Oud 21-09-2004, 21:33
Atje85
Atje85 is offline
Ik heb dus voor de zomer een mp3speler gekocht (creative) bij mp3man.nl
Afgelopen week begaf ie t; kreeg een melding van dat ik een software update moest doen, maar dat ging daarna niet meer omdat dat ding geen enkele reactie meer gaf. Goed, dus ik dat ding opsturen naar mp3man in een bubbelenvelop. VOlgens de mevrouw achter de balie hoefde t niet in een pakketje en kon t op deze manier veilig verstuurd worden. Nou daar vertrouw je dan op.
Krijg alleen vandaag een mailtje van mp3man.nl dat er een barst in t scherm zit (transportschade dus!) en dat ie daarom niet aangenomen kan worden ter reparatie, klopt dat? Ik zou eerst dat scherm moeten laten maken en dan pas zouden ze dat apparaat weer kunnen maken
En van TPG moet ik ook zkeer niets verwachten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2004, 21:52
Verwijderd
Bij een gewone brief heb je sowieso nooit recht op enige schadevergoeding. Dat kan pas als je een brief aangetekend verstuurd (kost iets van vijf euro vijftig) of wanneer je hem bijverzekert. Een pakketje is standaard verzekerd tot zesenveertig euro, nog steeds een beetje te weinig voor een MP3-speler dus. Maar over het algemeen gaan pakketjes niet stuk, terwijl bubbeltjesenveloppen gewoon door de bus worden geflikkerd. Ik ben dus bang dat je gewoon boned bent.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 13:38
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 21-09-2004 @ 22:33 :

En van TPG moet ik ook zkeer niets verwachten?
nee , in de algemene voorwaarde staat dat jij het moet aanleveren in een deugdelijke verpakking. Stickertjes als " voorzichtig breekbaar etc" worden door de TPG niet serieus genomen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 16:49
Atje85
Atje85 is offline
al opgelost thnx to creative
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 22:44
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 23-09-2004 @ 17:49 :
al opgelost thnx to creative