Advertentie | |
|
![]() |
|
ok niet schrikken..
Weinig origineel... weinig poetisch meer opsomming van wanhoop + aanverwanten en dan een oefening in ik, jij, mij en jou. korte regeltjes met simpel rijm doen erg kinderlijk aan. Ik wil je niet proberen te ontmoedigen, maar ik vind het dus niets. sorry Je kan natuurlijk altijd nog zeggen dat ik geen kenner ben ![]() SounD...is always honest, even when it hurts....
|
Haha... nou dankje, geeft ni hoor ik kan wel tegen kritiek.
Maar het stomme is dat ik dit gedicht een jaar geleden ook heb geplaatst en dat iedereen het toen heel goed vond... ![]() In ieder geval bedankt!! XXX Kronkel
|
onzin, luister niet naar wat hierboven wordt gezegd
![]() Het eerste stukje sluit niet aan op de rest van je gedicht, maar je dichtvorm op zich is gewoon poetisch verantwoord en hoewel de inhoud misschien niet zo orgineel mag zijn, vind ik hem geweldig weglezen, herkenbaar en juist "anders" dan de 1324 gedichtjes (rijmvorm) dan we hier gewend zijn...Ik vind hem juist erg goed geschreven op zich... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Iedereen heeft zijn eigen opvattingen erover zeg maar ![]()
|
Interessant , ik geef eerlijk mijn mening over een gedicht.. dan is dat eerst
>onzin, luister niet naar wat hierboven wordt gezegd en ff later.. >Er bestaat geen echte kenner Schrijven en dichten is een gevoel...het is niet >te verwoorden voor sommigen, zelfs niet voor schrijvers >Iedereen heeft zijn eigen opvattingen erover zeg maar Was mijn mening nou onzin of niet secreet?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Blijven hangen. Verwijderd | 27 | 05-03-2007 20:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bijna-dood-ervaringen (noorderlicht) Isa | 19 | 21-04-2002 14:08 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim stapt uit de plitiek als hij slecht scoort. Gwen. | 119 | 15-04-2002 20:54 | |
Psychologie |
Meeting: Utrecht, Opnieuw Doc | 92 | 07-02-2002 21:43 |