonlijk dat het zo plaatstelijk, en met zo'n klein beetje weinig negatieve schade heeft.

Ik heb er zelf geen ervaring mee.... and ik denk ook niet dat ik het ooit zal uitproberen.

"Coke is niet dope!"
ja hehe eindelijk iemand die t snapt..k wil het ook helemaal niet proberen of zo hoor mar ik heb t regelmatig gehoord en ik ben dr gewoon benieuwd naar of t echt zo lekker is
Oud 18-05-2002, 22:43
-Will-
-Will- is offline
Cocaïne heeft een verdovend effect. Veel plezier ermee dus.
Oud 19-05-2002, 13:26
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
SixOhFour schreef:

Ja dat klopt, bij een bepaalde (grote) hoeveelheid, die je op een bepaalde manier inneemt (snuiven of oraal). Hier komt het namelijk in je bloedbaan terecht
Om even on-topic te blijven : dat was de vraag niet.. als je het plaatselijk aanbrengt, dus op je klit of je eikel.. zal dat verdovende effect wel meevallen, omdat het maar een kleine hoeveelheid is .... duh!
Oud 19-05-2002, 15:07
Verwijderd
Als je coke op je lippen of tanden smeert voel je daar helemaal niks meer, wordt het gewoon gevoelloos, dus ik denk eigenlijk dat dat ook voor je clitoris geldt. Of niet?
Ben in elk geval niet van plan het te proberen!
Oud 19-05-2002, 16:14
-Will-
-Will- is offline
Citaat:
GeNeVa schreef:

Ja dat klopt, bij een bepaalde (grote) hoeveelheid, die je op een bepaalde manier inneemt (snuiven of oraal). Hier komt het namelijk in je bloedbaan terecht
Om even on-topic te blijven : dat was de vraag niet.. als je het plaatselijk aanbrengt, dus op je klit of je eikel.. zal dat verdovende effect wel meevallen, omdat het maar een kleine hoeveelheid is .... duh!
Je moet er ook niet mee strooien alsof het poedersuiker is. (behalve dat je dan een dief van je eigen portemonnee bent o_O)...een klein beetje heeft al heel veel effect.
Oud 19-05-2002, 16:39
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
SixOhFour schreef:

Je moet er ook niet mee strooien alsof het poedersuiker is. (behalve dat je dan een dief van je eigen portemonnee bent o_O)
Gigigi
Poedersuiker = lekker... maar met coke strooien lijkt me ook geen goed idee nee!!
Oud 19-05-2002, 16:44
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
echte bikkels gebruiken sambal
Oud 19-05-2002, 19:44
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
je$u$ crust schreef:
echte bikkels gebruiken sambal
ai lijkt me niet prettig
Oud 20-05-2002, 00:02
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
SixOhFour schreef:
haha en alle coke is zeker hetzelfde en staat in de schappen van de aldi of niet???? tintelend op de huid bedoel je misschien???

Nou mensen ik kan in ieder geval zeggen dat coke en sex erg goed samengaan.
Oud 20-05-2002, 10:58
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

haha en alle coke is zeker hetzelfde en staat in de schappen van de aldi of niet???? tintelend op de huid bedoel je misschien???

Exactly wat ik probeerde duidelijk te maken (vooral aan SixOhFour).... het geeft een tintelend gevoel... and heeft bijna geen verdovend effect....
Oud 20-05-2002, 13:05
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

Oud 20-05-2002, 22:28
Schaapie
Schaapie is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
wie heeft dit weleens geprobeerd? kep vaak gehoord dat een meisje dan helemaal gek word..en ook de jongen trouwens wanneer het op de eikel gedaan werd...

tell me your story's

Je voelt nix Echt niet, trust me
Bij een man doen ze het weleens omdat hij dan langer door kan gaan, dat klopt wel, want als hij nix in zijn eikel voelt, kan hij ook niet klaarkomen
Oud 23-05-2002, 17:16
K
K is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:

Ik zou het neit proberen, als je weet dat het je tussenschot van je neus verneukt (wegvaagt), zou ik het maar neit op je cit smeren!

En wim dat coke je hele lichaam verneukt is ook niet waar, volgens mij is roken nog slechter. Het is bewezen dat coke geestelijk verneukender is dan lichamelijk.
Oud 23-05-2002, 18:12
Verwijderd
ik vind het al diep triest als je weet hoe je aan cocaine kan komen.... laat staan dat je deze manier nodig hebt
Oud 23-05-2002, 18:55
chanel
chanel is offline
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:
ik vind het al diep triest als je weet hoe je aan cocaine kan komen.... laat staan dat je deze manier nodig hebt
sluit me hier bij aan
Oud 23-05-2002, 18:58
chanel
chanel is offline
behalve mn mening, dit is eigenlijk een nutteloze topic (sorry) cocaine word niet opgenomen door je huid, dus ook niet door je clitoris, behalve als je het IN je vagina of kont stopt, en dit is geen 'ervaring' , maar supergevaarlijk. Ik sluit hem, hoop dat iedereen zo verstandig is (geweest) om er geen ervaring mee te hebben(gehad)

Chanel

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten