Oud 16-02-2002, 20:05
xxxemmyxxx
xxxemmyxxx is offline
Dit kan echt niet meer zo, al een jaar lang ben ik stapelverliefd op 1 jongen, maar ik weet wel dat het nooit iets zal worden.. toch is hij zo super lief! ik dacht de laatste tijd dat ik hem wel weer een beetje kon vergeten, dat ik er een beetje overheen ben. maar dat is niet zo, sinds een maand ofzo kan ik weer alleen maar aann hem denken... ik eet zowat niks meer, want ik krijg gewoon geen hap door m'n keel.. ik kan niet meer gewoon slapen 's nachts, ik ben constand ziek/verkouden, ik droom steeds maar over hem, m'n school gaat voor geen meter. en ik weet dat het allemaal komt doordat ik zo aan hem moet denken, ik heb ook hele mooie herrinneringen aan hem.. bij ieder liedje dat ik hoor is er wel iets wat me aan hem doet denken. Maar het gat niet langer zo, ik wil niet meer.. niet zonder hem. Ik wil hem kunnen vergeten maar het lukt me niet, ik weet niet hoe!! andere jongens vind ik niet leuk meer sinds ik hem ken.. ik wil hem zo graag kunnen vergeten maar dat luktt ook helemaal niet omdat hij nou eenmaal bij mij op school zit! wat moet ik nou doen? ik wil zo graag dat alles weer als vroeger wordt, zodat ik ook weer plezier kan hebben in dingen enzo.. wie weet iets?
liefs, emily
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2002, 21:09
Elvis
Elvis is offline
mag ik eerst vragen waarom het nooit wat zal worden tussen jullie????
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 22:23
-x-dream-x-
-x-dream-x- is offline
Ik kan je niet echt een oplossing geven, maar ik kan je wel vertellen dat je niet de enige bent. Ik heb dat namelijk ook. Hij wil niks met mij, maar ik blijf hem leuk vinden. Ik denk de hele dag aan hem en als ik ergens heen moet fantaseer ik van te voren dat hij daar ook is, en als dat dan niet zo blijkt te zijn valt het weer tegen. Can somebody please help us?!?!?!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 22:38
*InANna*
*InANna* is offline
NOu ik weet echt PRECIES wat je bedoelt, ik heb dit ook heeeel lang gehad, en hij wilde me wel gewoon als "vrienden". Het duurde zolang en ik heb heel veel om hem moeten huilen, echt heeeel veel. Hij heeft nu al heel lang een vriendin en ik ben er toch overheen gekomen. Je moet gewoon op een gegeven moment andere jongens tegen komen en je groeit er ook wel overheen. Tenminste, zo was het bij mij dan..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten