![]() |
|
Voor zover ik weet :
Cocaine dringt makkelijk de huid door van de clitoris en de eikel, het zorgt daar voor een lekker gevoel: een tinteling. Meestal hoeft maar een kleine hoeveelheid gebruikt te worden.... en ik denk persoonlijk dat het zo plaatstelijk, en met zo'n klein beetje weinig negatieve schade heeft. Ik heb er zelf geen ervaring mee.... and ik denk ook niet dat ik het ooit zal uitproberen. "Coke is niet dope!"
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja dat klopt, bij een bepaalde (grote) hoeveelheid, die je op een bepaalde manier inneemt (snuiven of oraal). Hier komt het namelijk in je bloedbaan terecht Om even on-topic te blijven : dat was de vraag niet.. als je het plaatselijk aanbrengt, dus op je klit of je eikel.. zal dat verdovende effect wel meevallen, omdat het maar een kleine hoeveelheid is .... duh!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Poedersuiker = lekker... maar met coke strooien lijkt me ook geen goed idee nee!!
||
Citaat:
![]() Nou mensen ik kan in ieder geval zeggen dat coke en sex erg goed samengaan. ![]()
||
Citaat:
Exactly wat ik probeerde duidelijk te maken (vooral aan SixOhFour).... het geeft een tintelend gevoel... and heeft bijna geen verdovend effect....
||
![]() |
Citaat:
Je voelt nix ![]() ![]() Bij een man doen ze het weleens omdat hij dan langer door kan gaan, dat klopt wel, want als hij nix in zijn eikel voelt, kan hij ook niet klaarkomen ![]()
||
![]() |
Citaat:
En wim dat coke je hele lichaam verneukt is ook niet waar, volgens mij is roken nog slechter. Het is bewezen dat coke geestelijk verneukender is dan lichamelijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
behalve mn mening, dit is eigenlijk een nutteloze topic (sorry) cocaine word niet opgenomen door je huid, dus ook niet door je clitoris, behalve als je het IN je vagina of kont stopt, en dit is geen 'ervaring' , maar supergevaarlijk. Ik sluit hem, hoop dat iedereen zo verstandig is (geweest) om er geen ervaring mee te hebben(gehad)
Chanel
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|