Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2005, 22:29
i'mstronger
i'mstronger is offline
Ik heb een vraag. Ik denk dat ik psychisch misschien niet helemaal niet in orde ben.. Als ik een jongen leuk vind, dan raak ik altijd helemaal geobsedeerd door hem.. Ik kan alleen nog maar aan -hem- denken. Overal waar ik kom, denk ik: misschien kom ik hem wel tegen, en dan?? In dit geval, kom ik em ook nog es 3x in de week tegen op mn werk, en heb ikzn msn.. Hij wil nix met me (we hebben wel gezoend, een paar x) en dat zal denk ik ook niet gebeuren. We negeren elkaar nu bijna (ook op het werk) watmoet ik doen, om hem te vergeten, zodat het me ook echt niets meer kan schelen wat hij denkt en doet (met andere meisjes)

Moet ik em blocken op msn, of juist niet, help me, hoe doen jullie dat? Ik kan em niet uit mn leven bannen, want ik moet em wel zien op mn werk....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2005, 22:32
bracelance
bracelance is offline
iig als 20-jarig meisje geen britney spears naam nemen
Oud 10-01-2005, 22:37
Verwijderd
Ik denk dat je een andere obsessie moet zoeken
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 22:41
i'mstronger
i'mstronger is offline
Citaat:
bracelance schreef op 10-01-2005 @ 23:32 :
iig als 20-jarig meisje geen britney spears naam nemen
waar slaat dat nu weer op, bijdehandje
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 23:00
first eror
first eror is offline
Uh?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 23:57
igfy
igfy is offline
Even serieus:

Het is soms moeilijk om een jongen uit je hoofd te zetten. Focus je op je eigen positieve punten, je hebt hem niet nodig, probeer ook gelukkig te zijn zonder dat je aan een jongen denkt. Dat is het enige advies dat ik je kan geven.. Ik herken mezelf op zich wel in je verhaal, maar met mij gaat het tegenwoordig heel goed in dat opzicht..
Oud 11-01-2005, 11:18
willow1
willow1 is offline
Citaat:
first eror schreef op 11-01-2005 @ 00:00 :
Uh?
Bestaat dat echt? Dat kan toch niet?
Oud 11-01-2005, 11:26
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Nouja. Als je hem wil vergeten, moet je er ook echt achter staan en je ervoor inzetten, anders lukt het niet. Dus ja, probeer hem 'uit je leven te bannen' zoals jij het noemt, in ieder geval tijdelijk totdat je over hem heen bent.
Oud 11-01-2005, 12:08
i'mstronger
i'mstronger is offline
Ja ik sta er ook echt achter, alleen is het wel erg moeilijk, als je diegene dus wel op je werk tegen komt. Ik wil ook niet ontslag nemen eigenlijk... Naja dan probeer ik em wel te ontwijken op et werk...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 12:11
RanC
RanC is offline
Door lesbo te worden en daardoor je beste vriendin platneuken.

Of je kunt psychiatrische hulp zoeken.
Oh, en een cursus "Hoe Leer Ik MSN- En Breezerslettaal Af" volgen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 13:09
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
i'mstronger schreef op 11-01-2005 @ 13:08 :
Ja ik sta er ook echt achter, alleen is het wel erg moeilijk, als je diegene dus wel op je werk tegen komt. Ik wil ook niet ontslag nemen eigenlijk... Naja dan probeer ik em wel te ontwijken op et werk...
Nee je moet ook geen ontslag nemen. Dat zou wel erg laf zijn: dan laat je nog je leven door hem bepalen. Als je hem tegenkomt zeg je gewoon gedag. Verder laat je hem met rust. Ik bedoel je ziet hem toch niet constant op je werk?
Oud 11-01-2005, 13:18
-bambi-
-bambi- is offline
Doordat hij in je msn lijst staat, wordt jij telkens als je op msn zit aan hem herinnert. Dus zowiso blocken als je hem wilt vergeten.
Verder zo veel mogelijk ontlopen op je werk dat helpt altijd het beste.
Als je elkaar blijft zien en spreken is dat alleen maar pijnlijk.
Pijnlijker dan dat je af en toe momenten hebt waarop je hem "mist"
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 13:29
Verwijderd
Citaat:
i'mstronger schreef op 10-01-2005 @ 23:29 :
Ik heb een vraag. Ik denk dat ik psychisch misschien niet helemaal niet in orde ben.. Als ik een jongen leuk vind, dan raak ik altijd helemaal geobsedeerd door hem.. Ik kan alleen nog maar aan -hem- denken. Overal waar ik kom, denk ik: misschien kom ik hem wel tegen, en dan??
Dat zijn hormonen. Ze zwakken vanzelf af.

Verder kan je er natuurlijk alles aan doen om zo weinig mogelijk contact te hebben. Uit de msn en telefoonlijst gooien en op je werk gewoon beleefd zijn tegen hem.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten