Dit kan echt niet meer zo, al een jaar lang ben ik stapelverliefd op 1 jongen, maar ik weet wel dat het nooit iets zal worden.. toch is hij zo super lief! ik dacht de laatste tijd dat ik hem wel weer een beetje kon vergeten, dat ik er een beetje overheen ben. maar dat is niet zo, sinds een maand ofzo kan ik weer alleen maar aann hem denken... ik eet zowat niks meer, want ik krijg gewoon geen hap door m'n keel.. ik kan niet meer gewoon slapen 's nachts, ik ben constand ziek/verkouden, ik droom steeds maar over hem, m'n school gaat voor geen meter. en ik weet dat het allemaal komt doordat ik zo aan hem moet denken, ik heb ook hele mooie herrinneringen aan hem.. bij ieder liedje dat ik hoor is er wel iets wat me aan hem doet denken. Maar het gat niet langer zo, ik wil niet meer.. niet zonder hem. Ik wil hem kunnen vergeten maar het lukt me niet, ik weet niet hoe!! andere jongens vind ik niet leuk meer sinds ik hem ken.. ik wil hem zo graag kunnen vergeten maar dat luktt ook helemaal niet omdat hij nou eenmaal bij mij op school zit! wat moet ik nou doen? ik wil zo graag dat alles weer als vroeger wordt, zodat ik ook weer plezier kan hebben in dingen enzo.. wie weet iets?
liefs, emily
|